Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.3.2014 17:30

kruťák píše:Paní Tomášková zřejmě nepobírá, že smyčka Podbaba má určitou kapacitu a 4 linky opravdu nepojme :D
....
myslím, že paní Tomášková by chtěla, aby logicky výluka úseku se dotkla jen linek jím jezdících a nedělal se "maglajs" v linkách cestujícím v dalším (nedotčeném) úseku = při uzavírce Evropské nechat na Podbabu jezdit tamní pravidelmé linky a na Malovanku poslat linky běžně jezdící uzavřeným úsekem (+NAD na jejich odkloněnou trasu navázat na Hráče-obrat Špejchar či na Prašňáku-obrat Střešovice)!

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 23.3.2014 16:58

Paní Tomášková zřejmě nepobírá, že smyčka Podbaba má určitou kapacitu a 4 linky opravdu nepojme :D
Jinak mi tedy včera opravdu autobusy NAD přecpané nepřišly, asi jsem jel ve špatný čas (12-14).

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 23.3.2014 15:22

Jak je vidět (http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14032326877), RTT Evropská nám vydržela opravdu dlouho. :roll: #-o

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 20.3.2014 20:17

Rámusák se ztrácí před očima...

http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/140320/


a zasekané Zátory...
zatory1.jpg
zatory2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 20.3.2014 8:07

Neslo by uz vymenit zelezo v oblouku pod Strahovskym klasterem? Ta 15 je tam docela opruz a uz to tam je asi 1,5 roku a nejak jsem si nezvykl :-S Cekal jsem, ze to vymeni, az se otevre Hladkov, ale rok uplynul a nic :-(

Na Brusnici v prostoru zastavek nova a jeste vetsi past na mamuty, pred niz je jeste namontovan nizky zluty prah.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 20.3.2014 6:32

9001 píše:P_V: Ano i ne. Problém bych pak viděl v koncepci tramvajové dopravy. Při zrušení Vokovic by nám na pravém břehu zůstal už tak zranitelný Motol.
Což by pro ty tři zbývající hlavní trati do sídlišť (Barrandov, Řepy, Břevnov)+ jednu okružní bohatě stačilo.

Ale nestrašte pánové, pokud se Dědina nepostaví, věřím, že do Šárky zůstane alespoň víkendový provoz a v PD alespoň po jedné lince do Podbaby, Červeného vrchu a Petřin. Není to moc, ale na zachování vozovny to stačí. A ty autobusy, co to budou z Šárky v PD odvážet za tramvaje, aspoň můžou nějakou zatahující tramvaj na hlavní trati bez problému objet.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 19.3.2014 21:26

P_V: Ano i ne. Problém bych pak viděl v koncepci tramvajové dopravy. Při zrušení Vokovic by nám na pravém břehu zůstal už tak zranitelný Motol.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4084
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 19.3.2014 18:58

von Špilberk píše:... A koleje jsou položeny tak chytře, že žádné jiné řešení neumožňují.
Já bych věděl o jednom ultimátním řešení. Zrušit celou vozovnu i s přilehlou tratí, pozemek za drahé peníze prodat a za ně zřídit nějakou deponii v ÚDu. Protože na Dědině tramvaj nechtějí a ta trať od Červeného vrchu po dokončení metra bude mít ještě menší význam než dnes, neboť lokalitu v pohodě obslouží zkrácené 119 a 218. :evil:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 19.3.2014 18:42

Doufám, že mě nikdo neobviní, že jsem generál po bitvě, ale napíšu to: Hlavní chyba byla rozkopat půlku dvora a vjezd, když nebyla 100% jistota, že bude objízdná kolej. Mělo se zkrátka počkat, až budou všechny soudy, odvolání a já nevím, co ještě, hotové. Zkrátka až budou všechna potřebná povolení na objízdnou kolej a až pak kopat dvůr, vjezd a křižovatku na Evropské. Teď už to je, objízdná nebude a nikdo neví, co s tím, protože znova kopat nové koleje se nikomu nechce. A koleje jsou položeny tak chytře, že žádné jiné řešení neumožňují.
Salámová metoda je sice osvědčená vyčůraná metoda, ale má svá rizika.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 19.3.2014 18:58, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 19.3.2014 18:08

A ještě smutnější je, že se CELÁ harfa nerenovovala, jenom rozplet ke kolejím cca 24 a výše (-X (Bobik bude vědět přesné číslo). Zbytek tam leží netknutý včetně těch jedlých čepovek, kéž by alespoň nový dvůr [-o< Je fajn, že se udělaly kozlíky uvnitř, ale i tak myslím, že na dosud nenapojené koleje se nesáhlo. Vlastně proč taky, když měly mít jiné schéma. Takže za půl roku zavření vozovny je to fakt propadák, řešení v nedohlednu a Horoměřická-Dejvická vyhlíží poločas rozpadu :roll:

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 19.3.2014 12:19

19.3.2014 Partyzánská x Na Zátorách
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 7080 » 19.3.2014 12:12

Jenda1989 píše:
Jinak si samozřejmně myslím, že v dnešní době je objízdná kolej ve vozovně Vokovice nutností, neb couvat na frekventované Evropské je fakt divočina. Jen jsem osobně do dnešních dnů nepřišel na to proč se vlastně renovovala celá harfa ve zdejší vozovně, když zas tak špatná nebyla a hlavně její renovace proběhla na přelomu 90. let.:-)
Koleje nebyly až v tak nejhorším stavu, ale výhybky to byla tragédie.

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 19.3.2014 11:51

Karosák píše:Víme, proto jsem ji neuvedl ;-) Jen nejsem takový pamětník, abych řekl, jestli se nepouzivala nikdy, nebo jen kdyz dozivala jako hrbitovni... A jinak na soucasnem zpusobu VO zatahu je asi, jak rika Bobik, nejbolestivejsi to tvoreni vlacku a zdrzovani hlavni trati...popremyslim :-D
Jinak si samozřejmně myslím, že v dnešní době je objízdná kolej ve vozovně Vokovice nutností, neb couvat na frekventované Evropské je fakt divočina. Jen jsem osobně do dnešních dnů nepřišel na to proč se vlastně renovovala celá harfa ve zdejší vozovně, když zas tak špatná nebyla a hlavně její renovace proběhla na přelomu 90. let.:-)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 19.3.2014 6:12

Víme, proto jsem ji neuvedl ;-) Jen nejsem takový pamětník, abych řekl, jestli se nepouzivala nikdy, nebo jen kdyz dozivala jako hrbitovni... A jinak na soucasnem zpusobu VO zatahu je asi, jak rika Bobik, nejbolestivejsi to tvoreni vlacku a zdrzovani hlavni trati...popremyslim :-D

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 18.3.2014 23:21

Karosák píše:To klidně zapomeneme, ale když už je tu takové portfolio nápadů, co napadá Vás, pane kolego? :D
Já osobně jsem pro dodělání (dvojité?) kolejové spojky, pro eliminaci kolizí výjezd x zátah a jinak zatahovat jako dosud. Koleje 26-30 holt nějak napojit. Jinak mi potřeba objízdné připadá "jen aby byla". Ostatně ŽI a donedávna i KO bez ní také žily (pravda, KO bez zavaděče prý bylo trochu na frontu)...
Jen vás pane kolego musím s těmi Kobylisami trochu poopravit, neb zde existovala objízdná kolej i před rekonstrukcí, akorát se pro objezd nevyužívala.

Odpovědět