Muzeum: Jentak tam vložit železo není možné, protože celá oblast není na položení křižovatky nejen geometricky ale celkově technologicky vůbec připravena
Docela jako blábol mi přišlo vyjádření mluvčí, že vzniknou koleje do nikam,
které zatím nebudou křižovat magistrálu, ale DPP je bude moci používat
například jako odpočívku pro historické tramvaje. To naprosto postrádá jakoukoliv hlavu a patu
Dobře, buď budou koleje odnikud nikam a budou čekat bez přerušení magistrály. Nebo je tedy napojíme na navazující tratě položením nové kolejové křižovatky (pokud je vůbec vyrobena), což si krom diskutabilního přínosu ale vyžádá především kompletní reko celé křižovatky včetně zásahu do podloží a sítí, bo úplně jiné geometrické napojení na navazující tratě, nové odvodnění konstrukcí, napájení výhybek a dále rekonstrukce SSZ a obrubníků včetně nového DŘ (čočky a DZ), aby tam bylo možné na tu odpočívku vůbec zajet. A nevím, kdo by tam chtěl zajíždět, když vyjetí by bylo možné stejně jen do protisměru zpětným pohybem, takže beztak jen za asistence PČR a dispečinku. Takže já bych teď vklidu jen vyměnil železo a počkal až to po volbách utichne a na kusé koleje se může postavit nějaký včelín, nebo RT6ka
Potěšující však určitě je změna geometrie oblouků pod Demínkou, kde by mohla zmizet potkávačka a OR