Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 26.7.2018 22:29

9001 píše:Jak bez přerušení magistrály?
Nevím přesný citát, ale nebylo to myšleno tak, že stavba proběhne bez celkového přerušení magistrály? Tzn. že se koleje přes magistrálu postaví nejdřív přes jeden pruh a potom přes zbylé dva (případně obráceně).
Plocha na odstavení má být v mezimuzejní Vinohradské, bylo to na té vizualizaci.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 26.7.2018 21:37

Karosák: Ono se to taky prezentovalo, že kolej bude až příští rok při reko zbytku Vinohradské...

Ale spíš nechápu to vyjádření mluvčí. Jak bez přerušení magistrály? Do toho šrafovaného se vejde tak 1xT resp. jeden motorák, ale jak bude bezpečné, tam vypustit "dav" nevím no... Natož to použít jako nástup...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 26.7.2018 18:59

A včelín :?: =P~

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 26.7.2018 18:57

Však taky letos žádná kusá kolej nebude.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 26.7.2018 18:55

Muzeum: Jentak tam vložit železo není možné, protože celá oblast není na položení křižovatky nejen geometricky ale celkově technologicky vůbec připravena :!: Z:idea:
Docela jako blábol mi přišlo vyjádření mluvčí, že vzniknou koleje do nikam, které zatím nebudou křižovat magistrálu, ale DPP je bude moci používat například jako odpočívku pro historické tramvaje. To naprosto postrádá jakoukoliv hlavu a patu :smt095 Dobře, buď budou koleje odnikud nikam a budou čekat bez přerušení magistrály. Nebo je tedy napojíme na navazující tratě položením nové kolejové křižovatky (pokud je vůbec vyrobena), což si krom diskutabilního přínosu ale vyžádá především kompletní reko celé křižovatky včetně zásahu do podloží a sítí, bo úplně jiné geometrické napojení na navazující tratě, nové odvodnění konstrukcí, napájení výhybek a dále rekonstrukce SSZ a obrubníků včetně nového DŘ (čočky a DZ), aby tam bylo možné na tu odpočívku vůbec zajet. A nevím, kdo by tam chtěl zajíždět, když vyjetí by bylo možné stejně jen do protisměru zpětným pohybem, takže beztak jen za asistence PČR a dispečinku. Takže já bych teď vklidu jen vyměnil železo a počkal až to po volbách utichne a na kusé koleje se může postavit nějaký včelín, nebo RT6ka :smt101
Potěšující však určitě je změna geometrie oblouků pod Demínkou, kde by mohla zmizet potkávačka a OR Z:idea:
Naposledy upravil(a) Karosák dne 26.7.2018 19:00, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 26.7.2018 18:37

18:05 Plasser už do toho buší směr Strojimport. Kolejově bude hotovo, DC se musí ještě svařovat a napojení smyčky také. Ale pak ty obrubníky, troleje, travička...já si myslím, že to do konce srpna vyjde hezky a nemuselo by se jezdit staveništěm. Na smyčku se asi nesahne krom výměny EOV za ROV. Jako motorista bych ocenil předláždění přejezdů, protože to je fakt masakr :zadnice
Naposledy upravil(a) Karosák dne 26.7.2018 18:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 26.7.2018 18:26

A není nesmysl je tam teď dávat, když to ještě dlouho stejně nikam nepovede? Akorát se zbytečně ojezdí.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 26.7.2018 18:17

Jestli u toho muzea má vzniknout nová křižovatka, tak tam něco podstatného chybí. Jakési výhybky. :)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 26.7.2018 17:36

Tak ještě dění u Muzea...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 26.7.2018 11:53

Tak na Vinohradech kolejově "hotovo", chybí jen napojení smyčky. Podbíječka čeká na Floře.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 23.7.2018 7:30

A např. Francouzská taky.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.7.2018 20:20

Ano, například úsek kolem elektrárny k podjezdu nádrholu je úplně stejného provedení.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr » 22.7.2018 19:35

9001 píše:https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BE4DFDA

Jenom otázka :-). Tohle je nějaká modifikace WTRAMu? Nebo jde o nějaký zkušební úsek novou technologií?
Tohle je úplně běžná rekonstrukce ve štěrkovém loži na pražcích. Úplně standardně, pokud je součástí vozovky se prostor vylívá betonem.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 22.7.2018 19:22

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BE4DFDA

Jenom otázka :-). Tohle je nějaká modifikace WTRAMu? Nebo jde o nějaký zkušební úsek novou technologií?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 22.7.2018 16:25

RTT Zenklova...

Zde už info o další etapě výluky:
Palmovka - Ke Stírce, Kobylisy - Vozovna Kobylisy (jen v nočním provozu)
od 10. 8. (0.30 hod.) do 20. 8. (0.30 hod.) - druhá etapa rekonstrukce Zenklovy ulice včetně tramvajové trati
V této době čekám, že dojde k likvidaci posledního úseku BKV panelů v křižovatce u Bulovky.

Odpovědět