Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nikoliv.
l.č. 11 by měla jezdit v trase Zvonařka ... Olšanské hřbitovy - (Spojovací)
NAD X-11 by měla být z Otakarovy prodloužena přes Nádraží Vršovice na Koh-i-noor.
l.č. 11 by měla jezdit v trase Zvonařka ... Olšanské hřbitovy - (Spojovací)
NAD X-11 by měla být z Otakarovy prodloužena přes Nádraží Vršovice na Koh-i-noor.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hm, asi máš pravdu, asi by to bylo moc urychlené. I když budování nového kolejiště pokračuje hodně rychle. Na druhou stranu za deset dní se toho dá stihnout docela dost. A NAD X11 je dle Ropidu v noci 28/29 ukončena - není tam zmínka o další etapě. A že by nechali celou oblast Nuselských schodů další dva měsíce bez obsluhy?! Nebo žeby prodloužili 11 dolů na Nuselské schody s kaliforňanem?Radek píše:Jde jen o ukončení etapy, Bělehradská by měla pokračovat až do cca konce listopadu.mart337 píše:Jinak na ROPIDu je zmínka, že výluka má být ukončena 2.10., těsně před tím, než 3.10. začnou Vršovice!
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1545
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jde jen o ukončení etapy, Bělehradská by měla pokračovat až do cca konce listopadu.mart337 píše:Jinak na ROPIDu je zmínka, že výluka má být ukončena 2.10., těsně před tím, než 3.10. začnou Vršovice!
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak, tak. Vesele to pokračuje.von Špilberk píše:Most na Bělehradské již s kolejemi:
Jinak na ROPIDu je zmínka, že výluka má být ukončena 2.10., těsně před tím, než 3.10. začnou Vršovice!
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jedna noční ze soboty na neděli při pokládce kolejnic z Plzeňské.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Most na Bělehradské již s kolejemi:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Plzeňské se to slušně hnulo (https://www.facebook.com/prazsketramvaj ... =1&theater):
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Střešovická 2: (https://www.facebook.com/prazsketramvaj ... =1&theater)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Střešovické pracuje aparát pokládající smontovaná kolejová pole.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mě by zas zajímalo, proč tam i pod velmi malým úhlem dali mělké srdcovky. Je to proto, že si řekli, že je tam tolik dalších, že pár hlubokých už nemá cenu?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Možná v tom hraje roli i (ne)úklon kolejiva...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Můj tip je, že smyčka je většinou v dost ostrém oblouku, takže by upevnění kolejí na betonové pražce nemuselo vyjít. Kdežto do dřevěných pražců se koleje uchytí kdekoliv je potřeba. Ale třeba existuje jiný důvod.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nejsem znalec, tak se předem omlouvám za banální otázku, na kterou je jistě většině diskutujících odpověď naprosto zřejmá.
Proč se při rekonstrukci TT na Petřiny používají betonové pražce, ale smyčka se ukládá na dřevěné? Chápu dřevo pod výhybky a křížení, ale tam to vypadá, že bude "ve dřevě" celá.
Proč se při rekonstrukci TT na Petřiny používají betonové pražce, ale smyčka se ukládá na dřevěné? Chápu dřevo pod výhybky a křížení, ale tam to vypadá, že bude "ve dřevě" celá.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Chceme, nechceme, potřeba to je. Pokud ještě letos zmizí hrůza mezi Otakarkou a Kohinorkou, tak budu jen tleskat.9001 píše:...jak moc vůbec chceme...
Napište dotaz, adresa: Úřad MČ Praha 10, Odbor zpožděného krásna.Filip píše:Bude se letos dodělávat zastávka Průběžná (stromečky, lavičky a bůhvíco ještě) nebo se na to v tichosti zapomene ?