myslím, že paní Tomášková by chtěla, aby logicky výluka úseku se dotkla jen linek jím jezdících a nedělal se "maglajs" v linkách cestujícím v dalším (nedotčeném) úseku = při uzavírce Evropské nechat na Podbabu jezdit tamní pravidelmé linky a na Malovanku poslat linky běžně jezdící uzavřeným úsekem (+NAD na jejich odkloněnou trasu navázat na Hráče-obrat Špejchar či na Prašňáku-obrat Střešovice)!kruťák píše:Paní Tomášková zřejmě nepobírá, že smyčka Podbaba má určitou kapacitu a 4 linky opravdu nepojme
....
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Paní Tomášková zřejmě nepobírá, že smyčka Podbaba má určitou kapacitu a 4 linky opravdu nepojme
Jinak mi tedy včera opravdu autobusy NAD přecpané nepřišly, asi jsem jel ve špatný čas (12-14).
Jinak mi tedy včera opravdu autobusy NAD přecpané nepřišly, asi jsem jel ve špatný čas (12-14).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jak je vidět (http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14032326877), RTT Evropská nám vydržela opravdu dlouho.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Rámusák se ztrácí před očima...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/140320/
a zasekané Zátory...
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/140320/
a zasekané Zátory...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Neslo by uz vymenit zelezo v oblouku pod Strahovskym klasterem? Ta 15 je tam docela opruz a uz to tam je asi 1,5 roku a nejak jsem si nezvykl :-S Cekal jsem, ze to vymeni, az se otevre Hladkov, ale rok uplynul a nic
Na Brusnici v prostoru zastavek nova a jeste vetsi past na mamuty, pred niz je jeste namontovan nizky zluty prah.
Na Brusnici v prostoru zastavek nova a jeste vetsi past na mamuty, pred niz je jeste namontovan nizky zluty prah.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Což by pro ty tři zbývající hlavní trati do sídlišť (Barrandov, Řepy, Břevnov)+ jednu okružní bohatě stačilo.9001 píše:P_V: Ano i ne. Problém bych pak viděl v koncepci tramvajové dopravy. Při zrušení Vokovic by nám na pravém břehu zůstal už tak zranitelný Motol.
Ale nestrašte pánové, pokud se Dědina nepostaví, věřím, že do Šárky zůstane alespoň víkendový provoz a v PD alespoň po jedné lince do Podbaby, Červeného vrchu a Petřin. Není to moc, ale na zachování vozovny to stačí. A ty autobusy, co to budou z Šárky v PD odvážet za tramvaje, aspoň můžou nějakou zatahující tramvaj na hlavní trati bez problému objet.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
P_V: Ano i ne. Problém bych pak viděl v koncepci tramvajové dopravy. Při zrušení Vokovic by nám na pravém břehu zůstal už tak zranitelný Motol.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já bych věděl o jednom ultimátním řešení. Zrušit celou vozovnu i s přilehlou tratí, pozemek za drahé peníze prodat a za ně zřídit nějakou deponii v ÚDu. Protože na Dědině tramvaj nechtějí a ta trať od Červeného vrchu po dokončení metra bude mít ještě menší význam než dnes, neboť lokalitu v pohodě obslouží zkrácené 119 a 218.von Špilberk píše:... A koleje jsou položeny tak chytře, že žádné jiné řešení neumožňují.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Doufám, že mě nikdo neobviní, že jsem generál po bitvě, ale napíšu to: Hlavní chyba byla rozkopat půlku dvora a vjezd, když nebyla 100% jistota, že bude objízdná kolej. Mělo se zkrátka počkat, až budou všechny soudy, odvolání a já nevím, co ještě, hotové. Zkrátka až budou všechna potřebná povolení na objízdnou kolej a až pak kopat dvůr, vjezd a křižovatku na Evropské. Teď už to je, objízdná nebude a nikdo neví, co s tím, protože znova kopat nové koleje se nikomu nechce. A koleje jsou položeny tak chytře, že žádné jiné řešení neumožňují.
Salámová metoda je sice osvědčená vyčůraná metoda, ale má svá rizika.
Salámová metoda je sice osvědčená vyčůraná metoda, ale má svá rizika.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 19.3.2014 18:58, celkem upraveno 1 x.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A ještě smutnější je, že se CELÁ harfa nerenovovala, jenom rozplet ke kolejím cca 24 a výše (Bobik bude vědět přesné číslo). Zbytek tam leží netknutý včetně těch jedlých čepovek, kéž by alespoň nový dvůr Je fajn, že se udělaly kozlíky uvnitř, ale i tak myslím, že na dosud nenapojené koleje se nesáhlo. Vlastně proč taky, když měly mít jiné schéma. Takže za půl roku zavření vozovny je to fakt propadák, řešení v nedohlednu a Horoměřická-Dejvická vyhlíží poločas rozpadu
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
19.3.2014 Partyzánská x Na Zátorách
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Koleje nebyly až v tak nejhorším stavu, ale výhybky to byla tragédie.Jenda1989 píše:
Jinak si samozřejmně myslím, že v dnešní době je objízdná kolej ve vozovně Vokovice nutností, neb couvat na frekventované Evropské je fakt divočina. Jen jsem osobně do dnešních dnů nepřišel na to proč se vlastně renovovala celá harfa ve zdejší vozovně, když zas tak špatná nebyla a hlavně její renovace proběhla na přelomu 90. let.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jinak si samozřejmně myslím, že v dnešní době je objízdná kolej ve vozovně Vokovice nutností, neb couvat na frekventované Evropské je fakt divočina. Jen jsem osobně do dnešních dnů nepřišel na to proč se vlastně renovovala celá harfa ve zdejší vozovně, když zas tak špatná nebyla a hlavně její renovace proběhla na přelomu 90. let.Karosák píše:Víme, proto jsem ji neuvedl Jen nejsem takový pamětník, abych řekl, jestli se nepouzivala nikdy, nebo jen kdyz dozivala jako hrbitovni... A jinak na soucasnem zpusobu VO zatahu je asi, jak rika Bobik, nejbolestivejsi to tvoreni vlacku a zdrzovani hlavni trati...popremyslim
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Víme, proto jsem ji neuvedl Jen nejsem takový pamětník, abych řekl, jestli se nepouzivala nikdy, nebo jen kdyz dozivala jako hrbitovni... A jinak na soucasnem zpusobu VO zatahu je asi, jak rika Bobik, nejbolestivejsi to tvoreni vlacku a zdrzovani hlavni trati...popremyslim
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jen vás pane kolego musím s těmi Kobylisami trochu poopravit, neb zde existovala objízdná kolej i před rekonstrukcí, akorát se pro objezd nevyužívala.Karosák píše:To klidně zapomeneme, ale když už je tu takové portfolio nápadů, co napadá Vás, pane kolego?
Já osobně jsem pro dodělání (dvojité?) kolejové spojky, pro eliminaci kolizí výjezd x zátah a jinak zatahovat jako dosud. Koleje 26-30 holt nějak napojit. Jinak mi potřeba objízdné připadá "jen aby byla". Ostatně ŽI a donedávna i KO bez ní také žily (pravda, KO bez zavaděče prý bylo trochu na frontu)...