Vozovny - všeobecná diskuze

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 3590
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od P_V » 08.3.2019 9:41

Co vedlo k instalaci LRB panelů zrovna tady? Hustý silniční ani tramvajový provoz tu není a když tu něco jede, tak pomalu.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3715
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od von Špilberk » 08.3.2019 9:23

Nové kolejiště + nové místo s LRB panely v Dílnách...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9635
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 03.2.2019 23:24

No ten sníh co jsem dnes dával dolu z auta byl sakra mokrý a těžký... :P

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 838
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od mart337 » 03.2.2019 20:38

Teda chlapi vy jste hrozný! Ale [-o<

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3373
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od Karosák » 03.2.2019 19:30

Prosiiiim [-o<

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3013
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od kruťák » 03.2.2019 18:43

To by bylo žůžo. Mohlo by to v noci ještě namoknout a ztěžknout =D>

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3590
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od P_V » 03.2.2019 17:42

Sněží, co kdyby se střecha HL uráčila nyní spadnout? :)
Jako nedávno v Jablonci.

parrot
Uživatel
Příspěvky: 237
Registrován: 25.9.2013 16:26

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od parrot » 02.2.2019 12:25

demon píše:
parrot píše:Já si nemůžu pomoct, ale furt v tom vidím jen prsty a iniciativu s velkým vlivem z funkce předsedy a zachránce všeho nezachránitelného Adama Scheinherra :D
(...Nové vedení Prahy totiž zatím zastavilo podepsání smlouvy na chystanou demolici. V rozhovoru pro deník Zdopravy.cz to uvedl náměstek primátora pro dopravu a šéf dozorčí rady DPP Adam Scheinherr.
Jakože se Scheinherr utrhl vedení Prahy ze řetězu a mluví jeho jménem ? Notabene když nic zastaveno nebylo ?
No bude to tak, když se ke všemu hlásí a prohlašuje že je to jeho vlastní angažovanost. Asi před týdnem běžela na ČT24 nějaká tiskovka k pražské dopravě, kde mluvili i ostatní radní. Ti mluvili celkem věcně a srozumitelně. Když začal mluvit Adam... Když jsem zavřel oči, bylo to jako když mluví kluk, kterému je 6 let. Vůbec se nedokázal vyjádřit věcně, mluvil nesrozumitelně a vůbec to byl projev snílka, který má hlavu v oblacích a ještě nedospěl v rozumného muže.

Jen jsem tím chtěl říct, že tohle děcko, co dostalo do ruky hračku a říká že je to on co si sní hraje, není ze strany Pirátů :D

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6023
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od demon » 02.2.2019 11:20

parrot píše:Já si nemůžu pomoct, ale furt v tom vidím jen prsty a iniciativu s velkým vlivem z funkce předsedy a zachránce všeho nezachránitelného Adama Scheinherra :D
(...Nové vedení Prahy totiž zatím zastavilo podepsání smlouvy na chystanou demolici. V rozhovoru pro deník Zdopravy.cz to uvedl náměstek primátora pro dopravu a šéf dozorčí rady DPP Adam Scheinherr.
Jakože se Scheinherr utrhl vedení Prahy ze řetězu a mluví jeho jménem ? Notabene když nic zastaveno nebylo ?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9635
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od 9001 » 02.2.2019 10:48

Piráti jsou stejný odpad... Bohužel podporou Kliniky zabili šanci, že by mohli dostat hlasy od lidí co si cení svobody a ochrany majetku...

parrot
Uživatel
Příspěvky: 237
Registrován: 25.9.2013 16:26

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od parrot » 02.2.2019 9:55

demon píše:
parrot píše:Demone jen Tě s dovolením opravím a pokusím se uvést věci na pravou míru. Radním pro doravu je Adam Scheinherr, zástupce "konzervativní" strany Praha sobě. Ta má s piráty společné to, že je s nimi na magistrátu v koalici. A teď to hlavní a je to z webu strany Praha sobě:
To není oprava, ale doplnění, navíc je to každému známo. Velký rozdíl je něco říkat a pak něco jiného konat, což vidíme momentálně v praxi... :wink:
Já si nemůžu pomoct, ale furt v tom vidím jen prsty a iniciativu s velkým vlivem z funkce předsedy a zachránce všeho nezachránitelného Adama Scheinherra :D

(...Nové vedení Prahy totiž zatím zastavilo podepsání smlouvy na chystanou demolici. V rozhovoru pro deník Zdopravy.cz to uvedl náměstek primátora pro dopravu a šéf dozorčí rady DPP Adam Scheinherr.

Podle něj je vozovna cenná i z architektonického hlediska. „Pozval jsem do vozovny jiné statiky a jejich závěry nejsou tak jednoznačné jako od Pontexu (firma, která dělala posudek na stav střechy, pozn. redakce) a nedomnívají se, že je potřeba ji bourat a za miliardu stavět novou. I samotná demolice by byla hodně nákladná. Zastavil jsem proto připravenou smlouvu na demolici,“ řekl Scheinherr...)


