Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3549
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 02.8.2020 4:37

Souhlas. Ta specifikace, co jsem zde linkoval asi nebude nejčerstvější. Tam se píše, že zastávky budou vstřícně před výjezdem z vozovny. Tohle vznikající není úplně vstřícně a ani před výjezdem. Ta zastávka směr Strašnická ještě nemá žádné stavební obrysy, kromě značek sprejem, což není úplně 100% záruka. A naděje umírá poslední [-o< Před výpravnou to opravdu nebude šťastné kvůli těm manipulacím a ještě navíc je to v mírně nepříznivém levém oblouku #-o Přitom před Hanákem by to bylo úplně v klidu :cry:
A dle dalších spekulací z terénu potvrzuji výbavu pro R05 Průběžná od Strašnické Z:idea: Od Strašnické hned za přejezdem 2x krabička pro příjem příznaku, u sekce cca v úrovni ulice U Nových vil je stromeček a před výhybkou pražcové návěstidlo. Možná nás zrovna tady úplně bota netlačí, ale když se tu sjedou výjezdy z SA, ŽI a ještě ÚD za PA tak to úplně zbytečné nebude Z:idea:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9779
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 01.8.2020 22:10

Ta nová zastávka je super, ale zabili to tím přesunem Nad Primaskou směr metro Strašnická... #-o

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3549
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 01.8.2020 21:07

Indicie v terénu nám opět trochu poodkrývají tajemno.
Zastávka Vozovna Strašnice nácestná/výstupní od Strašnické bude mít označník na rohu ulic Starostrašnická x Kralická, u vstupu do restaurace U Slámů. Zastávka v opačném směru bude opravdu v prostoru před výpravnou/lékárnou. Prostory budoucích zastávek určené k úpravě obrub jsou vyznačeny zeleným sprejem Z:idea:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 474
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 31.7.2020 10:49

Na úřední desce visí společné povolení na RTT "Úsek 2: od křižovatky Táborská – Lounských po křižovatku Na Pankráci – Na Veselí"
č.j. MHMP 1189596/2020

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3549
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 30.7.2020 13:38

A ještě předtím u sekce je stromeček....asi ano 8-[ Z:idea:

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 919
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 30.7.2020 12:24

Kousek před křižovatkou Průběžná od Strašnické se objevilo pražcové návěstidlo. Můžeme se těsit na ychlostní výhybku? :)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3549
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 29.7.2020 20:43

No, osobně při změně na zpětný pohyb neotevírám všechny dveře kvůli snížení rizika nenahození řízení z druhého vozu pro odběr z baterie se zavírajících dveří. (Stejně jako ráno startuji při otevřených dveřích s přepínačem v poloze otevřeno, aby to něco, co v baterii zbylo mohlo být využito pro start řízení). Vyháněč je jedna věc, ale bezpečnost, jak se před rozjezdem přesvědčím, že se mi nikdo nedobývá dovnitř?! Bude to chtít zrcadlo. Také by se transparenty po průjezdu čidlem mohly přenastavit na NENASTUPUJTE, ale jak to pozná, že nejsem vyjíždějící, ale zatahující, jen pouze ven manipulující? :-k .
A samozřejmě v někdejší zastávce Nad Primaskou se daly dobře dělat výměny vadných vlaků, kdy si lidé přímo přestoupili. Dalším mínusem je, že před zatažením z ulice bude třeba vyčkat, než odstanicuje projíždějící spoj běžné linky. Dosud pouze projel a v klidu stanicoval v dáli.
Ano, bude to asi veselé :prase

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3898
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 29.7.2020 14:52

Pozor u druhé koleje :!: Pozor u druhé koleje :!:
Na druhou kolej přijel osobní vlak z Vizovic. Opakuji: na druhou kolej přijel osobní vlak z Vizovic.


