Stránka 102 z 660

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.3.2017 10:46
od Proxy
P_V píše:Forma mysu, to je vídeň?
Ne, mys je vytažený chodník až ke kolejím.
Opak mysu je záliv :lol:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.3.2017 10:41
od MM-Mikulovsky

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.3.2017 10:31
od P_V
Forma mysu, to je vídeň?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.3.2017 10:16
od 9001
pawel píše:bobik: pardon, ale az budes o holi nebo nedejboze na voziku, tak tehle komisi podekujes.
Záleží na úhlu pohledu... Pokud to nebude řešeno jako celá ulice, tak je to k ničemu...

Navíc 99% rekonstrukcí ulic vede akorát k průserům... Bohužel...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.3.2017 9:52
od pawel
bobik: pardon, ale az budes o holi nebo nedejboze na voziku, tak tehle komisi podekujes.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.3.2017 16:55
od Bobik
vs-metrak píše:viz Zápis z jednání Komise Rady hl. m. Prahy pro Prahu bezbariérovou a otevřenou
ze dne 8. 2. 2017
Ach jo, takže zas nějaká huráakce bez návaznosti na okolí. No to bude bordel, jestli to projde. Už takhle v prostoru zastávek parkuje kdejaký zásobování, bo je to tam samej krámek a jinde není kde, to jsem na to zvědavej, až se jim ten jedinej prostor zacpe. Očekávám druhou Ruskou.
Neměla by se ta komise přejmenovat na "Pro prahu více bariérovou"? Zatím se jim úspěšně daří vše akorát rozvrtávat k horšímu.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.3.2017 9:58
od vs-metrak
S_M_Lomoz píše:V plátku "Naše Praha 7" jsem se v článku o přestěhování polikliniky dočetl:
"...Zároveň mě těší, že se podařilo dojednat realizaci bezbariérové zastávky tramvaje Kamenická, která ještě zvýší dostupnost polikliniky,“ uvedl Jan Čižinský, starosta Prahy 7.
Ví o tom někdo něco víc? Milady Horákové necelých devět let po repanelizaci zatím docela drží, zdá se.

http://www.nasepraha7.cz/zpravy-9/polik ... ri-v-novem
Viz

Zápis z jednání Komise Rady hl. m. Prahy pro Prahu bezbariérovou a otevřenou
ze dne 8. 2. 2017


Ad 3) Úpravy TRAM zastávky Kamenická
Členové komise obdrželi studii v předstihu.
Materiál pak blíže představila Ing. Zach. Postupně se vybíralo ze zhruba sedmi variant. Po dohodě
s policií, DP, TSK se našla shoda na představované situaci. Zastávky budou v obou směrech řešeny
formou mysu. Bude upravena křižovatka Milady Horákové x Haškova. Kvůli koordinaci s Pražskou
Plynárenskpu se realizace připravuje na rok 2018. Momentálně se připravuje další stupeň
dokumentace.
Předsedkyně přednesla připomínky Ing. Brašny k tomuto bodu – oddělit signální pás vedený k
označníku zastávky od signálního pásu vedeného od přechodu (např. posunem čela zastávky).
Ing. Lanzová upozornila na antiparkovací sloupky u vodící linie pro nevidomé u vjezdu do domu č.
p. 397/32, které mohou způsobovat problémy. Pan Kalous reagoval, že sloupky do návrhu
požadovala PČR, TSK jejich osazení nepodporuje a během dalšího projednávání se to pokusí
vyřešit.
V průběhu projednávání tohoto bodu dorazil Ing. Pařízek.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 15.3.2017 6:49
od Bobik
S_M_Lomoz píše:V plátku "Naše Praha 7" .... Ví o tom někdo něco víc?
Tak "základní" představu o tom, co je ten plátek zač, si lze udělat už z toho, kdo za tím stojí a proč, co tím sleduje. Prakticky se to nedá dohledat, což už hovoří samo za sebe. Akorát, že to vydává jakási Strategic consulting poradenská společnost se špičkovou znalostí toho, čím se zabýváme, tedy public relations, lobbyingem, business komunikací a vydavatelskou činností.
Oficiálním plátkem P7 je Hobulet, tam se o tom nepíše/nepsalo nic, radniční FB či WWW taky mlčí. A jak sám říkáš, trať je vlastně zánovní a po městě jsou mnohem horší, které by potřebovaly reko spíš.
Samozřejmě, "výhledově" je snaha udělat (nejen) Kamenickou bezbariérovou, ale otázka je kdy a jak. Je klidně možný, že to taky (bohužel) nakonec bude nějaká "huráakce" typu Dělnická od Tržnice, kdy se udělala Vídeň, ale panely zůstaly.

