To nehrozí, protože je tam dokonalé svislé i vodorovné dopravní značení.Martin Šubrt píše:Nikdy nevíte, co udělá řidič, který zjistí, že se mu místo na manévrování proklatě zúžilo...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
To nehrozí, protože je tam dokonalé svislé i vodorovné dopravní značení.Martin Šubrt píše:Nikdy nevíte, co udělá řidič, který zjistí, že se mu místo na manévrování proklatě zúžilo...
Musím souhlasit, teda kdo tohle vymyslel a schválil, je pěknej blb a měl by jít do želez a zaplatit předělání.Martin Šubrt píše:Hele, já jsem asi natvrdlej, ale je tam osovka 3 metry a silný provoz aut i autobusů od Staroměstské. Tj. jízdní pruh je široký po dobudování mysu 2,85 m. To jako někdo povolil? Řeší se to u každé zastávky a tady ne? Navíc je to vyprojektováno naprosto tragicky, protože do toho místa širokého 2,85 metru se najíždí z boku přes hranu začátku toho mysu, tj. aby se tam větší bus srovnal, musí najet do protisměru, což bude pro protijedoucí tramvaj fakt bašta. Takže řidiče tramvají ve směru dc prosím, buďte tam teď zvláště opatrní. Nikdy nevíte, co udělá řidič, který zjistí, že se mu místo na manévrování proklatě zúžilo, případně najede zadním kolem na hranu začátku mysu. Začátek mysu neměl být až ke kolejím, když už teda někdo nařídil mys stavět, mělo tam být pozvolné přibližování té hrany, aby se tam větší vozidlo v pohodě srovnalo.
hele nebude náhodou zaveden/vyznačen na TT od nástupní BUS zastávky Staroměstská BUS pruh, kterým BUS jako TRAM předjede kolonu IAD před tím mysem na Právnické fakultě ZCMartin Šubrt píše:............... do toho místa širokého 2,85 metru se najíždí z boku přes hranu začátku toho mysu, tj. aby se tam větší bus srovnal, musí najet do protisměru, což bude pro protijedoucí tramvaj fakt bašta. Takže řidiče tramvají ve směru dc prosím, buďte tam teď zvláště opatrní. Nikdy nevíte, co udělá řidič, který zjistí, že se mu místo na manévrování proklatě zúžilo, .............
...zdržovat tramvaje daleko více než původní stavvon Špilberk píše:Už to budééé...
Když to přihlášení TRAM kontaktem na TV je asi jako jinde aKarosák píše:Jo, to mi asi taky vyh0vnovalo víc. Dalo se najet do nastupní a nechat odbavovat zatímco si ještě člověk odskočil. Za deště vůbec user friendly a při té kapacitě smyčky i tram friendly.