Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
RTT U Plynárny a Chodovská 25.2.2017 http://kasme.rajce.idnes.cz/rtt-chodovska-170225/
sousední stavba nové rampy z Jižní Spojky http://kasme.rajce.idnes.cz/muk-sporilov-170225/
sousední stavba nové rampy z Jižní Spojky http://kasme.rajce.idnes.cz/muk-sporilov-170225/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
vypůjčím si výřez:
celkem 56 (slovy padesát šest) kusů
neprocitnu tady
až na jiným světě
balisety bílé
budu sbírat v létě
celkem 56 (slovy padesát šest) kusů
neprocitnu tady
až na jiným světě
balisety bílé
budu sbírat v létě
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích - světelných signálů a dopravního značení provizorního SSZ 7.999 Hlávkův most – přechod u zastávky Štvanice spočívající v umístění světelných signálů, dopravního značení a zařízení v rozsahu výše uvedeného SSZ, dle dokumentace DŘ a situace SSZ 7.999 zpracované firmou ELTODO a.s. v 02/2017, kód 2017 02 09 a dle situace DZ zpracované Ing. arch. Tomáš Cach v 01/2017, kód 2017 01 29,
http://urdeska.praha.eu/files/zastavka% ... CBAurRCg==
stavební povolení pro stavbu
„RTT Nuselská – U Plynárny (v úseku Vladimírova – Chodovská) v Praze 4“
v rozsahu těchto stavebních objektů:
SO 13.2 Tramvajové zastávky
SO 33 Oprava vozovky – U Plynárny
http://urdeska.praha.eu/files/668389,%2 ... _(11199913).pdf?ids=N6z9UQ2oZEdYSw4bqPZl0w==
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kdyby jen u Edenu, ono se to rozlezlo do širého okolí. Snad si to jako obvykle po pár dnech trochu sedne, šest týdnů téhle radosti...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak včerejší pomalá jízda Chodovskou ZC, kolona byla už u Edenu. Foto jen dokumentačně z pohledu řidiče auta.
http://www.rajce.net/a13772162
http://www.rajce.net/a13772162
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, to nezbývá než poděkovat magistrátu, jak "skvěle" dokáže koordinovat akce. Místo aby se to udělalo najednou a pořádně, tak se akorát lepí trať, když se rozsype a pak se lepí trubky pod ní, když se rozsypou ony.
Takovejhle pastí je všude fůra po celým městě. A nejde jen o rozsypání něčeho, už mockrát jsem viděl, jak se rozvrtal 14 dní starej chodní, bo se rekonstruovalo něco pod ním.
Takovejhle pastí je všude fůra po celým městě. A nejde jen o rozsypání něčeho, už mockrát jsem viděl, jak se rozvrtal 14 dní starej chodní, bo se rekonstruovalo něco pod ním.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=58759
No a to se ten oblouk nedávno měnil a teď voda...
No a to se ten oblouk nedávno měnil a teď voda...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Chudáci v Čakovicích... To už jim ta 136 nepřijede vůbec...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Informace o dopravním opatření na komunikaci Chodovská
Od 20. února do 31. března 2017 bude probíhat oprava tramvajové tratě na komunikaci Chodovská v úseku ulic U Plynárny - Spořilovská. Provoz bude veden jedním jízdním pruhem v každém směru.
16. únor 2017
Vzhledem k uzavření levého odbočení ve směru do centra (ke Kauflandu a do ulice U Plynárny) byla stanovena objížďka po trase: Záběhlická, komunikace kolem Baumaxu.
Řidiče upozorňujeme na možnost tvorby kolon vozidel hlavně v ranních a odpoledních hodinách, a proto doporučujeme v případě časové tísně volit jinou trasu do cíle své cesty.
Investorem i zhotovitelem opravy je Dopravní podnik hl. m. Prahy, a.s.
http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magi ... na_57.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
jdi si o tom promluvit s minimálně jedním dispečerem z PDT, který mi před pár měsíci během své brigády na l.8 v obratišti na Podbabě řekl:9001 píše:............
K tratím. Tak T3 projede všechno to je vidět i na fotkách/videích ze zemí exCCCP. Ovšem je potřeba trochu brát ohled, že polovinu vozového parku už tvoří "west" vozy, které tankodrom už moc neumí...
