Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3666
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 08.8.2019 15:35

Karosák píše:
08.8.2019 14:29
Dále ohledně trati Za Ženskými domovy nám udělal jasno oběžník - dlouhodobě omezený provozu (do odvolání). Rádia odpojena, výhybky zaklínovány. Takže na opravu bych to moc neviděl a právě proto se dělalo rádio v Plzeňské. Nová trať Na Knížecí až se Sekyrou.
No výborně, takže podpora MHD v Praze dosáhla nové - dosud netušené úrovně. Prostě necháme TT vesele zchátrat a pak ji na neurčito zavřeme. Po prázdninách ve špičkách budou JŘ na linkách 7 a 21 zcela nezávazné. :prase

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3353
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 08.8.2019 14:29

Na tabuli v Nádražní jest psáno, že akce kterážto tam probíhá se nazývá Rekonstrukce tramvajové trati v ulici Nádražní, zhotovitelem je SKANSKA a realizace 7/19 - 12/20. Takže si myslím, že mediálně řešené zastavení územního řízení se "nás"netýká. To by tam nebyla ani ta cedule a vybraný zhotovitel.

Dále ohledně trati Za Ženskými domovy nám udělal jasno oběžník - dlouhodobě omezený provozu (do odvolání). Rádia odpojena, výhybky zaklínovány. Takže na opravu bych to moc neviděl a právě proto se dělalo rádio v Plzeňské. Nová trať Na Knížecí až se Sekyrou.
Jinak by jeden nevěřil, jak může trať tak rychle zarůst. Asfaltem :D

Na Palackého mostě copak vpusti, ale jmelí!! Totiž vzdálené rádio od Zborovské. Tak ještě tak 5 let počkat, než se to zprovozní, ale krok správným směrem =D>

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3666
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 07.8.2019 10:46

Pár obrázků z Nádražní. Jeden výkop vzniká, místo dalšího se už začíná repanelizovat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3666
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 07.8.2019 7:52

Tak kdyby hodili vidle i do RTT (přeložky), tak by si asi taky museli nachystat peníze na penále pro vybraného zhotovitele.
Pak taky hrozí, že se to bude týkat i nového mostu přes železnici u Lihovaru a to by znamenalo, že nebude ani nové předmostí pro Dvorecký most. Tomu opravdu říkám zabít několik much jednou ranou. #-o

edit: složitý článek z Lidovek deník Metro transformoval do jednoduchého sdělení. Kdyby to bylo takhle jednoduché, tak bychom nemuseli mít obavy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3353
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 06.8.2019 23:26

Naděje umírá poslední, takže si tak doufám, že projekt o kterém je řeč v LN, se týká nové výstavby a rozšíření Nádražní na jih a její krásno. Přeložka TT nemusí být součástí rozšíření Nádražní, ale její předpoklad, tudíž samostatná předcházející akce. Ostatně v Nádražní se už na sítě (které nás kvůli přeložce TT zajímají nejvíce) sáhlo... Tak nevím, ale hůl se mi ještě lámat nechce 8-[ Z:idea: [-o<

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3574
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 06.8.2019 11:06

BKV v Nádražní vydrží ještě hodně dlouho. Na radnici byli v presu kvůli tomu developrovi, který chce stavět barák nad studnami pro metro, a protože každá strana o tom vodním zdroji tvrdí a dokladuje něco zcela jiného, tak to zarazili jako celek a vylili s vaničkou i dítě.
Podle Marvanové není záměr přestavby Nádražní ulice a s tím spojené povolení výstavby i na pozemcích CWI Smíchov nikde oficiálně evidovaný a magistrátem schválený. „Celé je to absurdní. Návrh akce a záměru revitalizace Nádražní ulice ze strany investičního odboru nebyl vůbec evidován a vůbec není aktuální. To znamená, že žádost o výjimku ze stavební uzávěry je irelevantní. Žádost byla stažena a řízení zastaveno, protože odpadl jeho důvod,“ řekla LN Marvanová.
Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/radni-vzal ... _domov_ele

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4273
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 11.7.2019 18:10

Karosák píše:Ve finále to kazí R03, která občas není rychlostní a tak nestíhám volno spíš díky ní.
Jojo, světla u tunelu jsou nastavený na "rychlostních" 50 (resp 30 do odbočky), aby padaly krásně do jízdy, takže když "nerychlosťnuje", což je díky tomu, že přes ní jezdí všechno, bohužel docela častý, tak se pak světla nestíhaj, protože jsou docela krátký.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3353
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 11.7.2019 17:13

