Stránka 125 z 660

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 31.7.2016 7:05
od Bobik
Samozřejmě že to není "žádná sranda". Nicméně můžu si vybrat - buď budu co chvíli repanelizovat, nebo to udělám pořádně a nemusím na to dlouhodobě šáhnout.
Jsem si vědom, že JDCT tohle ví, tak se obávám, že chyba bude jinde - v nějaký nekoordinaci s městem (proč dělat kvalitní trať, když to za chvíli rozkopou plynaři, vodaři, nebo nějakej sluníčkář z radnice rozhodne o "udělání krásna" a bude se muset hejbat s kolejema).
Mimochodem když jsme u těch panelů - Nádražní začíná být (opět) zralá na nějakou OR. Nevím jak s 15T, s tou nejezdím, třeba se chová jinak, ale s T3 tam jezdím max 40, bo to začíná už moc mlátit.
A Nádražní je ostuda a neschopnost Prahy 5.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 31.7.2016 0:56
od 9001
P_V píše:Jinde používají zákrytové panely. Kdysi se používaly i v Praze, než je vytlačila ta zdánlivě výhodnější BKV technologie.
Ale to nic nemění na tom, že musím udělat nějakou desku do které koleje našroubuji a pak dám panely ne? Takže prostá výměna BKV za tyto panely není žádná sranda jako BKV za BKV.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.7.2016 23:46
od P_V
Jinde používají zákrytové panely. Kdysi se používaly i v Praze, než je vytlačila ta zdánlivě výhodnější BKV technologie.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.7.2016 23:00
od 9001
A co používají jinde? Pokud chci něco jiného než BKV tak musím udělat klasický OKS + udělat pevný kryt. Což by znamelano vyrubat pár cm do země a nebylo by to za týden hotové.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.7.2016 22:41
od P_V
Jsou i jiné nebékávé panely, zákrytové, které se používají v civilizovanějších městech jako Brno nebo Ostrava.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.7.2016 22:21
od Franklin
Neustálé používání těchto velkoplošných panelů je kapitální BéKoVina.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.7.2016 19:29
od Bobik
Kolem tý Fuckulty jen repanelzace?
(škoda) 8-[

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.7.2016 14:54
od von Špilberk

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.7.2016 8:37
od Bobik
Vexle má bejt hned za zastávkou Pobřežní cesta (aby na ní bylo vidět) a dále až k odbočce do smyčky bude splítka.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.7.2016 8:01
od modroko
U Přístaviště ZC má dokonce být prazcove navestidlo a jakmile bude v obvodu výhybky jiný vlak ani tě to nepustí...otázka je jestli budeš mít šanci vidět k vyhybce když bude nějaká technická závada a vlak tam nebude

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 27.7.2016 5:01
od Petrpes
Snad budou přiměřeně střihat křoví, ale rychlostní vexle ma i "vjezdové" návěstidlo :D

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2016 22:12
od kruťák
A budou tam přiměřené rozhledové podmínky?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2016 21:02
od modroko
Dneska na školení se proneslo že na podzim se bude instalovat R04 na vjezdu do obratiště Bráník...přímý směr 30 do obratiště logicky do 15

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.7.2016 10:38
od mart337
Tak jsem se včera přes Prašňák 18-kou párkrát projel a nepřipadá mi to, že by se tam měl opravovat asfalt. Ten mě připadá tedy celkem OK. Co se tam tedy bude opravovat?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 25.7.2016 11:44
od mart337
Myslím si, že litý asfalt je asi nejjednodušší řešení. Dá se to rychle a jednoduše udělat a asi to stojí nejmíň. Co se týká betonu, bude to asi dražší a nejspíš asi také hůř v případě nějakého problému s kolejemi operativně opravitelné. Asi je jednodušší jednou za čas vyměnit ten asfalt než bourat ten beton, který by asi musel být silnější, aby to něco vydrželo. A co se týká toho válcovaného asfaltu, ten se dá bez větších problémů dělat třeba na té Trojské, kde je kolem kolejí dost místa na válcování válcem, neb sice se dají pěchovat živice i těmi malými vibračními "hutnidly", ale asi to za moc stát nebude, když po tom pak budou jezdit několikatunové autobusy. A navíc podle mne v oblasti zastávek je ten pás mezi ostrůvkem a kolejnicí užší než jsou tyhle hutnící mašinky široké.