Zrušené TT

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 03.1.2006 18:57

jara píše:
Mapl píše:Nj,ale ta má na Pavláku blbě situovanouzastávku. Od tramvají je to na míle daleko... :?
Jo no tak to teda nevím no. A tak se to tam holt lépe vymyslet asi nedá.
Hmmm, já vím, nedá no.

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 03.1.2006 18:54

Mapl píše:Nj,ale ta má na Pavláku blbě situovanouzastávku. Od tramvají je to na míle daleko... :?
Jo no tak to teda nevím no. A tak se to tam holt lépe vymyslet asi nedá.

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 03.1.2006 18:50

Nj,ale ta má na Pavláku blbě situovanouzastávku. Od tramvají je to na míle daleko... :?

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 03.1.2006 18:48

Mapl píše:Celkem dost se (...), to fakticky nevím ... :oops:
Proto je tam vedena trasa linky 291

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 03.1.2006 18:06

Celkem dost se mi stýská po obratišti v ulici Boženy Němcové u Nuselského mostu.
Tramvaj by se tam hodila. Znám pár lidí, kteí musí z Pavláku pěšky přes kilometr ... :? Ale kudy by tambyla vedena, to fakticky nevím ... :oops:

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 18.12.2005 15:54

S odvoláním na PrTr - Zrušené tratě - Přejezd na Malostr.náměstí:
Přejezd byl vybudován r.1926, r.1967 odpojen, koleje zůstaly zachovány. (Na fotografii je vpravo vidět konec v dlažbě.) R.1992 obnoven, 1995 při rekonstrukci tratě předělán do jiné podoby, 2000 zneprůjezdněn, 2002 odstraněn.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 18.12.2005 12:47

Filippl píše:http://img236.imageshack.us/my.php?image=skanuj4ft.jpg
pohled pohazi z cervenci 1968r.
nevite ve kterych letech byla na Malostranskem Nam. treti kolej, jak vedla etc.?
To nebyla 3. kolej, ale pouze přejezd, neboli kolejová spojka a ta tam vydržela do roku cca. 2001, nevim...

Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 18.12.2005 12:28

http://img236.imageshack.us/my.php?image=skanuj4ft.jpg
pohled pohazi z cervenci 1968r.
nevite ve kterych letech byla na Malostranskem Nam. treti kolej, jak vedla etc.?

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od S_M_Lomoz » 17.12.2005 23:15

Ještě upřesním svoje pozorování.
Je tam opravdu něco zvláštního. Na jednu stranu je tam ta Platnéřská, vyřazená z provozu v prosinci 1925, na druhou stranu už tam není Anglická, která byla z provozu vyřazena až v dubnu 1928! Takže kdybychom chtěli být ÚPLNĚ přesní, takový stav kolejové sítě pražských tramvají používané v běžném provozu nikdy neexistoval, ale nejvíc se mu blíží stav z druhé poloviny roku 1927.
U starých plánů Prahy to není nic moc neobvyklého. Mám doma jeden z roku 1938, na kterém je zakreslena trať Chodovská-Záběhlice ještě o dost dál než na skutečnou konečnou. A v jiném z roku 1932 je zakresleno zase kompletně dostavěné Vítězné náměstí...

Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 17.12.2005 19:41

pawel píše:skvělá mapa!!!
koupena za asi 10zł(70kc) na http://www.allegro.pl
ma taky planky z let 1897 1958 1981 1997, novejsi, a atlas z roku 1970, muzu pridat nebo poslat na e-mail scany

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2386
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 17.12.2005 19:15

skvělá mapa!!! jinak něco by se možná dalo usoudit podle nové centrální budovy městs.knihovny na mariánském nám., postavené v letech 1925-28...

Ponorka2

Příspěvek od Ponorka2 » 17.12.2005 8:56

Mimochodem, v Křižíkově ulici na vojenské budově u viaduktu i jinde jsou stále ještě původní závěsy příčných drátů, tedy od roku min. 1927.

Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 16.12.2005 22:54

S_M_Lomoz píše: že trať přes Malé nám. buď ještě nebyla snesena (podívám se doma) nebo to nezaregistrovali.
myslim, ze je to ta pravidelna verse
tak diky

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od S_M_Lomoz » 16.12.2005 18:32

Pokud je tam úsek v Platnéřské a na Malém náměstí (provoz zrušen v prosinci 1925) a zároveň trať za Masarykovu kolej (provoz zahájen 12.11.1926) bez odbočky do Podbaby (zahájen v prosinci 1928), vypadá to na období mezi koncem roku 1926 a koncem roku 1928 s tím, že trať přes Malé nám. buď ještě nebyla snesena (podívám se doma) nebo to nezaregistrovali. Dost by se dalo taky určit podle stavu tratě na Václavském náměstí před rekonstrukcí (1927). Navíc je tam zakreslena trať Výtoň - Vyšehradské nádraží (zahájeno v červnu 1927) současně s Křižíkovou (provoz zastaven v září 1927).
Takže podle všeho to vypadá na druhou polovinu 1927 se zakreslenou Platnéřskou.

... A nedej na "začátečník" u popisky. Do Kroužku přátel městské dopravy jsem vstoupil v deseti letech, v roce 1976 ;-)

Ladislav Kubera

Příspěvek od Ladislav Kubera » 16.12.2005 18:13

Filippl: Na plánu je už Sokolský stadion na Strahově, který byl dle serveru praha6.cz budován od r.1926.
Dále dle PrTr. : Trať přes Vítězné náměstí do dnešní Evropské ul. byla uvedena do provozu r.1926 (v plánu zakreslena je).
Trať z Vítězného nám. do Podbaby byla otevřena r.1928 (v plánu ještě zakreslena není).

Odpovědět