Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tak za stanicí Blatiny směrem ke smyčce už se dnes bagříkem pěkně rozhazovala hlína, tolik tedy ke diskuzi zda tráva bude či ne ... BUDE !
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Případně můžou postačit "vlastní zdroje" ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1543
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Jedna fotka je u konkurence:MOp píše: nemas nekde detailnejsi fotku ci to je?
http://citybus.cz/fotodatabaze/php/imag ... it=%20DESC
Re: Rekonstrukce TT
Bohužel mám jen tyhle dvě, sem jsem je zmenšoval, ale i za normální velikosti to není žádná sláva, protože jsem to fotil už za blbýho světla.MOp píše:jj to je presne ona. konecne jsem se po tydnu dockal fotografie. dekuji MF!
nemas nekde detailnejsi fotku ci to je?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Po ČD (přemalované logo) je tam ŽSS.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
jj to je presne ona. konecne jsem se po tydnu dockal fotografie. dekuji MF!
nemas nekde detailnejsi fotku ci to je?
nemas nekde detailnejsi fotku ci to je?
Rekonstrukce TT
podbíječka pod vozovnou Motol (snad je to ta, o které MOp psal)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce TT
Já mám takový dojem, že Libeňská spojka je podmíněnou stavbou pokračování MO z Pelc-Tyrolky na Balabenku. Tento úsek by se měl začít stavět rok až dva po dokončení Blanky. O novém rozpočtovém určení daní se mluví taky již minimálně 10 let a stále nic. Praha má dost silný páky a vlivný lidi, který tohle nedopustí.Lister píše:Absolut: Já jako místní o uvažoných stavbách v rámci Libeňské spojky vím. Nicméně výstavbu neočekám v horizontu deseti let. Má se měnit rozpočtové určení daní a Praha tím může přijít až miliardy korun. Leda by se někdo z osmičky dostal hodně vysoko. Viz metro do Motola atd. Zpět k Zenklově. V poslední době se objevují častější závady (OR, podfukování pod magistrálou) a v neposlední řadě doufám v pokles hluku. S49 mě napadly v souvislosti s úspěchem v Hloubětíně.
Re: Rekonstrukce TT
Absolut: Já jako místní o uvažoných stavbách v rámci Libeňské spojky vím. Nicméně výstavbu neočekám v horizontu deseti let. Má se měnit rozpočtové určení daní a Praha tím může přijít až miliardy korun. Leda by se někdo z osmičky dostal hodně vysoko. Viz metro do Motola atd. Zpět k Zenklově. V poslední době se objevují častější závady (OR, podfukování pod magistrálou) a v neposlední řadě doufám v pokles hluku. S49 mě napadly v souvislosti s úspěchem v Hloubětíně.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Taky jsem chtěl Mopovu cifru rozšířit, nicméně když jsem tak šel okolo, smířil bych se cca i s jeho 0,75 m, o který by se prostor před kolejemi rozšířil. On tam už přece jen skoro metr od průřezu tramvaje fakticky je, takže jako úlitba by se to dalo. Nicméně jinak samozřejmě šlo bez problémů měřit a malovat přesně dle absolutových čísel . V jiném městě by to bylo zcela samozřejmé...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Kéž bychom žili v tak Balkánském světě, to by se to krásně projektovaloMOp píše:Těch 0,75 byl "expertní" odhad kolik místa je třeba na vyčkávací prostor. Od toho jsou projektanti, aby sdělili presna cisla. Více jak metr je dle mého zbytečný luxus.
Šířka dělícího ochranného ostrůvku v přechodu pro chodce je normálně 2,50 a ostrůvek začíná 2,25 metru od osy koleje v přímé, případně na hranici průjezdného průřezu - 1,75 metru od osy koleje, v těsné blízkosti zastávek na vyžádanou vyjímku až 1,30 metru od osy koleje. Šířku ostrůvku lze redukovat až na 1,50 metru ve stísněných podmínkách. Ostrůvek o šířce pod 1,50 metru se navrhovat nesmí.
V případě přechodů v širé trati na Makovského by měl ostrůvek by začínat ve vzdálenosti 2,25 metru od osy koleje (plus rozšíření z oblouku) a byl by široký 2,50 metru. Čili by to akorát sežralo levý pruh a pro auta by se musela udělat nějaká směrová šikana.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Těch 0,75 byl "expertní" odhad kolik místa je třeba na vyčkávací prostor. Od toho jsou projektanti, aby sdělili presna cisla. Více jak metr je dle mého zbytečný luxus.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6712
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Teda jestli tohle v DP někdy platilo (nevim, jsem tu teprv 20 let), tak teď to teda rozhodně neplatí a zrovna u DCT tuplovaně.gabuliatko píše:Tak o tom docela dost pochybuji, protože v DPP platí svaté pravidlo "nikdy se to takhle nedělalo".
Tady se naopak zhusta vymýšlejí střední, boční a kdovíjaké ještě jiné cesty a úkroky stranou, místo aby se použilo již vymyšlené a jinde v provozu osvědčené řešení.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
MOp:
Boha jeho jakých 0,75 metru ??? Kde, jak, proč ??? Pane MOpe, nejsme v Rumunsku !!!
XSC:
Samozřejmě, že je možné nakreslit projekt, který odporuje normám, tento úspěšně projednat a realizovat. Rovněž je možné nakreslit, projednat a realizovat projekt, který odporuje zdravému rozumu. A po pár letech praxe už člověk zkousne leccos. Obojí jsem již zažil s nejmenovaným řetězcem supermarketů.
Martin Šubrt:
Ono taky záleží na výkladu normy a její závaznosti. Dá se ukecat leccos. Věřím tomu, že pokud by nevznikly žádné tlaky na to, že stavba nemá zasáhnout mimo TT, tak by tam MP normálně navrhnul bezbariérové přechody s ostrůvky. Ony tak ostatně v jedné z fází projektu nakresleny byly a muselo se to vymazat. Právě proto jsem psal, že jestli je tady někdo z Řep, tak si má cestou k volbám vzpomenout.
Boha jeho jakých 0,75 metru ??? Kde, jak, proč ??? Pane MOpe, nejsme v Rumunsku !!!
XSC:
Samozřejmě, že je možné nakreslit projekt, který odporuje normám, tento úspěšně projednat a realizovat. Rovněž je možné nakreslit, projednat a realizovat projekt, který odporuje zdravému rozumu. A po pár letech praxe už člověk zkousne leccos. Obojí jsem již zažil s nejmenovaným řetězcem supermarketů.
Martin Šubrt:
Ono taky záleží na výkladu normy a její závaznosti. Dá se ukecat leccos. Věřím tomu, že pokud by nevznikly žádné tlaky na to, že stavba nemá zasáhnout mimo TT, tak by tam MP normálně navrhnul bezbariérové přechody s ostrůvky. Ony tak ostatně v jedné z fází projektu nakresleny byly a muselo se to vymazat. Právě proto jsem psal, že jestli je tady někdo z Řep, tak si má cestou k volbám vzpomenout.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Na někoho je v Praze ohledně norem přísnost, někomu projde sem tam něco i s přivřenýma očima.... To jak je kdo odkud. Aby bylo jasno, teď není řeč o Metroprojektu, tam bývá kvalita velmi dobrá. Taky záleží na klientovi apod. Taky tenhle projekt díky těm vodorovným značením v souladu nakonec snad bude.