Zdroj: https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 90113.html

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6023
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od demon » 02.2.2019 6:30

parrot píše:Demone jen Tě s dovolením opravím a pokusím se uvést věci na pravou míru. Radním pro doravu je Adam Scheinherr, zástupce "konzervativní" strany Praha sobě. Ta má s piráty společné to, že je s nimi na magistrátu v koalici. A teď to hlavní a je to z webu strany Praha sobě:
To není oprava, ale doplnění, navíc je to každému známo. Velký rozdíl je něco říkat a pak něco jiného konat, což vidíme momentálně v praxi... :wink:

parrot
Uživatel
Příspěvky: 237
Registrován: 25.9.2013 16:26

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od parrot » 01.2.2019 23:45

demon píše:ad A) Pontex je jedna z největších firem v oboru.
ad B) Od roku 2013 se na tom s různou intenzitou maká, třeba první studie na výstavbu nové haly je už z roku 2014, další studie byla dopracována 2015. Řešily se problémy kam s vozy i s technologií vrchní stavby a měnírnou, je tam řada inženýrských sítí, tubus metra, horkovod, teplovod, vedení 110 kV, středotlak plynu, vodovodní napaječ, takže přeložky a spousta razítek...
Takže rozhoupáno bylo na české poměry rychle.
Jestli si někdo myslí, že nový posudek může něco změnit je naiva.
Současný dění přesně zapadá do pirátský koncepce - co nejvíc škodit tak, aby se nic kloudnýho neudělalo.
Proto nebudeme mít novou trojskou lávku, ale provizorium, proto nebude nový přemostění Vltavský, ale x studií, proto se zakonzervuje Libeňskej most, proto nebudou pokračovat postupný rekonstrukce eskalátorových tunelů, ale budeme zavírat najednou celý stanice nebo trasy...
Najelo se na systém po mě potopa...
Demone jen Tě s dovolením opravím a pokusím se uvést věci na pravou míru. Radním pro doravu je Adam Scheinherr, zástupce "konzervativní" strany Praha sobě. Ta má s piráty společné to, že je s nimi na magistrátu v koalici. A teď to hlavní a je to z webu strany Praha sobě:

Adam Scheinherr
strojní inženýr a manažer projektu OSN
zakladatel iniciativy Libeňský most Nebourat, Nerozšiřovat
dobrovolný hasič a včelař
31 let
(Zpopularizoval jsem jediný most s kubistickými prvky na světě - Libeňský most. Několik let se detailně zabývám jeho technickým stavem a dopravní analýzou celého okolí. Díky tomu se mi jako zakladateli iniciativy Libeňský most Nebourat, Nerozšiřovat povedlo představit věcné kroky k jeho rekonstrukci a záchraně tak, aby byl naplno obnoven provoz tramvají a zároveň uchovány architektonické hodnoty mostu i pro naše děti.)

Nejsou to tedy piráti, kdo brzdí rozvoj v Praze. Piráti naopak mají v předvolebním programu výstavbu tramvajových tratí, dostavbu městského okruhu, pokračování výstavby metra a jiné další novostavby.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3590
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od P_V » 01.2.2019 7:46

mart337 píše:Ano, to se vrtali - dělali mostovku a vnější plášť. Povrchy. Vevnitř v mostě se nic nedělalo, tam furt jezdí metro, jestli se nepletu. Plánuje se v budoucnu reko - výměna? vnitřního roštu metra, na němž vedou koleje. Ale jak dlouho vydrží předpínaný most? Toť otázka. Plánovaná životnost byla myslím 100 let. Ale skutečnost?
Rošt už se měnil v roce 1999, byly na to letní výluky. Dále viz poslední dva odstavce.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6023
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovny - všeobecná diskuze

Příspěvek od demon » 01.2.2019 6:31

von Špilberk píše:Velikost firmy je irelevantní. Důležité je, že lávka skončila bez varování ve vodě. Sice připouštím, že ve srovnání s Itálií, jsou "pouze" 4 zranění v podstatě PHOF, ale mně to jako projev šlendriánu stačí. 8-) .
Viz třeba tohle - Hráz u Brumadinha byla kontrolována několikrát, naposled loni v září, ale ve zprávě stálo, že riziko protržení je nízké.
"Najatá německá firma TÜV SÜD kontrovala hráz u v červnu 2018 a v září 2018. Dala najevo lítost nad tragédií, ale další vyjádření odmítla s tím, že „probíhá vyšetřování“.
Žádné problémy na hrázi nezjistili ani inženýři těžařské společnosti Vale, kteří hráz kontrolovali v prosinci."
Žádná nedestruktivní kontrola ti nedá 100% obrázek o tom, co se uvnitř takové stavby děje.
von Špilberk píše:Pokud si pamatuju, tak to provizorium má být na 30 let, což ve světle současného dění v Praze je úplně normální most. :lol:
Taky původní lávka byla provizorium, Libeňák je taky provizorium a teď jen čekám, kdy někdo objeví, že střecha Hloubětína je taky provizorium. :lol: (Navíc Libeňák jde prostě za Dolínkem - už navždy)
Dřevěný provizorium s horšími parametry než původní stavba. A na 30 let, což je ještě mnohem horší představa než jsem původně měl...
Libeňák jde za Čižinským ! Už navždy. Ten most byl v současnym stavu od povodní, kde byl v tý době Dolínek ? Čižinský zapříčinil zakonzervování stavu.

Odpovědět