Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pane M, pláčete na špatném hrobě. Myslím, že se ještě budete divit, jak zprasená věc na Kubáni vznikne, neboť rekonstrukce SSZ bude až příští rok a do té doby odbor dopravních agend MHMP a Policie nedovolily provést námi navrhované provizorní napojení na stávající přechod. Tak si pak vzpomeňte na moje slova, až budete nadávat, neboť projektant to zde myslel dobře, ale úřad měnil, až změnil. Ohledně polohy zastávky ve "flašce" mohu pouze konstatovat, že jsme dostali nařízeno převzít zastávku od Metroprojektu z r. 2005, a došlo k tomu až když měla RTT vydané SP, takže už nebyla volnost k tomu posunout rozšíření osovky před zastávku, což by jistě šlo. Bohužel se zde kombinuje samostatný původní projekt zastávky napojený na stávající trať s projektem rekonstrukce trati, který původně nepočítal s přestavbou zastávky = zůstává tam to ne úplně elegantní směrové vedení trati. Zde lze část viny hledat u neprozíravosti Dopravního podniku, ale z největší části je to na bedrech postupů dotčených úřadů, zde včetně MČ Praha 10. Dopravní podnik chtěl pouze rekonstruovat trať a nezasáhnout do zastávky, vědom si toho, že bude při zásahu do zastávky nucen k čuňárnám a provizoriím. Proto byl projekt RTT udělán bez zastávky, o které se vědělo, že by se měla dělat do roka se SSZ. Bohužel městská část chtěla zastávku hned za každou cenu, což rozjelo kolotoč rychlé snahy o povolení řešení dle studie z r. 2005 napojené na budoucí podobu SSZ, což dopúadlo dle očekávání všech stran vyjma MČ Praha 10 čuňárnou. No a jakou přesně - tak na to si počkejte až se to postaví
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jen jestli za to pan A. skutečně může (měl na to vliv/nebo byl pod vlivem? ) Já bych neplašil, dokud tam nebude sloupek. Původní zastávka byla přece dost daleko od křižovatky a z fotky zatím není zřejmé, zdali sloupek bude opravdu na konci toho ostrůvku, nebo bude před esíčkem (čili zastávka v přímé) a ten zbytek není jen protažení ostrůvku k přechodu. Uvidíme.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pan A. me za to zabije - pro me to hruza je, svedci to o projektantovi, ktery nepouziva mozek ale rutine dela veci dle tabulek ci toho, jak ho to nekdo naucil. Pritom prostor pro pozvolne rozsireni osovky tam je, stejne jako oblouk na konci ostruvku, kde mohl osovku elegantne rozsirit a nikdo by si toho nevsiml..
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Rozšíření osový vzdálenosti kvůlivá vexlím. Foto zkresluje, ve skutečnosti to taková hrůza není.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nemůžu si pomoct, ale ta zastávka v esíčku je opravdu divná...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak k zastávce Kubánské nám. : Nástupní hrana se přiblížila až k rozjezdové výhybce. Doufám, že na konci ostrůvku zůstane přechod, nebo alespoň místo pro přecházení. Teď to vychází přesně. Ještě bych dodal, že posunutím zastávky blíže ke křižovatce vznikla možnost prodloužení místa pro parkování (včetně cyklopruhu) a tím by šly ubrat místa u přechodu V Olšinách x V Předpolí jak se zde řešilo. (Chápu, že do větší akce na této křižovatce se musí počkat na P10 nebo TSK).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Je to kvůli oblouku, který je naohýbaný z NT1 a ve směru do centra je prostě delší.Fořtík píše:Mohu se jen zeptat, jestli protažení žlábkové koleje do centra má nějaký hlubší význam?petr91 píše:Pár fotek z aktuálního stavu úseku Kubánské náměstí - Průběžná. http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... 5.11.2013/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Taky jsem si myslel, že je to základová barva, ale vypadá to jako finální. Předpokládám, že takové zábradlí nebude mít zádržnou funkci pro automobil. Není proto možné ho z důvodu životnosti vyrábět z plastu? Pozink se zdá asi DP drahý, i když mně se cena vzhledem k životnosti zas tak vysoká nejeví.P_V píše:Já myslel že to je základová barva...m@rtin píše: Pak mi ale nedochází, proč se na zastávce Nádraží Veleslavín instalovalo zábradlí zelené a na Dejvické dokonce kombinace zeleného s červeno-bílým?
