Stránka 76 z 660

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.6.2018 21:09
od 9001
Karosák: To nejsem :lol: , ale přece jenom zrovna tady je skoro větší poptávka po busech než tramvajích a ty si moc v té plzenské verzi co se ted děje, nedokážu představit.

Navíc nemělo se s TT trochu hýbat? Nebo TT zůstane kde je ted jenom se "vyrube" pruh pro IAD na stranách?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.6.2018 19:14
od 7080
Nedají, tam těch uzavírek bude několik, třeba i jen víkendové, kvůli snášení konstrukcí a tak. Počkej až stavba dospěje ke stadiu, že se začnou vyndavat ty přebytečné mosty, přes které se nejezdí. Nejdřív přesunou živé kabely jinam a pak jdou mosty ven. Tu bude první ze zatěžkávacích zkoušek motoristů a dopravy vůbec.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.6.2018 19:13
od Karosák
Nejseš tu snad první den, aby ses ptal takhle natvrdle. Hotovo bude ztuha za tři týdny, předpokládám postup ála Plzeň, čili několik dílčích výluk (v délce týdnů) spojených s nějakými technologickými kroky, eventuálně BKV provizorii Z:idea:
Tři týdny může odhadem trvat RTT Dubečská - Ždánická, ale to asi nepůjde udělat na jeden zátah, když se v "tunelu" bude bude činit Swietelsky.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.6.2018 18:30
od 9001
Ještě k té rekonstrukci koridoru. To opravdu podjezd Zahradní město dají jenom za tři týdny přerušení provozu? :shock:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.6.2018 15:24
od von Špilberk
http://www.iprpraha.cz/uploads/assets/d ... 160801.pdf
Prostě to ucpeme...
Ovšem oni se domnívají, že to zlepší:
Do dimenze dopravního profilu ulice se pak, při snaze o respektování polohy stromořadí, maximální zachování parkovacích
míst a integraci cyklo opatření samostatné jízdní pruhy pro motorová vozidla, v celé délce ulice oddělené od tramvaje, z prostorových důvodů nevejdou.
Jízda vozidel po tramvajových kolejích je v současnosti problematická pro plynulost veřejné dopravy pouze v úseku mezi
ulicemi Šumavská a Legerova, kde se tvoří kolony aut vzdutím od křižovatky s ulicí Legerovou
(nájezd na Severojižní magistrálu).
Z tohoto důvodu je v tomto úseku navržen samostatný jízdní pruh oddělený od tramvajové trati, což je v souladu především s obecným záměrem HMP preferovat v uličních prostorech veřejnou dopravu. Samostatný jízdní pruh pro automobily je v tomto úseku řešen na úkor podélného stání při severní straně ulice.
V návrhu koncepční studie dochází nově k pojíždění tramvajové tratě pouze v krátkém úseku podél náměstí Jiřího z Poděbrad ve směru do centra a lokálně v místě zastávky Vinohradská tržnice. Eliminaci vozidel vjíždějících na tramvajový pás v prostoru stanice Vinohradská tržnice ve směru do centra bude nutné v dalším rozpracování zajistit řízením SSZ v předchozí křižovatce.
Pruh pro IAD od Šumavské dolů bude určitě +, ale bude problém se k němu dostat. Navíc při odpolední špičce vzdutí rozhodně nezačíná u Šumavské, ale už u Radhošťské. 8-)
Podél náměstí Jiřího z Poděbrad - to rozhodně není krátký úsek. (-X

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.6.2018 15:15
od 9001
demon píše:Já tam čtu že Italská ZC a Vinohradská tržnice v obou směrech budou mysy, Italská DC, Olšanské hřbitovy a Želivského zůstanou nástupními ostrůvky...
Takže další průserová ulice... :roll:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.6.2018 14:35
od von Špilberk
Karosák píše:Nicméně ta Italská ZC a Vintrž v mysu mi přijde docela hardcore.
I Jiřák a Radhošťská mají být mysy nebo původně měly být.
Ovšem jak chápat tohle:
Zastávky Jiřího z Poděbrad a Radhošťská, obě v obou směrech, budou provizorně ponechány ve stávajících místech. Jedná se o nástupní ostrůvky
Je to snad naděje, že mysy na těchto zastávkách nakonec nebudou :?: [-o< Nebo jen v "další etapě" :?:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.6.2018 13:11
od Karosák
Já to pochopil stejně jako démon. Ten "potlesk" jsem udělal na "oslavu" dalších dočasně nádherných mysů z BKV. Nicméně ta Italská ZC a Vintrž v mysu mi přijde docela hardcore.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 23.6.2018 7:59
od demon
Já tam čtu že Italská ZC a Vinohradská tržnice v obou směrech budou mysy, Italská DC, Olšanské hřbitovy a Želivského zůstanou nástupními ostrůvky...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.6.2018 21:59
od 9001
To si děláte :zadnice , že na Želivského/Olšany/Italskou chtějí narvat Víden a nebo mys? :shock: :shock:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.6.2018 21:22
od Karosák
Přéésně tak draku =D> :lol: :zadnice :prase

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 22.6.2018 19:51
od pawel
Nejlepší formulace je toto: "Zastávka Italská směrem do centra a zastávky Olšanské hřbitovy a Želivského v obou směrech zůstanou nástupními ostrůvky (...)".

Zmínka o provizorních mysech znamená, že se opět nepodařilo zkoordinovat práce na chodnících a TT a že Vinohradská bude další z pražských ulic, kde budou měsíce strašit provizorní zastávky z BKV???

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 21.6.2018 15:15
od Bobek
To je zase pečlivá práce, Sudoměřická, polovina písmen s nabodeníčky někam emigrovala...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 20.6.2018 19:49
od Syrda
info k rekonstrukci Vinohradské od DP
http://www.dpp.cz/dpp-chysta-rekonstruk ... nohradske/

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.6.2018 5:13
od Syrda
Ten se snad má dělat až při reko náměstí OSN. Při tom se přesune i smyčka Vysočanská.