Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na vine jsou zakony, nikoliv DPP. Karolíně </> 3x hura.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tady to už je fakt o amaterismu... Za dva roky nejsou v DPP schopni připravit opravu prakticky havarijní TTMOp píše:V soucasnosti je jista pouze oprava Nadrazni + od 1.4. zacinajici reko Sirotcinec - Prasny most. Vse ostatni je vesteni z kristalove koule. Pokud by se ti jeden exemplar podarilo ziskat, jsem zajemce o jeho zapujceni.
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V soucasnosti je jista pouze oprava Nadrazni + od 1.4. zacinajici reko Sirotcinec - Prasny most. Vse ostatni je vesteni z kristalove koule. Pokud by se ti jeden exemplar podarilo ziskat, jsem zajemce o jeho zapujceni.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak za měsíc by měla začít reko NH - Průběžná nebo jak to bude?????
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
no, jen že jsem byl označen za třídního nepřítele. Když jsem tenkrát napsal, že všude jinde se tou už sto let používá rovnou, jen u nás .............................
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co vím, tak když se s S49 začínalo, řešil se taky problém přechodu na žlábek. A panovala mimo jiné obava z praskání svarů, která se tehdy řešila nějakým "přechodovým kusem". No a Pražská strojírna po oslovení nabídla tohle.
Že se časem ukázalo, že to jde i jinak a takovýhle bazmeky nakonec nebudou potřeba je věc druhá. Vše se vyvíjí.
Že se časem ukázalo, že to jde i jinak a takovýhle bazmeky nakonec nebudou potřeba je věc druhá. Vše se vyvíjí.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bobik: Spíš otázka jestli TT na Petřiny vůbec bude.
MOp: A smím se zeptat proč se tedy na Lehovec dával když to jde rovnou?
MOp: A smím se zeptat proč se tedy na Lehovec dával když to jde rovnou?
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V úseku Vozovna - Prašňák se předpokládal trvalý provoz BUSů po TRAM těleseBobik píše:Kde je řečeno, že to je JEN 150m? Dřív nebo později se bude obnovovat trať kolem vozovny, ...
![Arrow Z:arrow:](./images/smilies/arrow_z.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kde je řečeno, že to je JEN 150m? Dřív nebo později se bude obnovovat trať kolem vozovny, panely na Petřiny taky jednou doslouží... Spíš bych v tom viděl první vlašťovku. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
zbytecne drahy mezikus, kdyz to jde rovnou.Brejšín píše:proč už se nepoužívají ty vydlabané ingoty na přechodu žlábkové koleje, jako na lehovci
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ad Nádražní: Doufám že by provoz ze Strakonické byl přesunut do Nádražní jen v úseku od nového mostu k Moulíkově ulici.
Ad S49 v Patočkově: Má to vůbec smysl, na pouhých 150 m?
Ad S49 v Patočkově: Má to vůbec smysl, na pouhých 150 m?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
proč už se nepoužívají ty vydlabané ingoty na přechodu žlábkové koleje, jako na lehovci ![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
na přímém úseku Patočkovy už leží "bezžlábky" ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 7.JPG.html
štěrk v celé délce, pražce do půlky, v oblouku jsou pražce kotveny
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 7.JPG.html
štěrk v celé délce, pražce do půlky, v oblouku jsou pražce kotveny
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MM: Taky bych byl spíš proti, protože takhle Strakonická aspoň míří na Smíchovský okruh. Nádraží vede na Anděl, kde by spíš měl být klidová zona.
Když se ještě dalo předjíždět na Vysočanské estakádě, tak SORka klidně dala B7XX/B9XX. Sklon bude asi hodně podobný.
Spíš bych se bál aby se lidem nezastesklo a nechtěli busy
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Když se ještě dalo předjíždět na Vysočanské estakádě, tak SORka klidně dala B7XX/B9XX. Sklon bude asi hodně podobný.
Spíš bych se bál aby se lidem nezastesklo a nechtěli busy
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já bych v tom neviděl žádnou výhru. Ta PK bude 4 pruhová a jestli bude něco jako zastávka Lihovar, tak přibude další semafor (chodci x tram).MM-Mikulovsky píše:XSC: A to já zase naopak považuji za rozumné jezdit s TRAM mezi Lihovarem a Smícháčem mimo PK (přesněji mezi ní a železnicí)!