Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
7080: Nebál bych se ... To stihne zorat kolega Brejšín pluhem, který podle mě má ještě o pár centimetrů ještě větší profil než 15T.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zajímavé je, že v Řepích je taky mezi kolejemi tráva a 15T, které jezdí na l.č. 9, 10 a 16 nic nerozrývaj. Jestli to nebude tím, že tam ta tráva není až těsně u kolejí!!!!!!!!!!!!7080 píše:To někdo hodně nemyslel. Když to dělají 15T teď, jak to bude vypadat a jak ty vozy dopadnou až začne sněžit?Luky20091 píše:Takto vypadá tráva na Evropský po průjezdu 15T , tady někdo nemyslel na nízkopodlažní tramvaje a udělaly velikej sklon k vozovce ...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pokud budou nasazovány na linku 20 či 26 pravidelně, tak si budou své korýtko ve sněhu vyjíždět trvale tak, jako jiné typy vozů. Co se týče trávy se jen divím, že to zatravňovali teď, kdy už kořínky moc neprorostou do podkladní hlíny. Uvidíme jak je tráva odolná a jestli se chytne i teď.7080 píše: jak ty vozy dopadnou až začne sněžit?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To někdo hodně nemyslel. Když to dělají 15T teď, jak to bude vypadat a jak ty vozy dopadnou až začne sněžit?Luky20091 píše:Takto vypadá tráva na Evropský po průjezdu 15T , tady někdo nemyslel na nízkopodlažní tramvaje a udělaly velikej sklon k vozovce ...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak to je ale prasárna.Luky20091 píše:Takto vypadá tráva na Evropský po průjezdu 15T , tady někdo nemyslel na nízkopodlažní tramvaje a udělaly velikej sklon k vozovce ...
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak to byla 15T! Já se divil, kdo se v tom trávníku takhle divně šťoural. Zaslechl jsem spekulace cestujících, že si to chtěl někdo odnést na zahrádku
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Takto vypadá tráva na Evropský po průjezdu 15T , tady někdo nemyslel na nízkopodlažní tramvaje a udělaly velikej sklon k vozovce ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Absolut: Chápu to správně, že ve zpevněých částech je prostor mezi kolejnicemi zalit (horkým) litým asfaltem (na povrchu se leskne - nový) a pak se na to rozhrne studená (obalená) drť? Jak se ta drť spojí, když je studená a ani se neválcuje?
Edit: Tak co jsem popisoval výše jsem viděl u vozovny Vokovice, tam byla mezi kolejnicemi lesklá černá plocha (tuhá - pochozí) a na to rozhrnovali pár cm něčeho černého hrubšího.
Ale na těch fotkách z Červ. vrchu je mezi kolejnicemi něco šedivého - asi "hubený" cementový beton?
Edit: Tak co jsem popisoval výše jsem viděl u vozovny Vokovice, tam byla mezi kolejnicemi lesklá černá plocha (tuhá - pochozí) a na to rozhrnovali pár cm něčeho černého hrubšího.
Ale na těch fotkách z Červ. vrchu je mezi kolejnicemi něco šedivého - asi "hubený" cementový beton?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dle Ropidu reko V Olšinách zkrácena do 10. 12. Sláva!
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MM-Mikulovsky: To nejsou kupičky rozžhaveného asfaltu, ale kupičky drtě. Studené drtě. Ale nemělo by to tam být, to souhlasím.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To nerozporuju. Co ale zpochybňuju, tak kvalitu odvedené práce. Dnes v noci jsem brousil Evropskou a nový úsek Velekravín - Džbán co je v S49 mi v šedesátce poněkud houpal tramvají. Místy náhlé boční rázy, nemyslím lehkou sinusoidu, což dělá každé drážní vozidlo v přímé. Shodou okolností jsem před pár dny měl ten samý vůz na 52 a do Modřan, kde to je taky v S49 a V-max 60 mi to nedělalo. Takže vozem to nebude. Jestli to byly špatně zbroušené svary, nebo špatné směrové vedení nevím, ale ty kopance nepovažuju u fungl nový trati za normální.Likas píše:Vlivem provozu si koleje sedají, proto se na železnici dělá třetí podbití až po půl roce provozu. Na tramvaji není taková zátěž, navíc díky zakrytí svršku nejsou následné úpravy možné, takže se obvykle niveleta nadsadí o něco nad projekt (třeba 5mm).
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: Krejcárek i Pobřežní cesta se zvládají v pohodě. Horší je třeba taková Korunovační, tam se ve dne naprosto nedá zastavit...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Slalom cestujících mezi kopečky rozžhaveného asfaltu na zastávce Červený vrch na nově otevřené tramvajové trati po "dokončené" rekonstrukci...
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=13120222618
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=13120122617
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=13120222618
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=13120122617
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jak kde, ale podbíjí se pražce.gabuliatko píše:Kolikrát se z toho podbíjely koleje správné délky?Likas píše:Evropská je třikrát podbitá. Přesně podle projektu.
Vlivem provozu si koleje sedají, proto se na železnici dělá třetí podbití až po půl roce provozu. Na tramvaji není taková zátěž, navíc díky zakrytí svršku nejsou následné úpravy možné, takže se obvykle niveleta nadsadí o něco nad projekt (třeba 5mm).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No ale právě proto není zrovna lákavé, když takových míst přibývá. Ono se to nezdá, ale doba a náklady na výměnu čehokoliv pak strašlivě rostou. A věř, že jsem si zkusil měnit jízdní řády jak v autě, tak dokonce v tramvaji. Při výměnách celých "šestkáčů", tedy celé kapsy na jízdní řády najednou. Ale také jsem jezdil od zastávky k zastávce s jedním jízdním řádem a taková linka 26 mi zabrala celý den .9001 píše:To by mě zajímalo, kde třeba stojí, když dělají Krejcárek, Pobřežní cestu...
A představ si jak to musí vypadat, když dělají v Brně třeba Líšen a nebo Bystrc.