Nevím, jestli to něco vysvětluje, ale k diskutované rekonstrukci zastávek IPP v ul. Bělehradské píše místní plátek Naše Praha 10 následující:
V Bělehradské ulici dojde v termínu od července do října k rekonstrukci tramvajové zastávky. Ta se promění na bezbariérovou vídeňského typu. A když už se tam bude kopat, tak dělníci přeloží i vodovod. A nakonec dojde k rekonstrukci přilehlých vozovek a chodníků. Pro automobily to znamená úplnou uzavírku, je vytyčena objízdná trasa. Cestujících se změny výrazněji nedotknou.
http://www.nasepraha10.cz/zpravy-13/vln ... -bude-nejh

V članku mne také zaujalo: Město chystá i online databázový systém propojený s geografickými informačními systémy. Pomůže ke koordinaci oprav mezi jednotlivými investory, tedy od TSK až po správce sítí. Něco takového Praha potřebuje jak :prase drbání [-o<

A nechci zde otravovat zbytečným optimismem, ale omezení na nábřeží kpt Jaroše mi přijde poměrně přijatelné, bez větších zádrhelů. Nikdy jsem tam nestál více jak 2 cykly. Ve finále to kazí R03, která občas není rychlostní a tak nestíhám volno spíš díky ní. Mám podezření, jestli někdo neupravil SSZ u SPK, aby se :auto :auto hromadila od Vltavské, nikoli na kolejích Z:idea: =D>

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3666
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 16.6.2019 15:02

Zastávky Vinohradská tržnice jsou víceméně na svém místě a staly se z nich mysy. Největší změna je Italská: zastávky si prohodily místa, takže jsou nyní obě před křižovatkou, zastávka DC je ostrůvek, zastávka ZC je mys.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3666
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 16.6.2019 14:59

Stručně z Vinohradské: zastávky Radhošťská a Jiřího z Poděbrad jsou pořád (dočasně) na svém původním místě a jsou to (dočasně)ostrůvky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3666
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 16.6.2019 6:51

Karosák píše:Kdo z vás jezdí dozadu, prozradíte prosím, co se tam všechno opravilo? ď
Samozřejmě jsou pryč prasklé koleje s OR10, nové sjezdovky na Levského a lepší jsou i oblouky mezi Braníkem a železničním mostem, sem tam dosypaný štěrk. Víc jsem zatím nepostřehl, ale stačí mi to. =D>
U zastávky Braník je pořád "provizorní" přechod a OR 15. Jsem zvědav, jestli ještě zmizí nebo bude zachován.
Na Pobřežní cestě se do kolejí vrátila zábrana proti courání přes koleje, ale zároveň jsem tam někde v trávě zahlédl složené panely, ze kterých se asi vybuduje přechod. :-k

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4273
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 16.6.2019 5:45

Zato jsem koukal, že už asi nastává poločas rozpadu Ječné. Hlavně teď, jak je pořád teplo a země po dešti rychle osychá je tam krásně vidět jak a kde všude začíná lézt voda zpod panelů. Počítám tak do roka se začnou rojit OR. :devilsmokin

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3353
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 16.6.2019 1:17

Svezl jsem se po výukovém maratonu do Braníka a musím souhlasně zamručet, že to je opravdu lepší kávička. Oblouky krásně oblé, semtam podbití a doštěrkování. Také navaření Vyšehradského tunelu je poměrně zdařilé. Obecně ty navarené oblouky bývají slabší, někdy dost okousané. Zde hezky zabroušeno. A jako bonus "řezací" sekce v Braníku směr Modřany. Kdo z vás jezdí dozadu, prozradíte prosím, co se tam všechno opravilo? ď

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3666
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 12.6.2019 18:33

Jo, tam se najdou všechny problémy BKV panelů: panely se propadly, žlábek vyhnil a kolejnice se prolomila. 8-) Smrdí to tam už rok a zatím nikdo nepocítil potřebu s tím něco udělat (teda kromě postupného snižování rychlosti). :prase

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3353
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 11.6.2019 20:28

Jaké žlábky?! Žádné (už) tam nejsou :devilsmokin :zadnice

Odpovědět