Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 544
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 31.1.2012 17:04

Objízdná trasa po náplavce je připravena, vývěsky na zastávkách nadstandardní, jízdní řády zatím současné - že by se to konečně povedlo správně?

Karel_IV
Uživatel
Příspěvky: 42
Registrován: 04.11.2006 9:45
Bydliště: kus od metra v polích

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karel_IV » 31.1.2012 12:34

9001 píše:Jdu zvracet...Tohle už fakt není normální.

Jeden říká, že zkopíroval oficiální vyjádření DP a druhá začne upozornovat na chybu. To fakt nemáte mozek a nedokážete pochopit psaný text????
Jé tak sorry, že jsem chtěl, aby to alespoň někde bylo bez chyby...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 31.1.2012 12:05

Jdu zvracet...Tohle už fakt není normální.

Jeden říká, že zkopíroval oficiální vyjádření DP a druhá začne upozornovat na chybu. To fakt nemáte mozek a nedokážete pochopit psaný text????

Karel_IV
Uživatel
Příspěvky: 42
Registrován: 04.11.2006 9:45
Bydliště: kus od metra v polích

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karel_IV » 31.1.2012 11:50

MOp píše:
Karel_IV píše:Mě to nepřekvapuje... Ten dotyčný si asi neuvědomil, že sice odkloní všechny pravidelné linky, takže zůstane úsek Moráň - Albertov bez pravidelných linek, ale pojedou tudy odkloněné linky z nábřeží...
A nenapadlo te, ze vyluka bude v useku Albertov - Otakarova? Tudiz odklonene linky mohou usekem Karlovo namesti - Albertov vklidu projizdet?
Mě to napadlo, ale tys to zkopíroval i s chybou, že je obousměrně přerušen provoz v úseku "MORÁŇ - Albertov - Otakarova"...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 31.1.2012 11:14

Karel_IV píše:Mě to nepřekvapuje... Ten dotyčný si asi neuvědomil, že sice odkloní všechny pravidelné linky, takže zůstane úsek Moráň - Albertov bez pravidelných linek, ale pojedou tudy odkloněné linky z nábřeží...
A nenapadlo te, ze vyluka bude v useku Albertov - Otakarova? Tudiz odklonene linky mohou usekem Karlovo namesti - Albertov vklidu projizdet?

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 544
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 31.1.2012 10:54

ropid.cz píše:Poznámka: v úseku Karlovo náměstí - Botanická zahrada - Albertov mohou cestující využít i odkloněných linek 3 a 17.

Karel_IV
Uživatel
Příspěvky: 42
Registrován: 04.11.2006 9:45
Bydliště: kus od metra v polích

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karel_IV » 31.1.2012 10:48

MOp píše:V Na znameni je doslovne zkopirovana tiskova zprava DPP.
Mě to nepřekvapuje... Ten dotyčný si asi neuvědomil, že sice odkloní všechny pravidelné linky, takže zůstane úsek Moráň - Albertov bez pravidelných linek, ale pojedou tudy odkloněné linky z nábřeží...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 31.1.2012 10:30

V Na znameni je doslovne zkopirovana tiskova zprava DPP.

pepe
Uživatel
Příspěvky: 60
Registrován: 30.3.2007 19:18

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pepe » 31.1.2012 9:38

Výluka v Nuslích

http://www.ropid.cz/mimoradnosti/kratko ... .html#12-2

Karel_IV
Uživatel
Příspěvky: 42
Registrován: 04.11.2006 9:45
Bydliště: kus od metra v polích

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karel_IV » 31.1.2012 9:28

to MOP, možná je v příspěvku v "Na Znamení" chybka...
1. - 14.2. výluka Palackého nám. - Výtoň, objízdní trasa přes Botanickou Zahradu
a pak je uvedeno:
V neděli 12. 2. 2012 od 8:00 hod. do 14:00 hod. je obousměrně přerušen tramvajový provoz v úseku Moráň – Albertov - Otakarova.

Nemá to být jiná neděle ?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 31.1.2012 9:23

m@rtin píše:Co se bude dělat s TT v úseku Palackého náměstí-Výtoň? Repanelizace? Na to mi přijde 14 dnů docela dlouho.
Jak te znam, ty bys zvladl tech 500 metru nejradeji za noc .
Je tam mirna rezerva kvuli pocasi.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 31.1.2012 9:15

Co se bude dělat s TT v úseku Palackého náměstí-Výtoň? Repanelizace? Na to mi přijde 14 dnů docela dlouho.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Absolut » 22.1.2012 10:03

Z dlouhodobého hlediska se jakákoli defenestrace kohokoli jeví jako nesmyslná, neboť vždy přijdou noví bojovníci.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 22.1.2012 6:39

Již dlouho prosazuji defenestraci minimálně odboru dopravy. Z dlouhodobého hlediska se to jeví coby nejlevnější řešení. Kdo se přidá :?:

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 21.1.2012 14:23

MM: Ano, žijeme ve městě, které nedbá na přidělení vícepeněz a koncepční přípravu takových staveb, tj. ti, kdo je vyvolají, musí hradit všechny související náklady, což v případě napjatých peněz znamená, že je snaha nevyvolat skoro žádné okolní náklady. Kolej dc bude nyní cca v poloze bývalé koleje zc a pojedou po ní rovněž i busy dc a o prostor současné koleje dc bude do obřích rozměrů maximalizována plocha současné zastávky dc. Ideální to není. Záměr je obecně správný, ale není kvalitní pro budoucí rozvoj uzlu. Zároveň budoucí rozvoj bez další radkální přestavby na 20 let poněkud omezuje.

Navíc ve směru do Strašnic se pravděpodobně, pokud se nestane zázrak, zrodí obdoba zastávek Hradčanská - tedy s "krásnou" sérií tří SSZ, dvou přes vozovku a jednoho přes koleje v kontaktu s kontrolním bodem... Zrovna tohle je důvod, proč se aktuálně každý večer modlím. Vypadá to, že to je poslední možnost... Věř a víra tvá Želivského uzdraví.

Odpovědět