Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod kruťák v 14.6.2018 18:26

Karosák napsal:Bude flikovačka i kolem Muzea... ví někdo bližší info?
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/i-p-p ... -tramvaji/

No RTT má být jen v úseku Flora - Želivského, ne? (To flikovačky samozřejmě nevylučuje.)
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 14.6.2018 17:04

Bude flikovačka i kolem Muzea... ví někdo bližší info?
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/i-p-p ... -tramvaji/
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Bobik v 08.6.2018 23:53

Tak hlavně aby to nezavlažovalo i střechu, jako na Hradčanský.... #-o
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod petr03 v 08.6.2018 16:21

Zavlaha jiz vcera byla funkcni a docela jsem na to hledel, ze nekde to jde, a jinde ne. Jsem zvedav, zda to bude v celem useku.
Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
 
Založen: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 05.6.2018 12:57

Rozumím, to dává smysl. Asi největší škoda je tedy zrušení trati Kbelskou :-(
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod JirkaR v 05.6.2018 9:40

Karosák napsal: (....) A vzhledem k přesunu výpravny je asi nasnadě i zrušení zastávek Nový Hloubětín, které byly využívány v posledku opravdu sporadicky.

Proboha jen to ne, používám ji denně. :wink: V téhle oblasti je totiž problém s obsluhou toho "starého" Nového Hloubětína (přilehlé konce ulic Kbelská, Zelenečská, V Novém Hloubětíně, V Humenci). Já ze svého konce Zelenečské mohu jít buď na metro (600m pěšky), nebo na tram Kbelská (500m pěšky), nebo právě Nový Hloubětín (370m pěšky), bus 110 ani nepočítám (jen 200m, ale jede 2x za hodinu a pro cestu do města úplně nesmyslným směrem). Při zrušeném Novém Hloubětíně by docházka na Vozovnu Hloubětín byla už zase 600m.

Jinými slovy, po zrušení smyčky která tuto oblast kdysi obsluhovala je dnešní docházková vzdálenost zastávky Nový Hloubětín sice už dost nepříjemná, přesto jde ještě pořád o nejbližší rozumnou spádovou zastávku. Jedu-li do centra tak už si dojdu na metro, ale pokud mám namířeno na Žižkov či Vinohrady tak ještě pořád vyhrává ta linka 16. Dokud jsme tu měli invalidního kolegu, tak ten vždy chodil právě na N.Hl., počítal každý pěší metr... Myslím si, že zastávka na znamení je tady i nadále správné řešení.
Uživatelský avatar
JirkaR
Uživatel
 
Založen: 04.9.2010 16:27
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 05.6.2018 8:45

Kde "jinde"? A neřekl jsem, že tráva bude jen tam, v projektu je určitě i další úsek (y). Jen jsem přidal postřeh, že v daném úseku je již zasypáno, protože je nejdokončenější. V úseku Kolbenova - Poštovská teprve řádí Plasser. Jinak jak již bylo 100x řečeno, trávu neplatí podnik, takže si připlatila městská část, nebo developer. Navíc na trávu se brzy někdo dívat bude, protože u trati 231 staví Skanska, blíže kolejím Wafi (Tulipa) a poslední průmyslový objekt v severním cípu tam také nebude věčně. Jediné, co tam asi bude fakt dlouho je Pepsi, která objekt rekonstruuje a rozšiřuje. A tráva je docela marketing, tak proč ne. Navíc jsem pro travnatý zákryt buď se závlahou, nebo vůbec. Ta oblast se mění k nepoznání a se závlahou to hned nebude step a bude to lepší než ta nechutná Vršovická (se stále neodstraněnými starými kandelábry jako bonus).
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod P_V v 05.6.2018 7:51

Karosák napsal:v úseku Kolbenova - Nový Hloubětín je již zasypáno hlínou a pracuje zde firma Rain Bird osazující spriklery pro zavlažování.


V úseku s nejhnusnějším, nejprůmyslovějším okolím, kde ani zastávky zřízeny nebyly jak tam nikdo nechodí, se bude dělat krásno s automatickým zavlažováním? Proč ne jinde, kde z bytovek koukají na štěrk...
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 04.6.2018 18:24

Zajdi se tam podívat a zjistíš, že jsi trochu mimo mísu, neboť vstupní branou do nové zástavby SUOMI je právě oblast nových zastávek Vozovna Hloubětín. Hlavním vjezdem pak ulice Laponská. Zast. Nový Hloubětín leží zaprvé nesmyslně blízko Voz. Hloubětín a navíc v severovýchodním cípu eventuální zástavby https://mapy.cz/s/2I8Ty
Prostě i kdyby se zahr...bezdomovecká kolonie zaplnila výstavbou nedává mi to moc smysl, zastávka nemá žádnou rozumnou "spádovou" oblast. To už kdyžtak ta Školka, ale až vyroste něco po dosud stojící části Kolbenky (kde teď sídlí ta krytá sjezdovka a trampolínový svět) a v okolí AutoBondu. Ale třeba budu nemile překvapen :-[

