V zastávkách Marjánka a Drinopol (ve směru z centra) ale NAD opravdu zastavuje v zastávkách TRAM. Příkladem nájezdu pro objetí nehody je Kabešova z centra.petr91 píše:To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
realne se bude muset zmenit - az budou bus padat cocky vlevo, tak nebude moct vlevo soubezna iad a nejen soucasne stuj pro protijedouci iad a tram9001 píše:Karosák: Už před reko to bylo pořešené tak, že tam byla dodatková šipka rovně a doprava (společně pro tram) a celá zelená svítila pouze když stál protisměr. Takže se reálně nic nezmění.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
tak pro izs take dobre, ale kdyz uz to je prez zastavku, tak to ma byt i pro tu nad -at ta v takovem pripade znacne nesmyslne nehoni cekajici cestujici tzv. po vsech .petr91 píše:To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.MM-Mikulovsky píše: 2.) pevný zákryt TT (asi pro případy provozu NAD - zde to totiž vypadá na asfaltovou vrstvu položenou na betonovou) bude viditelně i v/u zastávek Nádraží Vršovice - nájezdová obruba je instalována těsně před zastávkami od centra a od Bohemky již před křižovatkou před zastávkami (ovšem nejsem zcela přesvědčen, že při nájezdu/výjezdu BUS nebude hrozit poškození jejich pneu o obrubníky ochranných a zastávkových ostrůvků)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Už před reko to bylo pořešené tak, že tam byla dodatková šipka rovně a doprava (společně pro tram) a celá zelená svítila pouze když stál protisměr. Takže se reálně nic nezmění.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A proč by mu třeba nemohly padnout čočky?Karosák píše:Takže BUS při jízdě od Bohemians do Petrohradské nebude sjíždět z TT? A jak bude pořešeno jejich odbočování?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Takže BUS při jízdě od Bohemians do Petrohradské nebude sjíždět z TT? A jak bude pořešeno jejich odbočování?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To nejsou nájezdy pro NAD, ale pro IZS, aby mohly složky objet překážku (kolony, nehodu atd.) Stejné jsou u zastávek Drinopol a Marjánka třeba zde.MM-Mikulovsky píše: 2.) pevný zákryt TT (asi pro případy provozu NAD - zde to totiž vypadá na asfaltovou vrstvu položenou na betonovou) bude viditelně i v/u zastávek Nádraží Vršovice - nájezdová obruba je instalována těsně před zastávkami od centra a od Bohemky již před křižovatkou před zastávkami (ovšem nejsem zcela přesvědčen, že při nájezdu/výjezdu BUS nebude hrozit poškození jejich pneu o obrubníky ochranných a zastávkových ostrůvků)
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1543
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Možná jsem to blbě pochopil, nehádám se.MM-Mikulovsky píše: O tom jsem dosud nikde neslyšel/nečetl - říkalo se vždy, že ihned po zprovoznění stávajícího vyloučeného úseku bude následovat výluka úseku Vršovické mezi ul. Minskou a křižovatkou Kooh-i-noor!
- tedy l.7 a 24 v pravidelných trasách (či místo 24 l.6 ve výlukové) přes/na Kubánské nám. budou logicky vedeny závlekem přes Čechovo nám. a právě Minskou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
O tom jsem dosud nikde neslyšel/nečetl - říkalo se vždy, že ihned po zprovoznění stávajícího vyloučeného úseku bude následovat výluka úseku Vršovické mezi ul. Minskou a křižovatkou Kooh-i-noor!Radek píše:Dle tisku ještě letos.KarlosK píše:mě by zajímalo jestli dojde i na rekonstrukci Minské.
- tedy l.7 a 24 v pravidelných trasách (či místo 24 l.6 ve výlukové) přes/na Kubánské nám. budou logicky vedeny závlekem přes Čechovo nám. a právě Minskou.
Ovšem viděl jsem, že mezi Minskou ul. a Vršovickým nádražím jsou rekonstruovány i chodníky a tyto nově zužují vjezdy/výjezdy z vedlejších/kolmých ulic tzv. vytažením přes parkovací místa v nich k vlastním jízdním pruhům.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1543
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dle tisku ještě letos.KarlosK píše:mě by zajímalo jestli dojde i na rekonstrukci Minské.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
mě by zajímalo jestli dojde i na rekonstrukci Minské.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
klopene oblouky, dlazdene zastavky, zatravneni, tmave stozary sloucene s VO. skvele!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
já tama dnes také procházel s fotoaparátem a upřesňuji:Polaanek píše:Jak se dívám na fotky z RTT Vršovická, ten beton, zastávka bude společná i pro bus? Tedy někomu došlo, že asfalt není vhodný, protože se zvlní při častém brždění busů do zastávek (nebo jak to nazvat)?
1.) ten beton:
a) je od Minské ul. přes obě zastávky Bohemians
b) viditelně bude pokračovat až ke křižovatce (včetně ní) v míž odbočují/najíždějí BUS ke/od zastávky Kloboučnická (mezi TRAM zast. Pod Jezerkou a Horky)
= VIDITELNĚ BUDOU MINIMÁLNĚ (otázkou je co bude zákrytem TT za Bohemians ZC ke Koh-i-noor) V TOMTO ÚSEKU na TT vyznačeny vyhrazené jízdní BUS pruhy!
2.) pevný zákryt TT (asi pro případy provozu NAD - zde to totiž vypadá na asfaltovou vrstvu položenou na betonovou) bude viditelně i v/u zastávek Nádraží Vršovice - nájezdová obruba je instalována těsně před zastávkami od centra a od Bohemky již před křižovatkou před zastávkami (ovšem nejsem zcela přesvědčen, že při nájezdu/výjezdu BUS nebude hrozit poškození jejich pneu o obrubníky ochranných a zastávkových ostrůvků)
3.) U08(sama nová) od Vršovic před zast. Otakarova/Zámeckou ul. je nově zadlážděná a nenalézají se tam žádné obvody (odhlašovací) = rozhodně nebude změněna z ruční s pomocným návěstidlem na radiově ovládanou
4.) na všech 4 zast. ostrůvcích Bohemians a Nádr.Vrš. jsou patrné základy bro zábradlí po celé jejic délce na straně k souběžným pruhům IAD = velmi by mne zajímalo zda tam (jako nedávno na Ortenově nám. k Nádr.Hol.) ta zábradlí budou prvně instalována a následně odstraňována
5.) východně podél přejezdu IAD přes TT u Agip/Lidlu mezi Nadr.Vrš a Otakarkou "roste" přechod pro chodce s ochrannými ostrůvky mezi TT a jediným pruhem IAD v každém směru - nejsou tam známky budoucí SSZ, ale díky délce (resp krátkosti) těch ostrůvků tam rozhodně nevznikne ani tzv. šikana, která zbrzdí přecházející před TT a potažmo je donutí se rozhlédnout!
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jak se dívám na fotky z RTT Vršovická, ten beton, zastávka bude společná i pro bus? Tedy někomu došlo, že asfalt není vhodný, protože se zvlní při častém brždění busů do zastávek (nebo jak to nazvat)?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_V ... 020998.jpg
Jak tak koukám, tak estetično VO postoupilo na další úroveň.
Jak tak koukám, tak estetično VO postoupilo na další úroveň.