1.) se dnes jako řidiči máme, že jezdíme s takovými moderními vozy, kde se snámi (proti jeho začátkům) např. v obloucích neotáčí sedadlo řidiče kolem své osy!
2.) že nemáme hlásit každý lom kolejnice v kolejnicích !
zjevně si neuvědomujícího si, že jím vychvalované moderní vozy jsou velmi choulostivé = nejsou "teréňáky" (narozdíl od T3, na nichž kdysi dávno začínal on)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Jsme opět u těch aktivistů... Evidetně Jevec z Krepu psal co týden na MČ, ROPID kvůli 14 a museli se tím zabývat.
K tratím. Tak T3 projede všechno to je vidět i na fotkách/videích ze zemí exCCCP. Ovšem je potřeba trochu brát ohled, že polovinu vozového parku už tvoří "west" vozy, které tankodrom už moc neumí...
K tratím. Tak T3 projede všechno to je vidět i na fotkách/videích ze zemí exCCCP. Ovšem je potřeba trochu brát ohled, že polovinu vozového parku už tvoří "west" vozy, které tankodrom už moc neumí...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
1.) dokud bude většina jedinců ochotná "nechat si k.let na hlavu" = obírat se o svá práva, tak se cokoliv změnit prosazuje těžko (a je jedno jestli se jedná o špatnost nedodržením minimální zaručené mzdy pro danou činnost nebo o ohrožení/porušení bezpečnosti zaměstnanců i dalších osob)Karosák píše:.......... Bylo by fajn, kdyby se řidiči semkli, něco by určitě zmohli, ale to není parta lidí, co táhnou za jeden provaz. To je přes tisíc lidí z ulice, co si přijdou vyjezdit mzdu, o blaho provozu jde pár jedincům a konec. Já bych se i přidal k odborům, ale neoslovily mně žádné, které by aktivně a s výsledky uměly řešit věci, než jen jak říkáš stravenky a příplatky. Možná se čeká, až se přidám já
Mart: Palmovka letos, Albertov na podzim, esíčko na nábřeží E. Beneše letos, Zenklova v plánu na 2018.
2.) kdo a jak myslíš, že prosadil např.:
a) změny signálů/příznaků pro následné ROV (převážně vjezdy do obratišť), že značně klesla potřeba zpolehnutí a kontroly tzv. mezi majáku (IR čidla mimo označníky zastávek)
b) že řidiči TRAM nejsou (již cca 4 roky narozdíl od doby před 5ti a více) napomínáni za používání tzv. autokamer
c) zavedení u DPP např. předzvěstí OR (byť jen v případech snížení o 30 a víc km/h)
byly to OO, a je mi jedno jestli se jim to podařilo "oficiálně" přes PEK (provozně ekonomickou komisy) nebo nějakými "osobními" jednáními s odpovědnými jedinci
ovšem platí (již zde několikrát na TF uvedené), že:
- podaří se prosadit jen menšina požadavků/dobrých/potřebných věcí/změn
- sílu OO u DPP podkopává jejich roztříštěnost/množství = pokud požadavek nepodpoří nadpoloviční většina (alespoń z těch přítomných OO - co vím, tak z většiny OO na mnohá jednání PEKu apod. zástupce nedorazí vůbec nebo se tam zdrží jen část jednání), tak si s ním DPP při oficiálních jednáních "vytře" = vůbec se nad ním nezamýšlí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Je vidět, žes v tý době nežil a že o tom moc nevíš, protože jinak bys nemoh napsat takovou blbost.9001 píše: Stačí se podívat jenom na sídliště a jejich dopravu.... Spousta věcí byla stavěná logicky ..
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Po rozpadlé trati se jezdí s omezeními a také furt nějak fungují. Ty by sis otevřel okno, nám vyvěsí OR a postaví tam radar Každá doba má něco a když tak jezdím, koukám a vzpomínám, jestli to je lepší teď za doby pokroku, nebo by se mi jezdilo líp dříve po horších tratích, ale všude 60 bez buzerace tacha, SSZ, IAD, stížností na vše, kamery, kontroly, čidla....
