Warning: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./''' in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 456

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 95
TRAM-FÓRUM • Zobrazit téma - Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Bobik v 11.7.2019 17:10

Karosák napsal:Ve finále to kazí R03, která občas není rychlostní a tak nestíhám volno spíš díky ní.
Jojo, světla u tunelu jsou nastavený na "rychlostních" 50 (resp 30 do odbočky), aby padaly krásně do jízdy, takže když "nerychlosťnuje", což je díky tomu, že přes ní jezdí všechno, bohužel docela častý, tak se pak světla nestíhaj, protože jsou docela krátký.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 11.7.2019 16:13

Nevím, jestli to něco vysvětluje, ale k diskutované rekonstrukci zastávek IPP v ul. Bělehradské píše místní plátek Naše Praha 10 následující:
V Bělehradské ulici dojde v termínu od července do října k rekonstrukci tramvajové zastávky. Ta se promění na bezbariérovou vídeňského typu. A když už se tam bude kopat, tak dělníci přeloží i vodovod. A nakonec dojde k rekonstrukci přilehlých vozovek a chodníků. Pro automobily to znamená úplnou uzavírku, je vytyčena objízdná trasa. Cestujících se změny výrazněji nedotknou.
http://www.nasepraha10.cz/zpravy-13/vln ... -bude-nejh

V članku mne také zaujalo: Město chystá i online databázový systém propojený s geografickými informačními systémy. Pomůže ke koordinaci oprav mezi jednotlivými investory, tedy od TSK až po správce sítí. Něco takového Praha potřebuje jak :prase drbání [-o<

A nechci zde otravovat zbytečným optimismem, ale omezení na nábřeží kpt Jaroše mi přijde poměrně přijatelné, bez větších zádrhelů. Nikdy jsem tam nestál více jak 2 cykly. Ve finále to kazí R03, která občas není rychlostní a tak nestíhám volno spíš díky ní. Mám podezření, jestli někdo neupravil SSZ u SPK, aby se :auto :auto hromadila od Vltavské, nikoli na kolejích Z:idea: =D>
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 16.6.2019 14:02

Zastávky Vinohradská tržnice jsou víceméně na svém místě a staly se z nich mysy. Největší změna je Italská: zastávky si prohodily místa, takže jsou nyní obě před křižovatkou, zastávka DC je ostrůvek, zastávka ZC je mys.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 16.6.2019 13:59

Stručně z Vinohradské: zastávky Radhošťská a Jiřího z Poděbrad jsou pořád (dočasně) na svém původním místě a jsou to (dočasně)ostrůvky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 16.6.2019 5:51

Karosák napsal:Kdo z vás jezdí dozadu, prozradíte prosím, co se tam všechno opravilo? ď

Samozřejmě jsou pryč prasklé koleje s OR10, nové sjezdovky na Levského a lepší jsou i oblouky mezi Braníkem a železničním mostem, sem tam dosypaný štěrk. Víc jsem zatím nepostřehl, ale stačí mi to. =D>
U zastávky Braník je pořád "provizorní" přechod a OR 15. Jsem zvědav, jestli ještě zmizí nebo bude zachován.
Na Pobřežní cestě se do kolejí vrátila zábrana proti courání přes koleje, ale zároveň jsem tam někde v trávě zahlédl složené panely, ze kterých se asi vybuduje přechod. :-k
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Bobik v 16.6.2019 4:45

Zato jsem koukal, že už asi nastává poločas rozpadu Ječné. Hlavně teď, jak je pořád teplo a země po dešti rychle osychá je tam krásně vidět jak a kde všude začíná lézt voda zpod panelů. Počítám tak do roka se začnou rojit OR. :devilsmokin
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 16.6.2019 0:17

Svezl jsem se po výukovém maratonu do Braníka a musím souhlasně zamručet, že to je opravdu lepší kávička. Oblouky krásně oblé, semtam podbití a doštěrkování. Také navaření Vyšehradského tunelu je poměrně zdařilé. Obecně ty navarené oblouky bývají slabší, někdy dost okousané. Zde hezky zabroušeno. A jako bonus "řezací" sekce v Braníku směr Modřany. Kdo z vás jezdí dozadu, prozradíte prosím, co se tam všechno opravilo? ď
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 12.6.2019 17:33

Jo, tam se najdou všechny problémy BKV panelů: panely se propadly, žlábek vyhnil a kolejnice se prolomila. 8-) Smrdí to tam už rok a zatím nikdo nepocítil potřebu s tím něco udělat (teda kromě postupného snižování rychlosti). :prase
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 11.6.2019 19:28

Jaké žlábky?! Žádné (už) tam nejsou :devilsmokin :zadnice
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 11.6.2019 14:01

Tak bych řekl, že se Na Veselí něčeho dočkáme, protože nejvíc vyžrané žlábky jsou označeny barvou. Doufám v nějakou rychlou repanelizaci. [-o< [-o<
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 06.6.2019 13:31

https://www.blesk.cz/clanek/regiony-praha-praha-zpravy/608975/stavbarum-pralo-pocasi-rekonstrukce-vinohradske-tridy-bude-o-dva-tydny-kratsi.html
Náročná rekonstrukce Vinohradské třídy totiž skončí zhruba o dva týdny dříve, než bylo původně plánováno. Od 29. června by se na nově položené koleje měly vrátit tramvaje.
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 01.6.2019 5:50

Smyčka Levského
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 31.5.2019 12:11

9001: Blanka 2 a metro na Synkáči je také hudba předaleké budoucnosti, ale přesto se tam nemohl udělat w-tram, protože "je to v plánu". Ale v historii najdeme mnoho případů, kdy provizorní řešení trvalo déle, než lecjaké trvalé. Skutečnost je jedna věc, to jak ji nabýváme věc druhá. A to je často zavádějící, protože pojmy trvalý / provizorní máme snahu si spojovat s časem, čemuž tak často není :wink:
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 31.5.2019 11:38

P_V: Ale pozor! Předností w-tramu je právě to, že po velmi přesném zaměření, se geometrie spodku zafixuje betonovou deskou "na 100 let". Eliminuje se pak případné sesedání, dodatečné podbíjení a doštěrkovávání.... také lze kdykoliv vyměnit zákryt dle přání zákazníka (živíci lze nahradit dlažbou atd...) To co proběhlo u Jaroše, je činnost, se kterým technologie počítá (neboť spodek má předpokládanou mnohonásobně delší životnost než svršek), nejedná se o demontáž technologie spodku! Proto se svrchní krycí / pojezdové vrstvy dělají s jiných křehčích směsí, aby šly dobře rozbít, neobsahují žádnou výztuž... Zrovna tak upevňovala se před položením svrchní vrstvy schovávají pod plastové krytky, aby se vrtule nezas_aly a šly kdykoliv opět vytočit a zatočit.
Neplést pojmy s dojmy (-X a třeba nyní bych doporučil procházku po Vinohradské, kde si lze dobře prohlédnout jednotlivé etapy w-tramu Z:idea:
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod P_V v 31.5.2019 9:28

Rozmydlování wtramu na fidloprcičky už na několika místech nastalo, například u dukelského hrdiny kapitána Jaroše. Deska zjevně použitelná zůstala, a jelikož se s polohou nehejbalo, přežily i šrouby.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Další

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron