Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Lávky se predpokladam objevi, az bude staveniste subdodavatelem predano DPP.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Při rekonstrukci TT v ul. V Olšinách se zrušilo celkem pět přechodů přes TT (nebudu počítat jeden na zastávku Kubánské nám. d.c.) a vznikl jeden dočasný. Tento dočasný přechod však neměl dlouhého trvání a při vytrhání panelů ztratil smysl. Přiložené fotografie jsou ze včera (dnes je i deska na které ležely panely vyfrézovaná a "schod", který musí pěší překonat je ještě větší) . Otázka zní, došly přechodové lávky a čeká se až se nějaká uvolní z jiné RTT?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pro zlatum1:
Absolut píše: Nezávisle na provedení je svár vždycky místem potencionálního možného vzniku vady. Je tedy dobré mít takových míst méně.
MOp píše:Vetsi kolejnice = mene svaru = mensi opotrebeni kol = prijemnejsi jizda.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není.zlatum1 píše:Laicka otázka. V čem přesně vadí kratké kolejnice. Myslele jsem, že se na místě stejně svařují do "jedné dlouhe kolejnice" (continuous welded rail). Neni pak jedno jak dlouhé jsou kolejnice před svařením?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Technicky vysvětleno níže.
Formálně v současné chvíli hlavně vadí to, že je to zásadní a neodůvodnitelná odlišnost od zadávací dokumentace. Což si žádný rozumný veřejný investor nevezme na triko v dnešní době.
Formálně v současné chvíli hlavně vadí to, že je to zásadní a neodůvodnitelná odlišnost od zadávací dokumentace. Což si žádný rozumný veřejný investor nevezme na triko v dnešní době.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Laicka otázka. V čem přesně vadí kratké kolejnice. Myslele jsem, že se na místě stejně svařují do "jedné dlouhe kolejnice" (continuous welded rail). Neni pak jedno jak dlouhé jsou kolejnice před svařením?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No tak tahle fáma je už značně recyklovaná. Je pravda, že z neznámého důvodu zhotovitel zvolil metodu dopravy po silnici a ne po železnici a že objednal kratší kolejnice a uvažoval i o řezání dlouhých. Ale není pravda, že nové dlouhé by měly být až v březnu, to rozhodně ne.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
slyšel jsem dnes v SA variantu, že se "jim zdála" drahá přeprava dlouhých kolejnic, tak je nechali rozpůlit a že řešení je zákaz použití těchto kolejnic = nutná objednávka nových, které se však dodají až cca v březnu příštího roku = bude jimi vrácena současná nutná výjpůčka od "železnice".Absolut píše:Duševní pochod, který vedl zhotovitele stavby k porušení zadávacích podmínek, mi není znám.
Takže ještě štěstí, že se na pražské TT používají bezžlábkové železniční koleje - jinak by v případě "speciálních" žlábkových kolejnic se VO vrátily "domů" až po roce uzavření!
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Duševní pochod, který vedl zhotovitele stavby k porušení zadávacích podmínek, mi není znám.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A je známý (a publikovatelný) důvod Co z toho jako měli: věděli, že mají objednat 30m kolejnice a objednali 15m
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mě napadla taková blbá otázka v souvislosti s těmi kratšími kolejnicemi: Opravdu byly z nové objednávky Nechtěl někdo udat přebytky z nějaké jiné akce
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mě také, aneb chudáci brigádníci Kdyby jste chtěl nekdo pustit šichtu, volejte PejSka...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ten výraz "předběžně" mě děsí.Petrpes píše:Tak v ÚDDP, v detašované VO výpravně, visí oznámení:
Z důvodu vážného pochybení dodavatelské firmy se výluka vozovny Vokovice prodlužuje předběžně do 26.11.2013.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Spíš bych se obával toho, aby se to nemuselo za pár let komplet překopat...Karosák píše:A co míníte o výsledku tohoto postupu? Podaří se je dokopat do úspěšného finále, nebo s tím bude fůra opruzu a výsledek bude za chvíli opředen žlutými cedulkami? Překvapuje mě to u Subterry, která postavila i nějaký ten kiĺometr koridoru a tady takouá vostuda? :-S