Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 27.10.2013 20:38

vŠ: Pokládačka pražců zřejmě své kouzlo mít bude, když je k vidění na koridorových stavbách. Na stavbě TT jí možná jen zkoušejí zda-li se jim osvědčí. Předmontované žebříky jsou fajn, ale musíš mít kde je předmontovat a potom mít co nejsnažší přepravu na místo pokládky, což se ti ne vždy poštěstí, takže bych ten vynález, s pramalou znalostí jeho efektivity, nezatracoval.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 27.10.2013 19:41

Marek B.: To bude asi trochu komplikovanější, než BKV, kde stačí vydloubat gumy a kolejnice je placatá tudíž ohebná.
petr03: Tak to asi dřív než za 30 let nebude, soudě podle toho, jak dlouho vydržel schválně nerekonstruovaný úsek na Střelničné kvůli budoucí stavbě metra (která nakonec byla jinde...)

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr03 » 27.10.2013 19:26

trainzjohny píše:Tím tedy lze brát test z Kobylis jako úspěšný ?

Mmch, větší jeřáb už nenašli ?
Ten jerab me taky dostal. Lamal jsem si taky hlavu proc. #-o

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3141
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 27.10.2013 19:13

Tím tedy lze brát test z Kobylis jako úspěšný ?

Mmch, větší jeřáb už nenašli ?

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 27.10.2013 18:53

Tak výhoda těch panélů snad je, že při případném zahlubování se dají zase vyndat a pak vrátit, ne? Takže to rozhodně zmařená investice není.

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr03 » 27.10.2013 17:14

Tak to zahloubeni taky nebude hned, i kdyby se zaclo pristi rok, tak dalsi dva roky se bude stavet, to uz jsme na cca 3 rokach, v tomto state realne 5 letech, tak proc to neudelat poradne. Stejne tato krizovatka musi byt zachovana, takze proto se to dela takto.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 27.10.2013 17:06

Mimo jiné to asi znamená, že ještě nedávno hlásaný plán magistrátu na zahloubení Kbelské-Průmyslové padá k ledu, když se to tam tak pěkně rekonstruuje.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 27.10.2013 16:58

Je to LRB jako na Kobylisech.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 27.10.2013 16:44

von Špilberk píše:A intenzivní práce na přejezdu Kbelská:
Zajímavé! Který typ panelů to je, ten co byl použit na Kulaťáku, nebo ten co byl použit u metra Kobylisy?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 27.10.2013 16:06

A intenzivní práce na přejezdu Kbelská:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 27.10.2013 16:04

Tak něco jiného: Na Poděbradské komplet koleje z Harfy na Starý Hloubětín, kromě opravdu velmi krátkého úseku před Elektrou.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 27.10.2013 16:06, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 27.10.2013 12:53

Von: Se nesměj. :wink: Výlukou tram se ušetří na každém spoji 6 km a při dvou linkách to hodí slušný balík.
X20,X26 jdou přece z jiné kasičky než provozní. V lepším případě se to schová do metra, v horším to půjde z nákladů na reko.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 27.10.2013 12:25

Jedna se o pokladac prazcu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 27.10.2013 12:01

9001 píše:Víš kolik se Evropskou ušetří? :twisted:
Myslíš tím souběhem 20, 26, X20 a X26 :?: :?: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 27.10.2013 11:59

Von: No času je dost :lol: . Víš kolik se Evropskou ušetří? :twisted:

Odpovědět