Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 19.6.2012 14:59

Jeden kalifornan je momentalne v dilnach a jezdi pres nej cvicky na kusou kolej [opet pravy]..

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.6.2012 14:44

cwapa píše:
von Špilberk píše:Tak dle informačního materiálu ROPID to vypadá, že nám vypadla výluka a reko TT na Poděbradské. :(
A linkové vedení při výluce Flora je síla: úsek Nám. Míru - Šumavská - Flora bez obsluhy. :shock:
Tak to by bylo hustý. To si snad dělají srandu.
Asi jo:
3) Flora (Náměstí Míru – Flora – Olšanské hřbitovy / Olšanské náměstí) - Změny tramvajových linek:
4 Linka je ze zastávky Čechovo náměstí prodloužena přes zastávky Kubánské náměstí, Strašnická, Želivského, Palmovka, Bulovka a Kobylisy do zastávky Sídliště Ďáblice (náhrada za linku 10).
5 Linka je ze zastávky Olšanské náměstí vedena přes zastávky Nákladové nádraží Žižkov, Želivského a Vozovna Strašnice do zastávky Černokostelecká (náhrada za linku 11).
6 Linka je po dobu výluky zrušena.
7 V úseku Černokostelecká – Ústřední dílny DP je večer a o víkendu veden pouze každý druhý spoj.
10 Linka je zkrácena o úsek I. P. Pavlova – Sídliště Ďáblice a ze zastávky I. P. Pavlova je odkloněna do zastávky Zvonařka (ve zrušeném úseku částečně nahrazena linkou 4).
11 Linka je ve směru od Spořilova zkrácena do zastávky Radhošťská, v úseku Radhošťská – Náměstí Bratří Synků jsou v pracovní dny cca do 20:00 zavedeny vložené spoje (ve zrušeném úseku je částečně nahrazena linkou 5).
16 Linka je vedena v trase Olšanské hřbitovy – Želivského – Palmovka – Nádraží Vysočany – Lehovec (náhrada za linku 19).
19 Linka je zrušena a částečně nahrazena linkami 4 a 16.
51 Linka je ze zastávky I. P. Pavlova odkloněna do zastávky Zvonařka, v zastávce I. P. Pavlova bude přestup na návazný spoj linky 51 do zastávky Radhošťská (provoz obousměrných tramvají).
58 Linka je v úseku Olšanské náměstí – Nákladové nádraží Žižkov odkloněna přes zastávku Olšanská.
59 Linka je ze zastávky Průběžná odkloněna přes zastávky Strašnická a Želivského do zastávky Vápenka (náhrada za linku 51).
Náhradní autobusová doprava:
X-11 Radhošťská – Želivského (nepřetržitý provoz)
Když pouze jeden kalifornien, tak už měl být kalifornien na Orionce:
11 (10 pro snažší vzájemný přestup) měly stavět na dočasné zastávce IPP od/k Bruselské
11 měla také stavět v občasné Blanické (docházková vzdálenost k zastávce Italské na dočasně opuštěné TT ve Vinohradské, páč ta je na dvou místech - Muzeum a Jiřího z Poděbrad obsloužena =M=A)
51 by měla trasu, i za cenu nezvyšování počtu obousměrných a kloubových KT v nočním provozu = přestupu na dočasné zastávce IPP od/k Bruselské + jízda na Zvonařku obousměrných i jednosměrných TRAM pouze manipulační, vedenou přes své běžné zastávky NM - Orionka
???navíc vychází na Želvě v nočním provozu na návaznou x11 nějaké přímé návaznosti na Strašnickou?

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 19.6.2012 10:39

Další skokánek na Seifertově, tentokráte pro změnu před SSZ :)
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html

nové budky na hlaváku rostou...
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html

pepe
Uživatel
Příspěvky: 60
Registrován: 30.3.2007 19:18

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pepe » 19.6.2012 10:38

odkaz na prázdninové výluky od ropidu

http://www.ropid.cz/download.php?s=1&id ... df&Lang=cs

barbuch67

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od barbuch67 » 19.6.2012 10:32

Ahoj, poslal by my někdo prosím odkaz na tu výluku?? :-) nějak to na ropidu nemohu najít :( předem moc děkuji :)

