Nebo potřeba dát vydělat známému někoho jiného?Petrpes píše:Že by cena?
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No jo, ale je to přece v rozporu s onou novou koncepcí veřejného prostoru v Praze. Samozřejmě, je mi známo, že ty projekty pochází z doby, kdy se o nějaké koncepci ještě snilo, ale paradoxem je, že doposud většinově užívané osmiboké stožáry ji splňují, zatímco nové trubkové ne. A vzhledem k tomu, že i pro DPP má být v budoucnu koncepce závazná, asi by se mělo přejít zpátky. Takže je škoda, že se linie nedrží. Ostatně, pokud ty stožáry kupuji tři pro nějaký nový dělič, je cena jako ukazatel ještě akceptovatelná, ale při takových množstvích se divím, o co by osmiboké měly být dražší.Petrpes píše:Že by cena?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Že by cena?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jak se tak koukám na všechny letošní rekonstrukce TT, to už Praha rezignovala na osmiboké stožáry TV? Důvod? Osobně my připadají poněkud estetičtější než klasické trubkové s proměnnou šířkou.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nemá to souvislost s pondělními bouřkami? To co se dělo na Žižkově asi shlédli všichni...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Také to beru za znak toho, že se to dělá lépe a zodpovědněji...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Asi tam byla nějaká chyba, špatné zaměření, špatné udělané podloží... Osobně jsem rád, at to radši udělají pořádně, než aby za rok se to rubalo celé znovu...MM-Mikulovsky píše:no to vypadá, že mají asi na REKO TT Průběžná - Švehlova málo práce na ohróóóóměéééééé móóóóóóc času , tak si tu práci uměle přidělávají = měl by tedy na ně někdo vzít , ať si pohnou a uzavření TT co nejvíce zkrátí!Martin Šubrt píše:V Průběžné už podruhé již položené pražce a kolejnice zmizely...
K tomu biči? Proč? Když mám ve smlouvě, konec srpna a nemám odměnu za předčasné ukončení, tak proč bych se honil.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
no to vypadá, že mají asi na REKO TT Průběžná - Švehlova málo práce na ohróóóóměéééééé móóóóóóc času , tak si tu práci uměle přidělávají = měl by tedy na ně někdo vzít , ať si pohnou a uzavření TT co nejvíce zkrátí!Martin Šubrt píše:V Průběžné už podruhé již položené pražce a kolejnice zmizely...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MŠ: v pondělí tam něco prováděli u kanálové vpusti. http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_B ... 23.7.2014/
V ulici Švehlova mezi zastávkami Sídliště Zahradní Město - OC Hostivař se již pokládají pražce.
Dnešní stav RRT Bělohorská V ulici Švehlova mezi zastávkami Sídliště Zahradní Město - OC Hostivař se již pokládají pražce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V Průběžné už podruhé již položené pražce a kolejnice zmizely...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na instalaci novych sloupu tv to vypada snad hned na zacatku estskady od vyhybek v braniku - jsou tam jiz nekolik dni vydet pro ne minimalne zaklady
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No nevím, jestli bych tomu říkal tuning...podle mě jen opravili ty urvané lucerničky
Jinak S49 leží zpod mostu Inteligence až po stávající úsek za Černým koněm. Ve zmíněném úseku jsou buď již usazeny nové stožáry TV, nebo je na ně připraveno uložení. U Modřanské školy nevím, před nádražím je připraven urovnaný štěrk/pláň, nad nádražím k estakádě byly demontovány pouze kolejnice. Na estakádě se činili vrchní, dále nedotčeno.
Jinak S49 leží zpod mostu Inteligence až po stávající úsek za Černým koněm. Ve zmíněném úseku jsou buď již usazeny nové stožáry TV, nebo je na ně připraveno uložení. U Modřanské školy nevím, před nádražím je připraven urovnaný štěrk/pláň, nad nádražím k estakádě byly demontovány pouze kolejnice. Na estakádě se činili vrchní, dále nedotčeno.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Děkuji za odpovědi. Mostecká štěrkovačka viděna dnes ráno u Černého koně. A zběžně jsem zahlédl že prošla drobným tuningem.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
U Trojského mostu a tram se počítá se spuštěním provozu 30.9. Momentálně je tam taky hlava na hlavě. Poslední známý termín zatěžovací zkoušky je 20.8., ale termíny se mění pomalu z týdne na týden...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Problém je ve svářecí hlavě (nástavci). Jestli se hlava vysune do boku a auto je na silnici, nebo jede po kolejích je jedno. Pravda, dvoucestné vozidlo je lepší z prostorových důvodů. A ta svářecí hlava je počítám na tom celém to nejdražší, takže než kupovat jinou (další) na jiný profil kolejiva, vyjde levněji si ji pronajmout. Zvlášť u S49 se počítám její pořízení nevyplatí, u B1, což je docela atypický profil, který se vyskytuje jen u tramvají, je to o něčem jiném.