Osobně podobným plátkům nevěřím a beru je s rezervou. Sice mi to taky hážou do schránky (i přes upozornění, že reklamy nechci), ale rovnou to vyhazuju do popelnice a nečtu.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 14.3.2017 23:35
od S_M_Lomoz
V plátku "Naše Praha 7" jsem se v článku o přestěhování polikliniky dočetl:
"...Zároveň mě těší, že se podařilo dojednat realizaci bezbariérové zastávky tramvaje Kamenická, která ještě zvýší dostupnost polikliniky,“ uvedl Jan Čižinský, starosta Prahy 7.
Ví o tom někdo něco víc? Milady Horákové necelých devět let po repanelizaci zatím docela drží, zdá se.

http://www.nasepraha7.cz/zpravy-9/polik ... ri-v-novem

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.3.2017 14:54
od von Špilberk
kasme píše:RTT Chodovská a U Plynárny 14 dní před zprovozněním
Oblouk na křižovatce Chodovská taky repanelizován. Hurá. =D> =D> =D> =D>

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 11.3.2017 23:43
od kasme
RTT Chodovská a U Plynárny 14 dní před zprovozněním http://kasme.rajce.idnes.cz/rtt-chodovska-170311/

videoprůjezd 10.3.2017 https://www.youtube.com/watch?v=5EDX72_kP4U&t=90s

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.3.2017 18:36
od kasme

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 05.3.2017 13:56
od von Špilberk
Chodovská a 4 "mezikusy":

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.3.2017 19:26
od Proxy
Na tohle jsem se ptal investora (SSD) a pořizovatele změny územního plánu (ÚRM) asi před pěti lety. Odpovědí mi bylo, že v prodloužené Stroupežnického se předpokládá provoz autobusů spojující Anděl a nový terminál Dobříšská. Také by nemusely vyjít hlukové limity, protože v nové Stroupežnického budou kanceláře jen na jedné straně a na druhé budou bytové domy. Tramvaj by se tak mohla dočkat omezení rychlosti.

Jak šel čas, tak si myslím, že je lepší zachovat Radlickou ulici jako tu hlavní třídu, která může mít dvoupruh pro auta. Důležité argument je také to, že pokud budeme "zklidňovat" hlavní ulice, tak se nám doprava rozlije do těch vedlejších. V jiném vlákně jsem dával obrázek "zklidnění" Újezda, který pokud bude realizován, bude mít za následek, že auta začnou ve zvýšené míře jezdit dosud klidnými ulicemi Plaská, Vodní a Petřínská.

A co se týče Smíchov City, tak tam mi spíš dopravně vadí chybějící propojení pro auta mezi tunelem Mrázovka a Hořejším nábřežím. Pokud nebude toto propojení realizováno, tak nám budou auta jezdit pouze současnými ulicemi a na Smíchově zavládne úplný kolaps, který dopadne i na provoz MHD.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 04.3.2017 18:15
od slonik
To bych úplně netvrdil, zrovna tady je v plánu hodně široká ulice, tramvaj by jim vůbec nemusela vadit. Ale s tím, že je 50 metrů vedle trať v Nádražní, by to moc smysl nemělo, obzvlášť s tím provozem na Radlické trati.