Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
podle me by v ceskych podminkach mozna stalo za to znacit mista pro prechazeni podobne jako ta pro kola, a to jak svislym, tak vodorovnym znacenim. vypadalo by to asi takhle: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... hen_2a.svg. pocet prechodu (absolutni prednost chodce) by se mel podstatne zredukovat ve prospech mist pro prechazeni (prednost az tehdy, kdy uz je chodec ve vozovce). soucasny stav (milion prechodu) vede k tomu, ze ridici abs. prednost ignoruji a chodcum nezbyva nez cekat jak ovce nebo se vrhnout na prechod a prednost si vynutit.
omluvte laicky slovnik.
omluvte laicky slovnik.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Záleží, kde? Pokud jde o přechody u Hroudy, kde pojedou busy, tak tam je umístění přechodů i na kolejích požadováno, protože busy prý musí dávat přednost. Já to vždy rozporuju tím, že bus veze taky lidi a za ním jede taky tramvaj, tj. místo pro přecházení tam nevadí. Ale orgány chtějí zebry. Stejně tak vrátili zebru i na místo pro přecházení v Jindřišské u zastávky - tam prý jen kvůli zásobování a cyklistům... Pokud je zebra i na přechodech přes koleje u Nádr. Strašnice a v tom meziúseku, pak je to špatně.kruťák píše:Právě jsem projel po Průběžné a je tu jedna věc, která mi prostě nedá. Ony už jsou přechody přes koleje zase šůr? Dyk to nejsou snad ani dva roky, co se po Praze frézovaly jak o život a tady na nové stavbě je tam prsknou, jak kdyby se nechumelilo. Nebo je to návnada na povalení, ze kterého vyplyne nutnost vystavět tam další "potřebné" SSZ
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Právě jsem projel po Průběžné a je tu jedna věc, která mi prostě nedá. Ony už jsou přechody přes koleje zase šůr? Dyk to nejsou snad ani dva roky, co se po Praze frézovaly jak o život a tady na nové stavbě je tam prsknou, jak kdyby se nechumelilo. Nebo je to návnada na povalení, ze kterého vyplyne nutnost vystavět tam další "potřebné" SSZ
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když se na Říčanově dodělá přechod přes koleje, mohyly by linky jezdit pomalu po stavbě, ale s lidma rychlíkově ve stylu Malovanka, příští zastávka Říčanova .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ovšem na zítřejším obnovení provozu se stále trvá, že.
Možná by se to dalo ošéfovat tím, že by se lidi dál vyhazovali na Malovance a kačeny by se pak jely otočit na Říčanovu a lidi by se nabrali zase až na Malovance.
Možná by se to dalo ošéfovat tím, že by se lidi dál vyhazovali na Malovance a kačeny by se pak jely otočit na Říčanovu a lidi by se nabrali zase až na Malovance.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Videl jsem prave fotky ze zkusebni jizdy - je to bomba , silne mi to pripomina akci Evropska. Jak rekl jisty moudry clovek - "koleje jsou krasny, chybi tomu jen ta bizuterie". Neda se s tim nez souhlasit.Karosák píše:.. ta Bělohorská, to je katastrofa. A na monitoru jen informace, že máme dát pozor při probíhajících stavebních pracích. No mazec. Někde přesunou zastávku o 30m, protože tam mění pár kostek a tady hurá mezi bagry a dělnictvo.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak myslím, že Průběžnou stihli ještě důstojně a v sobotu tam půjde projet, ale ta Bělohorská, to je katastrofa. A na monitoru jen informace, že máme dát pozor při probíhajících stavebních pracích. No mazec. Někde přesunou zastávku o 30m, protože tam mění pár kostek a tady hurá mezi bagry a dělnictvo. To fakt žeru...jako by těch MU na Moskevské a tehdy i Svatovítské při stavbě nebylo málo
Jinak si všimněme, že zde:
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/prehl ... zari-2014/
se v několika variacích opakují omezení v oblasti Smíchovského nádraží a trati na Barrandov. V těch dvou víkendovkách "na kopec" by se mohla zase vyspravit Nádražní-Zlíchov (tam je pořád co dělat) a dále to vypadá na postupnou výměnu železa u nádraží. Nejprve ve smyčce, pak i "na hlavní" a mohlo by se projíždět smyčkou, jako tehdy při výměně KK na Vysočanské.
Jinak nastřelené body zaměření osy kolejí byly i zde a nyní jsou k vidění též na Senovážném nám.-vrcholu k Masně a na zdevastované konstrukci křiž. Otakarova.
Jinak si všimněme, že zde:
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/prehl ... zari-2014/
se v několika variacích opakují omezení v oblasti Smíchovského nádraží a trati na Barrandov. V těch dvou víkendovkách "na kopec" by se mohla zase vyspravit Nádražní-Zlíchov (tam je pořád co dělat) a dále to vypadá na postupnou výměnu železa u nádraží. Nejprve ve smyčce, pak i "na hlavní" a mohlo by se projíždět smyčkou, jako tehdy při výměně KK na Vysočanské.