Jo a zapomněl jsem - ČVUT'áci osazují mezi koleje na sever od zast. Voz. Hloubětín nízké PHS stínící hluk od podvozků. Vpodstatě totéž, jako ten vzorový kus mezi Přístavištěm a Pobřežní cestou, jen jiná konstrukce a tvar výlisků z recyklátu Z:idea:
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 04.6.2018 17:59

Karosák: Nový Hloubětín najde využítí pro novou zástavbu...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 04.6.2018 17:13

Další pochůzkou po RTT Kolbenova zjištěno:
1) v úseku Kolbenova - Nový Hloubětín je již zasypáno hlínou a pracuje zde firma Rain Bird osazující spriklery pro zavlažování. Vyskytuje se zde také mnoho zádlažbových panelů ale kam přijdou není na první pohled jasné (krom toho, že mezi koleje).
2) Novotou zářící vstřícně umístěné zastávky "Vozovna Hloubětín" u severního vrcholu kolejové křižovatky na výjezdu z vozovny. Možná tak zanikne jižní zastávka Vozovna Hloubětín, nebo se stane občasnou pro zatahující vlaky. A vzhledem k přesunu výpravny je asi nasnadě i zrušení zastávek Nový Hloubětín, které byly využívány v posledku opravdu sporadicky.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Petr v 31.5.2018 14:34

JirkaR napsal:Tak jsem se zas jednou projel do práce s X-16 po Kolbenově (mimochodem po X změnách tahle NAD sice jezdí 4x za hodinu a ne 2x jako na začátku, přesto jsme v tom jeli krátce po deváté jen dva...)

Koleje už víceméně leží od vozovny skoro ke Špitálské (i když směrem ZC se části teprve dodělávají), po Kolbenovu už i obrubníky. Všiml jsem si také, že nové obrubníky zachovávají tvar (rozšíření tělesa TT) původních ne-zastávek Školka (byl bych zvědavý proč). Zato v samotných zastávkách Špitálská pořád leží původní BKV, dokonce směrem k Poštovské jsem si všiml i nějakých očividně nově položených (neodhadnu jejich původ/stáří, ale vypadaly prostě jinak), tak si říkám - že by ta dříve zde zmíněná "příprava" na novou podobu smyčky spočívala prostě v ponechání kousku staré tratě, aby se pak nebourala nová (EDIT: jak už víceméně někdo o pár stránek dříve hádal)? Nebo se tam bude teprve kopat?

Dochází k repanelizaci, použitelné panely se pokládají na tzv sendvič, tedy vrstvu štěrku, aby následně nebylo nutné složitě bourat spodek pro pokládku pražců.
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod JirkaR v 30.5.2018 11:03

Tak jsem se zas jednou projel do práce s X-16 po Kolbenově (mimochodem po X změnách tahle NAD sice jezdí 4x za hodinu a ne 2x jako na začátku, přesto jsme v tom jeli krátce po deváté jen dva...)

Koleje už víceméně leží od vozovny skoro ke Špitálské (i když směrem ZC se části teprve dodělávají), po Kolbenovu už i obrubníky. Všiml jsem si také, že nové obrubníky zachovávají tvar (rozšíření tělesa TT) původních ne-zastávek Školka (byl bych zvědavý proč). Zato v samotných zastávkách Špitálská pořád leží původní BKV, dokonce směrem k Poštovské jsem si všiml i nějakých očividně nově položených (neodhadnu jejich původ/stáří, ale vypadaly prostě jinak), tak si říkám - že by ta dříve zde zmíněná "příprava" na novou podobu smyčky spočívala prostě v ponechání kousku staré tratě, aby se pak nebourala nová (EDIT: jak už víceméně někdo o pár stránek dříve hádal)? Nebo se tam bude teprve kopat?
Uživatelský avatar
JirkaR
Uživatel
 
Založen: 04.9.2010 16:27
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 13.5.2018 11:29

Tak a foto Zenklovy je komplet. Pozornosti doporučuji stav kanalizační stoky (zdeformování) na předposledním obrázku. 8-)
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 12.5.2018 18:23

P_V napsal:LS bude až od Karlovy hospody výš, to na fotkách není. Nebo i tam je wtram?

Není, jen díra. (Petrovi jsem poslal ještě jednu sadu fotek ze Zenklovy až k Bulovce, ale musíte počkat. 8-) )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron