Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MPL
Uživatel
Příspěvky: 228
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MPL » 24.7.2014 14:08

Petrpes píše:Že by cena?
Nebo potřeba dát vydělat známému někoho jiného?

Uživatelský avatar
Smasska
Uživatel
Příspěvky: 50
Registrován: 06.10.2010 19:27
Bydliště: Holomóc, metropole Moravy

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Smasska » 24.7.2014 13:37

Petrpes píše:Že by cena?
No jo, ale je to přece v rozporu s onou novou koncepcí veřejného prostoru v Praze. Samozřejmě, je mi známo, že ty projekty pochází z doby, kdy se o nějaké koncepci ještě snilo, ale paradoxem je, že doposud většinově užívané osmiboké stožáry ji splňují, zatímco nové trubkové ne. A vzhledem k tomu, že i pro DPP má být v budoucnu koncepce závazná, asi by se mělo přejít zpátky. Takže je škoda, že se linie nedrží. Ostatně, pokud ty stožáry kupuji tři pro nějaký nový dělič, je cena jako ukazatel ještě akceptovatelná, ale při takových množstvích se divím, o co by osmiboké měly být dražší.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 24.7.2014 13:11

Že by cena?

Uživatelský avatar
Smasska
Uživatel
Příspěvky: 50
Registrován: 06.10.2010 19:27
Bydliště: Holomóc, metropole Moravy

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Smasska » 24.7.2014 13:05

Jak se tak koukám na všechny letošní rekonstrukce TT, to už Praha rezignovala na osmiboké stožáry TV? Důvod? Osobně my připadají poněkud estetičtější než klasické trubkové s proměnnou šířkou.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 23.7.2014 17:44

Nemá to souvislost s pondělními bouřkami? To co se dělo na Žižkově asi shlédli všichni...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 23.7.2014 16:37

Také to beru za znak toho, že se to dělá lépe a zodpovědněji... ;-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 23.7.2014 16:29

MM-Mikulovsky píše:
Martin Šubrt píše:V Průběžné už podruhé již položené pražce a kolejnice zmizely...
no to vypadá, že mají asi na REKO TT Průběžná - Švehlova málo práce na ohróóóóměéééééé móóóóóóc času :lol: , tak si tu práci uměle přidělávají #-o = měl by tedy na ně někdo vzít :smt079 , ať si pohnou a uzavření TT co nejvíce zkrátí!
Asi tam byla nějaká chyba, špatné zaměření, špatné udělané podloží... Osobně jsem rád, at to radši udělají pořádně, než aby za rok se to rubalo celé znovu...

K tomu biči? Proč? Když mám ve smlouvě, konec srpna a nemám odměnu za předčasné ukončení, tak proč bych se honil.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.7.2014 16:03

Martin Šubrt píše:V Průběžné už podruhé již položené pražce a kolejnice zmizely...
no to vypadá, že mají asi na REKO TT Průběžná - Švehlova málo práce na ohróóóóměéééééé móóóóóóc času :lol: , tak si tu práci uměle přidělávají #-o = měl by tedy na ně někdo vzít :smt079 , ať si pohnou a uzavření TT co nejvíce zkrátí!

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 23.7.2014 15:22

MŠ: v pondělí tam něco prováděli u kanálové vpusti.
Na Hroudě.jpg
Dnešní stav RRT Bělohorská http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_B ... 23.7.2014/

V ulici Švehlova mezi zastávkami Sídliště Zahradní Město - OC Hostivař se již pokládají pražce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 23.7.2014 12:55

V Průběžné už podruhé již položené pražce a kolejnice zmizely...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.7.2014 10:53

Na instalaci novych sloupu tv to vypada snad hned na zacatku estskady od vyhybek v braniku - jsou tam jiz nekolik dni vydet pro ne minimalne zaklady

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.7.2014 21:50

No nevím, jestli bych tomu říkal tuning...podle mě jen opravili ty urvané lucerničky :D
Jinak S49 leží zpod mostu Inteligence až po stávající úsek za Černým koněm. Ve zmíněném úseku jsou buď již usazeny nové stožáry TV, nebo je na ně připraveno uložení. U Modřanské školy nevím, před nádražím je připraven urovnaný štěrk/pláň, nad nádražím k estakádě byly demontovány pouze kolejnice. Na estakádě se činili vrchní, dále nedotčeno.

Uživatelský avatar
George
Uživatel
Příspěvky: 87
Registrován: 14.3.2007 11:30
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od George » 22.7.2014 15:23

Děkuji za odpovědi. Mostecká štěrkovačka viděna dnes ráno u Černého koně. A zběžně jsem zahlédl že prošla drobným tuningem. :lol:

builder
Uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: 24.9.2013 10:17

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od builder » 22.7.2014 9:46

U Trojského mostu a tram se počítá se spuštěním provozu 30.9. Momentálně je tam taky hlava na hlavě. Poslední známý termín zatěžovací zkoušky je 20.8., ale termíny se mění pomalu z týdne na týden...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 22.7.2014 5:56

Problém je ve svářecí hlavě (nástavci). Jestli se hlava vysune do boku a auto je na silnici, nebo jede po kolejích je jedno. Pravda, dvoucestné vozidlo je lepší z prostorových důvodů. A ta svářecí hlava je počítám na tom celém to nejdražší, takže než kupovat jinou (další) na jiný profil kolejiva, vyjde levněji si ji pronajmout. Zvlášť u S49 se počítám její pořízení nevyplatí, u B1, což je docela atypický profil, který se vyskytuje jen u tramvají, je to o něčem jiném.

Odpovědět