Každopádně oceňuji, že se začíná používat zábradlí spojkované místo vařeného - snad to už nebude tolik nebezpečné při nehodě.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já myslel že to je základová barva...m@rtin píše: Pak mi ale nedochází, proč se na zastávce Nádraží Veleslavín instalovalo zábradlí zelené a na Dejvické dokonce kombinace zeleného s červeno-bílým?
Každopádně oceňuji, že se začíná používat zábradlí spojkované místo vařeného - snad to už nebude tolik nebezpečné při nehodě.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Absolut: Možná by i DP měl přinejmenším aktivně vznášet dotazy na příslušná místa P10 a TK, protože je i v jeho zájmu v místě zvednout rychlost tramvají a zrovna moc nemůže potřebovat, aby mu lidi uskakující před auty skákali pod kola a naopak... Jinak samozřejmě vina je primárně u TSK a městské části, ale u DP je největší naděje, že by na souvislosti mohl upozornit .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No třeba by jim pak vycházel přechod z NT1 na S49 někde uvnitř přejezdu, tak dali ještě jednu žlábkovou, aby to bylo venku.MM-Mikulovsky píše:a kupodivu přesně opačně než by odpovídalo poloze výhybek v křižovatce Průběžná, kde logicky sjezdová výhybka je ve směru DC dříve než protisměrná rozjezdová ROV.von Špilberk píše:No vzhledem k posunu kolejí kvůli výhybkám to možná vyšlo takhle.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
a kupodivu přesně opačně než by odpovídalo poloze výhybek v křižovatce Průběžná, kde logicky sjezdová výhybka je ve směru DC dříve než protisměrná rozjezdová ROV.von Špilberk píše:No vzhledem k posunu kolejí kvůli výhybkám to možná vyšlo takhle.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dotaz k rekonstrukci TT Evropská:
Několikrát jsem se ptal, proč se Praha stále drží červeno-bílého trubkového zábradlí jako h**** košile. Bylo mi vysvětleno, že je to hlavně kvůli slabozrakým a kvůli ceně. Pak mi ale nedochází, proč se na zastávce Nádraží Veleslavín instalovalo zábradlí zelené a na Dejvické dokonce kombinace zeleného s červeno-bílým? Je to záměr o inovaci? Každopádně obojí (jak to napsat?) nevypadá hezky.
Několikrát jsem se ptal, proč se Praha stále drží červeno-bílého trubkového zábradlí jako h**** košile. Bylo mi vysvětleno, že je to hlavně kvůli slabozrakým a kvůli ceně. Pak mi ale nedochází, proč se na zastávce Nádraží Veleslavín instalovalo zábradlí zelené a na Dejvické dokonce kombinace zeleného s červeno-bílým? Je to záměr o inovaci? Každopádně obojí (jak to napsat?) nevypadá hezky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No vzhledem k posunu kolejí kvůli výhybkám to možná vyšlo takhle.MM-Mikulovsky píše:a, že v každé koleji to vyšlo jinak ti vůbec nevadí, co?Proxy píše:Tak jestli si Dopravní podnik přál opět sváry po 25 metrech, tak s největší pravděpodobností to vyšlo takhle
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
a, že v každé koleji to vyšlo jinak ti vůbec nevadí, co?Proxy píše:Tak jestli si Dopravní podnik přál opět sváry po 25 metrech, tak s největší pravděpodobností to vyšlo takhle