Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 24.9.2015 1:29

Nikoliv.
l.č. 11 by měla jezdit v trase Zvonařka ... Olšanské hřbitovy - (Spojovací)
NAD X-11 by měla být z Otakarovy prodloužena přes Nádraží Vršovice na Koh-i-noor.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 23.9.2015 21:40

Radek píše:
mart337 píše:Jinak na ROPIDu je zmínka, že výluka má být ukončena 2.10., těsně před tím, než 3.10. začnou Vršovice!
Jde jen o ukončení etapy, Bělehradská by měla pokračovat až do cca konce listopadu.
Hm, asi máš pravdu, asi by to bylo moc urychlené. I když budování nového kolejiště pokračuje hodně rychle. Na druhou stranu za deset dní se toho dá stihnout docela dost. A NAD X11 je dle Ropidu v noci 28/29 ukončena - není tam zmínka o další etapě. A že by nechali celou oblast Nuselských schodů další dva měsíce bez obsluhy?! Nebo žeby prodloužili 11 dolů na Nuselské schody s kaliforňanem?

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1545
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 23.9.2015 17:13

mart337 píše:Jinak na ROPIDu je zmínka, že výluka má být ukončena 2.10., těsně před tím, než 3.10. začnou Vršovice!
Jde jen o ukončení etapy, Bělehradská by měla pokračovat až do cca konce listopadu.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 23.9.2015 16:40

von Špilberk píše:Most na Bělehradské již s kolejemi:
Tak, tak. Vesele to pokračuje.
Jinak na ROPIDu je zmínka, že výluka má být ukončena 2.10., těsně před tím, než 3.10. začnou Vršovice!

builder
Uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: 24.9.2013 10:17

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od builder » 21.9.2015 12:57

Jedna noční ze soboty na neděli při pokládce kolejnic z Plzeňské.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 21.9.2015 9:18

Most na Bělehradské již s kolejemi:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 18.9.2015 16:26

Na Plzeňské se to slušně hnulo (https://www.facebook.com/prazsketramvaj ... =1&theater):
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 10.9.2015 15:38

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 10.9.2015 15:36

Na Střešovické pracuje aparát pokládající smontovaná kolejová pole.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 09.9.2015 15:23


Blaueminence
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 04.3.2012 21:48

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Blaueminence » 09.9.2015 14:41

Mě by zas zajímalo, proč tam i pod velmi malým úhlem dali mělké srdcovky. Je to proto, že si řekli, že je tam tolik dalších, že pár hlubokých už nemá cenu?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 09.9.2015 13:06

Možná v tom hraje roli i (ne)úklon kolejiva...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 09.9.2015 12:16

Můj tip je, že smyčka je většinou v dost ostrém oblouku, takže by upevnění kolejí na betonové pražce nemuselo vyjít. Kdežto do dřevěných pražců se koleje uchytí kdekoliv je potřeba. Ale třeba existuje jiný důvod. :D

MPL
Uživatel
Příspěvky: 228
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MPL » 09.9.2015 10:34

Nejsem znalec, tak se předem omlouvám za banální otázku, na kterou je jistě většině diskutujících odpověď naprosto zřejmá.
Proč se při rekonstrukci TT na Petřiny používají betonové pražce, ale smyčka se ukládá na dřevěné? Chápu dřevo pod výhybky a křížení, ale tam to vypadá, že bude "ve dřevě" celá.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 07.9.2015 17:55

9001 píše:...jak moc vůbec chceme...
Chceme, nechceme, potřeba to je. Pokud ještě letos zmizí hrůza mezi Otakarkou a Kohinorkou, tak budu jen tleskat. =D>
Filip píše:Bude se letos dodělávat zastávka Průběžná (stromečky, lavičky a bůhvíco ještě) nebo se na to v tichosti zapomene ?
Napište dotaz, adresa: Úřad MČ Praha 10, Odbor zpožděného krásna. :D

Odpovědět