Možná v SA vznikne nová funkce, kromě zavaděče tam bude i vyhaněč. :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9779
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 29.7.2020 14:15

Takže pro strašnické bude workoshop jak mít v tom případě kamený obličej a tupý výraz při cestě na zadní stanoviště? :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1960
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr » 29.7.2020 12:19

demon píše:
29.7.2020 6:28
Copak že vyjede a bude manipulovat, ale ještě otevře všechny dveře a na transparentech bude mít běžnou konečnou kdesi na druhém konci města... :lol: :lol: :lol:
No právě, o to mi jde :-P

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6166
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 29.7.2020 6:28

Copak že vyjede a bude manipulovat, ale ještě otevře všechny dveře a na transparentech bude mít běžnou konečnou kdesi na druhém konci města... :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1960
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr » 29.7.2020 0:08

To jsou mi věci. Za mně nejúžasnější bude skutečnost, že do prostoru zastávky Vozovna Strašnice směr Strašnická (místo stávající Nad Primaskou) vyjede z areálu vozovny tramvaj, která ale zatahuje. A v této zastávce tedy bude manipulovat a měnit směr jízdy zpět do areálu vozovny. Takže pěkně otevře všechny dveře a ještě bude mít na transparentech běžnou konečnou kde na druhém konci #-o Pokud jsem tedy systém rozmístění zastávek po novu pochopil správně. Jujda.... Bude to prča.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3549
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Vozovna Strašnice

Příspěvek od Karosák » 27.7.2020 22:42

Kauza Strašnice - dovolím si shrnout zjištěné:
1) V rámci RTT Starostrašnická vzniknou vstřícně mysové zastávky Vozovna Strašnice před výpravnou, koordinované s TSK https://www.google.com/url?sa=t&source= ... I2rMhVKgpV
2) Vzdálené rádio pro křižovatku Vinice od Krematoria skutečně vzniklo. Jsem v Jizerkách, ale když se dostanu do Strašnic, klidně můžu dodat foto! Pro projíždějící vlaky to má, v případě zrušení zast. Vozovna Strašnice ZC v ul. Vinohradské, smysl. Po vyhlášení Krematoria linka 5 příznak ^ s následující zastávkou Vinice, linka 26 příznak > s následující zastávkou Vozovna Strašnice v ul. Starostrašnické. Stávající zastávka Vozovna Strašnice ZC v ul. Vinohradské změněna na občasnou/výstupní, (do stejného režimu, jako Vozovna Hloubětín před vjezdem do vozovny od Starého Hloubětína) do kteréžto bude končící vlak přijíždět s příznakem x, aby během odbavování cestujících v kz zbytečně nenárokoval SSZ a navolí se až po postavení ROV Z:idea:
3) Nad Primaskou zrušena, vzniknou parkovací místa.

Celé mi to dává smysl. Do komplexu Vinice (jak sídliště, tak kancly) vystupuje hodně lidí u Krematoria. Naopak ze současné zastávky Vozovna Strašnice ZC v ul. Vinohradské se dost lidí vydává pěšky na zast. Vinice. Zvlášť, když nevíme, jestli nejbližší měsíce přežije linka 13. Dost lidí přijede noční 91 a jdou za křižovatku čekat na 95/7. Za těch pár let už jsem tam myslím viděl víc, než referenční vzorek.

Pokud to bude, jak naznačují indicie (NEMÁM NIC OVĚŘENO!), tak to bude určitě citelné zrychlení, protože zmizí jedná zastávka a značně se urychlí průjezd křižovatkou , Vinice a to hned pro 2 linky, což oblast potřebuje jako sůl, na tom jsme se zde shodli již před lety Z:idea: =D>

Prosím přesunout do vlákna Opravy a RTT, děkuji.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3898
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 25.7.2020 14:29


Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6166
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 17.7.2020 12:40

9001 píše:
16.7.2020 18:48
Na jedné straně vadí stavění 2x na lince a 2 a 18 u ND, ale stavění 9 a 22 u Újezda už nevadí?
Obávám se že jde jen o nesprávnou formulaci, kdy se připravuje úprava stávajícího Újezda ZC a nikoliv výstavba nového DC.

Odpovědět