Vždyť Vyšehradský tunel a Na Padesátém se také zastavil provoz na nahlášení DÚ. Ale to až když je průšvih. Nemůžeš psát na DÚ každou rozpadající se trať. To je o celkovém standardu v naší zemi. Spousta závad co odhalíme my tady na fóru, odhalí běžný švec často až pri vyvěšení OR. Co se změní, když budu každý měsíc někam psát, že se tam rozpadá trať? Budu za idiota a pak už můj podnět nikdo nevezme vážně, i kdybych měl pravdu. A to je průřezově v celé zemi. Zkus dát řeč třeba s nějakou zdravotní sestrou Kdybys šel vyhodit každého, kdo "tam nemá co dělat", tak už nedělá nikdo. Bylo by fajn, kdyby se řidiči semkli, něco by určitě zmohli, ale to není parta lidí, co táhnou za jeden provaz. To je přes tisíc lidí z ulice, co si přijdou vyjezdit mzdu, o blaho provozu jde pár jedincům a konec. Já bych se i přidal k odborům, ale neoslovily mně žádné, které by aktivně a s výsledky uměly řešit věci, než jen jak říkáš stravenky a příplatky. Možná se čeká, až se přidám já
Mart: Palmovka letos, Albertov na podzim, esíčko na nábřeží E. Beneše letos, Zenklova v plánu na 2018.
Vždyť Vyšehradský tunel a Na Padesátém se také zastavil provoz na nahlášení DÚ. Ale to až když je průšvih. Nemůžeš psát na DÚ každou rozpadající se trať. To je o celkovém standardu v naší zemi. Spousta závad co odhalíme my tady na fóru, odhalí běžný švec často až pri vyvěšení OR. Co se změní, když budu každý měsíc někam psát, že se tam rozpadá trať? Budu za idiota a pak už můj podnět nikdo nevezme vážně, i kdybych měl pravdu. A to je průřezově v celé zemi. Zkus dát řeč třeba s nějakou zdravotní sestrou Kdybys šel vyhodit každého, kdo "tam nemá co dělat", tak už nedělá nikdo. Bylo by fajn, kdyby se řidiči semkli, něco by určitě zmohli, ale to není parta lidí, co táhnou za jeden provaz. To je přes tisíc lidí z ulice, co si přijdou vyjezdit mzdu, o blaho provozu jde pár jedincům a konec. Já bych se i přidal k odborům, ale neoslovily mně žádné, které by aktivně a s výsledky uměly řešit věci, než jen jak říkáš stravenky a příplatky. Možná se čeká, až se přidám já
Mart: Palmovka letos, Albertov na podzim, esíčko na nábřeží E. Beneše letos, Zenklova v plánu na 2018.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Asi se s tou Zenklovou už něco mohlo udělat, ale na druhou stranu je potřeba vidět, co je potřeba v dané oblasti udělat i v jiných směrech. Samozřejmě já neznám všechny souvislosti, které se k problematickým místům na tratích ve městě a není jich málo. kromě výše jmenovaných je podle mne potřeba udělat i oblast Palmovky - ta by se měla snad dělat letos, pak oblast Albertov, pak taky třeba esíčko mezi tunelem a Čechovým mostem - tam se to taky místy propadá.
Oblast Na Knížecí by se mohla dočkat v dohledné době, letos by se tam mělo snad začít stavět. S výstavbou podle mne souvisí i budování nových inženýrských sítí v oblasti, protože se celá oblast včetně bus nádraží a snad i výlezu z metra má přebudovávat.
Zenklova se asi měla už opravit, ale zase se těsně před koncem roku dělaly v oblasti ing sítě - voda, tak je asi blbost dělat něco s tratí těsně před tím, než se to rozkope z jiných důvodů.
Oblast Na Knížecí by se mohla dočkat v dohledné době, letos by se tam mělo snad začít stavět. S výstavbou podle mne souvisí i budování nových inženýrských sítí v oblasti, protože se celá oblast včetně bus nádraží a snad i výlezu z metra má přebudovávat.
Zenklova se asi měla už opravit, ale zase se těsně před koncem roku dělaly v oblasti ing sítě - voda, tak je asi blbost dělat něco s tratí těsně před tím, než se to rozkope z jiných důvodů.