Bobek píše:m@rtin (pardon za zpoždění, nebrousím to tu moc systematicky):
SV částí myslím celek, tj. Pelc-Tyrolka - Rybníčky.
Původní stav uzávěry už mi vypadl (jestli to bylo součástí soudně zrušené uzávěry pro nadřazenou komunikační síť, nebo odešla jindy). Upřesním: v procesu EIA (níž) byla pro Spojovací vybrána varianta T1 (dlouhý tunel).
Na podmínky bych si dovolil odkázat na proces EIA, záměry MZP092 a 093. Podmínek je cca 250, resp. 200, přičemž se pochopitelně množství z nich kryje. Vzhledem k tomu, že některé jsou z hlediska navazujících procesů údajně de facto nevymahatelné (příklad: intenzivní čištění vozovek) se postup v obecné rovině někdo taky snažil napadnout soudně. Upřímně řečeno si moc nedovedu představit, že se to v navržené podobě může podařit postavit. Ale nemyslím tím jen samotné explicitní znění, ale taky skutečnost, že je to v podstatě neufinancovatelné. Jó, když si území, kde by se to alespoň částečně dalo vést povrchově, zastavíme...
V nejbližším volebním období se ze skeletu dokončí Blanka (ha, resp. zkušebně zprovozní), jinak nic. Nejblíž k realizaci je Radlická radiála, kde se teď rok a půl bude kutat průzkumná štola. Takže i kdyby se nakrásně ve stejné době povedlo dotáhnout územní rozhodnutí atd. ...
Díky. Je mi jasný, že Praha Déčko současně s dokončením MO nezaplatí, to je pravda. Je jen otázkou, kterou ze staveb upřednostnit. Jestli tu, která se staví od 80. let, jen od revoluce stála přibližně 50 miliard a jejím dokončením za pár let by se dal Městský okruh nazývat opravdovým okruhem nebo tu stavbu, která je sice taky potřeba, ale první etapa je poněkod nenápomocná. Osobně se mírně přikláním k tomu dokončit jeden dopravní skelet a za několik let upnout síly k dalšímu a poměrně rychle Déčko dostavět z centra až na jih. Mít rozestavěné dva systémy a nemít ani jeden plně funkční nepovažuji za příliš šťastný. Stejně tak si ale uvědomuju, že jakýkoliv politik, který by v této chvíli odložil metro D a nechal dostavět MO od Pelc-Tyrolky po Rybníčky, by byl politický sebevrah.