Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 18.3.2013 21:29

Na vine jsou zakony, nikoliv DPP. Karolíně </> 3x hura.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 18.3.2013 21:19

MOp píše:V soucasnosti je jista pouze oprava Nadrazni + od 1.4. zacinajici reko Sirotcinec - Prasny most. Vse ostatni je vesteni z kristalove koule. Pokud by se ti jeden exemplar podarilo ziskat, jsem zajemce o jeho zapujceni.
Tady to už je fakt o amaterismu... Za dva roky nejsou v DPP schopni připravit opravu prakticky havarijní TT =D>

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 18.3.2013 21:15

V soucasnosti je jista pouze oprava Nadrazni + od 1.4. zacinajici reko Sirotcinec - Prasny most. Vse ostatni je vesteni z kristalove koule. Pokud by se ti jeden exemplar podarilo ziskat, jsem zajemce o jeho zapujceni.

9243
Uživatel
Příspěvky: 32
Registrován: 07.6.2012 20:25

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9243 » 18.3.2013 21:00

Tak za měsíc by měla začít reko NH - Průběžná nebo jak to bude?????

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Brejšín » 18.3.2013 16:03

no, jen že jsem byl označen za třídního nepřítele. Když jsem tenkrát napsal, že všude jinde se tou už sto let používá rovnou, jen u nás .............................

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 18.3.2013 3:02

Co vím, tak když se s S49 začínalo, řešil se taky problém přechodu na žlábek. A panovala mimo jiné obava z praskání svarů, která se tehdy řešila nějakým "přechodovým kusem". No a Pražská strojírna po oslovení nabídla tohle.
Že se časem ukázalo, že to jde i jinak a takovýhle bazmeky nakonec nebudou potřeba je věc druhá. Vše se vyvíjí.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.3.2013 22:51

Bobik: Spíš otázka jestli TT na Petřiny vůbec bude.

MOp: A smím se zeptat proč se tedy na Lehovec dával když to jde rovnou?

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od jendelin.i » 17.3.2013 22:12

Bobik píše:Kde je řečeno, že to je JEN 150m? Dřív nebo později se bude obnovovat trať kolem vozovny, ...
V úseku Vozovna - Prašňák se předpokládal trvalý provoz BUSů po TRAM tělese Z:arrow: žlábek. Ale u mě je to informace několik let stará, a víme, že tato stavba se mění ze dne na den :-).

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 17.3.2013 21:12

Kde je řečeno, že to je JEN 150m? Dřív nebo později se bude obnovovat trať kolem vozovny, panely na Petřiny taky jednou doslouží... Spíš bych v tom viděl první vlašťovku. :wink:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 17.3.2013 21:11

Brejšín píše:proč už se nepoužívají ty vydlabané ingoty na přechodu žlábkové koleje, jako na lehovci :?:
zbytecne drahy mezikus, kdyz to jde rovnou.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 17.3.2013 21:01

Ad Nádražní: Doufám že by provoz ze Strakonické byl přesunut do Nádražní jen v úseku od nového mostu k Moulíkově ulici.
Ad S49 v Patočkově: Má to vůbec smysl, na pouhých 150 m?

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Brejšín » 17.3.2013 20:56

proč už se nepoužívají ty vydlabané ingoty na přechodu žlábkové koleje, jako na lehovci :?:

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 17.3.2013 18:12

na přímém úseku Patočkovy už leží "bezžlábky" :)
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 7.JPG.html
štěrk v celé délce, pražce do půlky, v oblouku jsou pražce kotveny

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.3.2013 18:00

MM: Taky bych byl spíš proti, protože takhle Strakonická aspoň míří na Smíchovský okruh. Nádraží vede na Anděl, kde by spíš měl být klidová zona.

Když se ještě dalo předjíždět na Vysočanské estakádě, tak SORka klidně dala B7XX/B9XX. Sklon bude asi hodně podobný.

Spíš bych se bál aby se lidem nezastesklo a nechtěli busy :lol: :lol:

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 17.3.2013 14:10

MM-Mikulovsky píše:XSC: A to já zase naopak považuji za rozumné jezdit s TRAM mezi Lihovarem a Smícháčem mimo PK (přesněji mezi ní a železnicí)!
Já bych v tom neviděl žádnou výhru. Ta PK bude 4 pruhová a jestli bude něco jako zastávka Lihovar, tak přibude další semafor (chodci x tram).

Odpovědět