Jinak nastřelené body zaměření osy kolejí byly i zde a nyní jsou k vidění též na Senovážném nám.-vrcholu k Masně a na zdevastované konstrukci křiž. Otakarova.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zná někdo důvod, proč se na těch 14 dní přesune Průběžná pro X-22 dc o blok vedle? Jasně, ušetří se čas, ale dva měsíce to teď nějak fungovalo, tak mi to přijde trochu na palici + čachry se značením, parkovacími místy... To už ji mohli vůbec škrtnout, na Hroudu je to celejch 150 metrů.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dobře, dobře to beru.Karosák píše:Jsme na fóru v neformální diskusi, nikoliv na pracovišti a zkrátka mi přišlo, že svůj názor máte od stolu. Nepoužil jsem žádných urazlivych slov. Vaše přezdívka zde není nijak extra známá a podobné příspěvky s rychlými závěry od pochybného zdroje jsme tu užměli. Pokud se potkáme při výkonu profese, nemějte obavy, že bych se nechoval kolegialne
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jsme na fóru v neformální diskusi, nikoliv na pracovišti a zkrátka mi přišlo, že svůj názor máte od stolu. Nepoužil jsem žádných urazlivych slov. Vaše přezdívka zde není nijak extra známá a podobné příspěvky s rychlými závěry od pochybného zdroje jsme tu užměli. Pokud se potkáme při výkonu profese, nemějte obavy, že bych se nechoval kolegialne
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No pane kolego....jak se pak vzajemně k sobě chováme je neskutečný.....Karosák píše:Co to plácáš?OKN81 píše: Protože v té smyčce je již několik let OR pomalu a je (byla) ve špatném technickém stavu, především pak vjezd a výjezd ze smyčky.
Ulice v korytech jiz já považuji za součást smyčky a také si trvám na tom, že byla ve špatném technickém stavu. Jinak ti k tomu, již nemám co říct.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Přesně a když se mohlo jezdit při MÚ celý den na Laurovou s klasickou soupravou, tak se to tady zvládne taky na trojúhelníku otočit.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co to plácáš? POMALU bylo jen nad sjezdovou výhybkou V Korytech (od centra a Hostíku), jinak dále špatný technický stav rozhodně nepanoval, a to ani na výjezdu!OKN81 píše: Protože v té smyčce je již několik let OR pomalu a je (byla) ve špatném technickém stavu, především pak vjezd a výjezd ze smyčky.
Jinak neříkám, jestli je oblouk od Hostíku dobrý, nebo špatný, mě prostě jen překvapilo, že tam fakt neprojelo kolo co pamatuji, ani cvičky, kolej byla zasviněná po hlavy, na vexli nechodili ani špičkaři! Když je problém, tak se řeší (operativněji) NAD-navazuje na spoje přímo do centra, při stržené troleji se maximálně vycouvá a beztak pendl nejde zavést a najednou se vyrojilo takových zastánců. Připomíná mí to brekot po předjízdné koleji v Podbabě. Ale i ta měla častější využití. Cvičky na BP, vadné vlaky...
Ještě bych se přimluvil, kdyby bylo mezi Průběžnou a NS nějaké provozní hrdlo, podjezd, most, tunel, zdymadlo a NS by byla třeba alespoň spádová zastávka s nějakým uzlem, ale tady? Vždyť výstupní byla beztak Radošovická. Fakt o ničem.
Neříkám, že se máme bezhlavě zbavovat kolejových konstrukcí, a činit tak síť méně použitelnou, ale když se občasné využití nepočítá na dny ani týdny, ale celé roky a musím kvůli tomu držet ve stavu sjízdnosti 2 výhybky a 1 křížení, zdržovat vlaky v obou směrech, generovat hluk při jejich přejíždění a počítat s tím s signálním programu SSZ a provozní přínos je maximálně prohození pořadí...není to málo Antone Pavloviči??
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak s tímto nemohu souhlasit:Jenda1989 píše:..... Kdyby například teď došlo k nějaké mimořádnosti mezi Nádražím Strašnice a Průběžnou tak jedinou možností by bylo krkolomné otáčení tramvají na trojuhelníku u nástupní stanice smyčky Radošovická a tím i brždění ostatní dopravy, kdežto v případě ponechání oblouku by situace byla o mnoho jednodušší.
A pak je tu druhá varianta stáhnout z okolních BUS linek autobusy a zavést NAD čímž ale zhorším lidem cestování.
Zdar Honza
1.) Při běžném provozu ta rozjezdová výhybka do nepoužívaného (až na jednu výjimku za několik let) oblouku snižuje rychlost do neustále pojížděné přímé = zdržuje průjezd TRAM přes SSZ!
2.) Při mimořádném obratu od/k Hostíku do právě zrušené odbočky (= toho běžně nepoužívaného manipulačního oblouku) by ses musel nějak pracně (asi kličkou přes pruhy IAD) přihlašovat a dlouho čekat na přidělení volna = rychleji přehodíš řízení na zpětný pohyb + "hodíš" směrovky a jedeš (navíc asi se zajištěním dispečerem či jiným pracovníkem) do nástupní zastávky.