Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jeden kalifornan je momentalne v dilnach a jezdi pres nej cvicky na kusou kolej [opet pravy]..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Asi jo:cwapa píše:Tak to by bylo hustý. To si snad dělají srandu.von Špilberk píše:Tak dle informačního materiálu ROPID to vypadá, že nám vypadla výluka a reko TT na Poděbradské.
A linkové vedení při výluce Flora je síla: úsek Nám. Míru - Šumavská - Flora bez obsluhy.
Když pouze jeden kalifornien, tak už měl být kalifornien na Orionce:3) Flora (Náměstí Míru – Flora – Olšanské hřbitovy / Olšanské náměstí) - Změny tramvajových linek:
4 Linka je ze zastávky Čechovo náměstí prodloužena přes zastávky Kubánské náměstí, Strašnická, Želivského, Palmovka, Bulovka a Kobylisy do zastávky Sídliště Ďáblice (náhrada za linku 10).
5 Linka je ze zastávky Olšanské náměstí vedena přes zastávky Nákladové nádraží Žižkov, Želivského a Vozovna Strašnice do zastávky Černokostelecká (náhrada za linku 11).
6 Linka je po dobu výluky zrušena.
7 V úseku Černokostelecká – Ústřední dílny DP je večer a o víkendu veden pouze každý druhý spoj.
10 Linka je zkrácena o úsek I. P. Pavlova – Sídliště Ďáblice a ze zastávky I. P. Pavlova je odkloněna do zastávky Zvonařka (ve zrušeném úseku částečně nahrazena linkou 4).
11 Linka je ve směru od Spořilova zkrácena do zastávky Radhošťská, v úseku Radhošťská – Náměstí Bratří Synků jsou v pracovní dny cca do 20:00 zavedeny vložené spoje (ve zrušeném úseku je částečně nahrazena linkou 5).
16 Linka je vedena v trase Olšanské hřbitovy – Želivského – Palmovka – Nádraží Vysočany – Lehovec (náhrada za linku 19).
19 Linka je zrušena a částečně nahrazena linkami 4 a 16.
51 Linka je ze zastávky I. P. Pavlova odkloněna do zastávky Zvonařka, v zastávce I. P. Pavlova bude přestup na návazný spoj linky 51 do zastávky Radhošťská (provoz obousměrných tramvají).
58 Linka je v úseku Olšanské náměstí – Nákladové nádraží Žižkov odkloněna přes zastávku Olšanská.
59 Linka je ze zastávky Průběžná odkloněna přes zastávky Strašnická a Želivského do zastávky Vápenka (náhrada za linku 51).
Náhradní autobusová doprava:
X-11 Radhošťská – Želivského (nepřetržitý provoz)
11 (10 pro snažší vzájemný přestup) měly stavět na dočasné zastávce IPP od/k Bruselské
11 měla také stavět v občasné Blanické (docházková vzdálenost k zastávce Italské na dočasně opuštěné TT ve Vinohradské, páč ta je na dvou místech - Muzeum a Jiřího z Poděbrad obsloužena =M=A)
51 by měla trasu, i za cenu nezvyšování počtu obousměrných a kloubových KT v nočním provozu = přestupu na dočasné zastávce IPP od/k Bruselské + jízda na Zvonařku obousměrných i jednosměrných TRAM pouze manipulační, vedenou přes své běžné zastávky NM - Orionka
???navíc vychází na Želvě v nočním provozu na návaznou x11 nějaké přímé návaznosti na Strašnickou?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Další skokánek na Seifertově, tentokráte pro změnu před SSZ
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html
nové budky na hlaváku rostou...
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html
nové budky na hlaváku rostou...
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ahoj, poslal by my někdo prosím odkaz na tu výluku?? nějak to na ropidu nemohu najít předem moc děkuji
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak to by bylo hustý. To si snad dělají srandu.von Špilberk píše:Tak dle informačního materiálu ROPID to vypadá, že nám vypadla výluka a reko TT na Poděbradské.
A linkové vedení při výluce Flora je síla: úsek Nám. Míru - Šumavská - Flora bez obsluhy.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zrušený kalifornan na Orionce? Dyt tam měl být, aspon co se psalo tady.von Špilberk píše:Tak dle informačního materiálu ROPID to vypadá, že nám vypadla výluka a reko TT na Poděbradské.
A linkové vedení při výluce Flora je síla: úsek Nám. Míru - Šumavská - Flora bez obsluhy.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1545
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bude ale půlinterval na 11, aspoň tak. Příprava na září.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak dle informačního materiálu ROPID to vypadá, že nám vypadla výluka a reko TT na Poděbradské.
