Hmmm, já vím, nedá no.jara píše:Jo no tak to teda nevím no. A tak se to tam holt lépe vymyslet asi nedá.Mapl píše:Nj,ale ta má na Pavláku blbě situovanouzastávku. Od tramvají je to na míle daleko...
Zrušené TT
Moderátor: TRAM-FÓRUM
To nebyla 3. kolej, ale pouze přejezd, neboli kolejová spojka a ta tam vydržela do roku cca. 2001, nevim...Filippl píše:http://img236.imageshack.us/my.php?image=skanuj4ft.jpg
pohled pohazi z cervenci 1968r.
nevite ve kterych letech byla na Malostranskem Nam. treti kolej, jak vedla etc.?
http://img236.imageshack.us/my.php?image=skanuj4ft.jpg
pohled pohazi z cervenci 1968r.
nevite ve kterych letech byla na Malostranskem Nam. treti kolej, jak vedla etc.?
pohled pohazi z cervenci 1968r.
nevite ve kterych letech byla na Malostranskem Nam. treti kolej, jak vedla etc.?
Ještě upřesním svoje pozorování.
Je tam opravdu něco zvláštního. Na jednu stranu je tam ta Platnéřská, vyřazená z provozu v prosinci 1925, na druhou stranu už tam není Anglická, která byla z provozu vyřazena až v dubnu 1928! Takže kdybychom chtěli být ÚPLNĚ přesní, takový stav kolejové sítě pražských tramvají používané v běžném provozu nikdy neexistoval, ale nejvíc se mu blíží stav z druhé poloviny roku 1927.
U starých plánů Prahy to není nic moc neobvyklého. Mám doma jeden z roku 1938, na kterém je zakreslena trať Chodovská-Záběhlice ještě o dost dál než na skutečnou konečnou. A v jiném z roku 1932 je zakresleno zase kompletně dostavěné Vítězné náměstí...
Je tam opravdu něco zvláštního. Na jednu stranu je tam ta Platnéřská, vyřazená z provozu v prosinci 1925, na druhou stranu už tam není Anglická, která byla z provozu vyřazena až v dubnu 1928! Takže kdybychom chtěli být ÚPLNĚ přesní, takový stav kolejové sítě pražských tramvají používané v běžném provozu nikdy neexistoval, ale nejvíc se mu blíží stav z druhé poloviny roku 1927.
U starých plánů Prahy to není nic moc neobvyklého. Mám doma jeden z roku 1938, na kterém je zakreslena trať Chodovská-Záběhlice ještě o dost dál než na skutečnou konečnou. A v jiném z roku 1932 je zakresleno zase kompletně dostavěné Vítězné náměstí...
koupena za asi 10zł(70kc) na http://www.allegro.plpawel píše:skvělá mapa!!!
ma taky planky z let 1897 1958 1981 1997, novejsi, a atlas z roku 1970, muzu pridat nebo poslat na e-mail scany
Pokud je tam úsek v Platnéřské a na Malém náměstí (provoz zrušen v prosinci 1925) a zároveň trať za Masarykovu kolej (provoz zahájen 12.11.1926) bez odbočky do Podbaby (zahájen v prosinci 1928), vypadá to na období mezi koncem roku 1926 a koncem roku 1928 s tím, že trať přes Malé nám. buď ještě nebyla snesena (podívám se doma) nebo to nezaregistrovali. Dost by se dalo taky určit podle stavu tratě na Václavském náměstí před rekonstrukcí (1927). Navíc je tam zakreslena trať Výtoň - Vyšehradské nádraží (zahájeno v červnu 1927) současně s Křižíkovou (provoz zastaven v září 1927).
Takže podle všeho to vypadá na druhou polovinu 1927 se zakreslenou Platnéřskou.
... A nedej na "začátečník" u popisky. Do Kroužku přátel městské dopravy jsem vstoupil v deseti letech, v roce 1976![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Takže podle všeho to vypadá na druhou polovinu 1927 se zakreslenou Platnéřskou.
... A nedej na "začátečník" u popisky. Do Kroužku přátel městské dopravy jsem vstoupil v deseti letech, v roce 1976
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Filippl: Na plánu je už Sokolský stadion na Strahově, který byl dle serveru praha6.cz budován od r.1926.
Dále dle PrTr. : Trať přes Vítězné náměstí do dnešní Evropské ul. byla uvedena do provozu r.1926 (v plánu zakreslena je).
Trať z Vítězného nám. do Podbaby byla otevřena r.1928 (v plánu ještě zakreslena není).
Dále dle PrTr. : Trať přes Vítězné náměstí do dnešní Evropské ul. byla uvedena do provozu r.1926 (v plánu zakreslena je).
Trať z Vítězného nám. do Podbaby byla otevřena r.1928 (v plánu ještě zakreslena není).