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od cwapa » 19.6.2012 9:49

von Špilberk píše:Tak dle informačního materiálu ROPID to vypadá, že nám vypadla výluka a reko TT na Poděbradské. :(
A linkové vedení při výluce Flora je síla: úsek Nám. Míru - Šumavská - Flora bez obsluhy. :shock:
Tak to by bylo hustý. To si snad dělají srandu.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 19.6.2012 8:51

von Špilberk píše:Tak dle informačního materiálu ROPID to vypadá, že nám vypadla výluka a reko TT na Poděbradské. :(
A linkové vedení při výluce Flora je síla: úsek Nám. Míru - Šumavská - Flora bez obsluhy. :shock:
Zrušený kalifornan na Orionce? Dyt tam měl být, aspon co se psalo tady.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1545
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 19.6.2012 8:50

Bude ale půlinterval na 11, aspoň tak. Příprava na září.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 19.6.2012 8:06

Tak dle informačního materiálu ROPID to vypadá, že nám vypadla výluka a reko TT na Poděbradské. :(
A linkové vedení při výluce Flora je síla: úsek Nám. Míru - Šumavská - Flora bez obsluhy. :shock:

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 19.6.2012 2:01

Zkrácení zastávek Podolská vodárna, Kublov d.c a Dvorce z.c. se fakt povedlo. :roll: Vlepka ve VJŘ je krásně srozumitelná a přenosný zastávkový sloupek se bliští novotou, ale jízdní řády z těch nepoužívaných sloupků mohla služba přenést :( Stojím v zastávce a lidi mi odbíhaj 30 metrů podívat se do jízdního řádu, kam to jede...Jinak ještě doplním, že zkrácené jsou zastávky kvůli stavbě přístřešků.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 18.6.2012 17:48

petr91: Máš pravdu - z uvedených důvodů jsem naprhl zrušení stávající zastávky Na Padasétám.
Jinal k =M=A stále si myslím, že proplacení jeho prodloužení z fondů EU by prošlo, kdyby se u jeho nové konečné Motol (dle mého nápadu - nad a okolo odstavných a obratových kolejí) postavilo odstavné parkoviště P+R.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 18.6.2012 14:56

von Špilberk píše:Ano, v DP Kontaktu psali, že zastávka Na Padesátém zůstane v provozu kvůli přestupu na BUS a zmizí po vybudování nové trati s železniční zastávkou. Já bych to tedy udělal obráceně než kolega MMM: Vybudovat novou zastávku (jen ostrůvky), ale nezprovozňovat.
Tak snad logicky si nechá DPP proplatit od EU zastávku v plné výbavě ne? Také bych řekl že EU nepřispěje na nedokončené projekty viz. třeba prodloužení metra A

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 18.6.2012 14:37

Ano, v DP Kontaktu psali, že zastávka Na Padesátém zůstane v provozu kvůli přestupu na BUS a zmizí po vybudování nové trati s železniční zastávkou. Já bych to tedy udělal obráceně než kolega MMM: Vybudovat novou zastávku (jen ostrůvky), ale nezprovozňovat.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 18.6.2012 14:11

Zastávka má ležet mezi autosalonem BMW a hasičskou stanicí (ul. Dubečská), takže vzdálenost k současné zastávce Na Padesátém je opravdu velmi krátká. V DP Kont@ktu psali, že zůstane zastávka Na Padesátém z důvodu přestupu na autobus, ale dle mě by ji mohli rovnou zrušit. Přestup na stejné autobusové linky je stejně už nyní pohodlnější v zastávce Zahradní Město a až se jednou otevře 4.koridor přes Zahradní Město, tak se přesune přestup pod železniční trať.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 18.6.2012 13:19

9001: Promiň, ale:
1.) nějak mi nevychází tvůj odhad vzdálenosti.
2.) musíš si uvědomit, že REKO úseky už teď mají správně počítat s chystanou změnou v nyní REKO TT vynechávaném úseku - okolo železničního podjezdu = s velkou pravděpodobností (ať je nakonec dělána TT v onom úseku tak či onak) bude z dnešních zastávek Na Padesátém a Zahradní město jedna jediná přímo pod železnicí/jižní spojkou (buď v ul. Na Padesátém nebo v ul. Ždánické - nově "proražené" pod železnicí k ul. Dolinecké).

PS: Ovšem já bych prosazoval už s vybudováním/sprovozněním zastávky Dubečské "PROVOZNĚ" zrušit současnou zastávku Na Padesátém - páč ve skutečnosti reálná vzdálenost jejich nejbližších konců je 92 metrů!

Odpovědět