A linkové vedení při výluce Flora je síla: úsek Nám. Míru - Šumavská - Flora bez obsluhy.
A linkové vedení při výluce Flora je síla: úsek Nám. Míru - Šumavská - Flora bez obsluhy.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zkrácení zastávek Podolská vodárna, Kublov d.c a Dvorce z.c. se fakt povedlo. Vlepka ve VJŘ je krásně srozumitelná a přenosný zastávkový sloupek se bliští novotou, ale jízdní řády z těch nepoužívaných sloupků mohla služba přenést Stojím v zastávce a lidi mi odbíhaj 30 metrů podívat se do jízdního řádu, kam to jede...Jinak ještě doplním, že zkrácené jsou zastávky kvůli stavbě přístřešků.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
petr91: Máš pravdu - z uvedených důvodů jsem naprhl zrušení stávající zastávky Na Padasétám.
Jinal k =M=A stále si myslím, že proplacení jeho prodloužení z fondů EU by prošlo, kdyby se u jeho nové konečné Motol (dle mého nápadu - nad a okolo odstavných a obratových kolejí) postavilo odstavné parkoviště P+R.
Jinal k =M=A stále si myslím, že proplacení jeho prodloužení z fondů EU by prošlo, kdyby se u jeho nové konečné Motol (dle mého nápadu - nad a okolo odstavných a obratových kolejí) postavilo odstavné parkoviště P+R.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak snad logicky si nechá DPP proplatit od EU zastávku v plné výbavě ne? Také bych řekl že EU nepřispěje na nedokončené projekty viz. třeba prodloužení metra Avon Špilberk píše:Ano, v DP Kontaktu psali, že zastávka Na Padesátém zůstane v provozu kvůli přestupu na BUS a zmizí po vybudování nové trati s železniční zastávkou. Já bych to tedy udělal obráceně než kolega MMM: Vybudovat novou zastávku (jen ostrůvky), ale nezprovozňovat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, v DP Kontaktu psali, že zastávka Na Padesátém zůstane v provozu kvůli přestupu na BUS a zmizí po vybudování nové trati s železniční zastávkou. Já bych to tedy udělal obráceně než kolega MMM: Vybudovat novou zastávku (jen ostrůvky), ale nezprovozňovat.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zastávka má ležet mezi autosalonem BMW a hasičskou stanicí (ul. Dubečská), takže vzdálenost k současné zastávce Na Padesátém je opravdu velmi krátká. V DP Kont@ktu psali, že zůstane zastávka Na Padesátém z důvodu přestupu na autobus, ale dle mě by ji mohli rovnou zrušit. Přestup na stejné autobusové linky je stejně už nyní pohodlnější v zastávce Zahradní Město a až se jednou otevře 4.koridor přes Zahradní Město, tak se přesune přestup pod železniční trať.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: Promiň, ale:
1.) nějak mi nevychází tvůj odhad vzdálenosti.
2.) musíš si uvědomit, že REKO úseky už teď mají správně počítat s chystanou změnou v nyní REKO TT vynechávaném úseku - okolo železničního podjezdu = s velkou pravděpodobností (ať je nakonec dělána TT v onom úseku tak či onak) bude z dnešních zastávek Na Padesátém a Zahradní město jedna jediná přímo pod železnicí/jižní spojkou (buď v ul. Na Padesátém nebo v ul. Ždánické - nově "proražené" pod železnicí k ul. Dolinecké).
PS: Ovšem já bych prosazoval už s vybudováním/sprovozněním zastávky Dubečské "PROVOZNĚ" zrušit současnou zastávku Na Padesátém - páč ve skutečnosti reálná vzdálenost jejich nejbližších konců je 92 metrů!
1.) nějak mi nevychází tvůj odhad vzdálenosti.
2.) musíš si uvědomit, že REKO úseky už teď mají správně počítat s chystanou změnou v nyní REKO TT vynechávaném úseku - okolo železničního podjezdu = s velkou pravděpodobností (ať je nakonec dělána TT v onom úseku tak či onak) bude z dnešních zastávek Na Padesátém a Zahradní město jedna jediná přímo pod železnicí/jižní spojkou (buď v ul. Na Padesátém nebo v ul. Ždánické - nově "proražené" pod železnicí k ul. Dolinecké).
PS: Ovšem já bych prosazoval už s vybudováním/sprovozněním zastávky Dubečské "PROVOZNĚ" zrušit současnou zastávku Na Padesátém - páč ve skutečnosti reálná vzdálenost jejich nejbližších konců je 92 metrů!