Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.10.2013 14:55

MF píše:ta Krymská dc. to bude bruntál.
Martin Šubrt píše: i nové zastávky Krymská, které budou jako mys obousměrně.
Bruntál bude i z centra. :lol: Jsem si právě všiml. 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.10.2013 14:22

von Špilberk píše:Když je štěstí, dá se pravá strana jet. Na SSZ se může dát preference. Ale: úzká ulice s kolonou aut a hromadou stojících tramvají, to máme u M22 jen na Malé Straně :!: Ale proč si to chtějí pořídit i Vršovice a ještě za to zaplatit, jsem ještě nepochopil. :roll:
Tohle je právě klasické polovičaté řešení... Reálně auta měla být "vytlačena" z TT. Tady to díky síti vedlejších ulic až tak nevadí a díky dvě silným komunikacím "nahoře" i dole dalo zvládnout.

Ale faktem je, že tou Krymskou zabijou i tu hlavní silnici, takže budeme stát všude...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.10.2013 14:18

Když je štěstí, dá se pravá strana jet. Na SSZ se může dát preference. Ale: úzká ulice s kolonou aut a hromadou stojících tramvají, to máme u M22 jen na Malé Straně :!: Ale proč si to chtějí pořídit i Vršovice a ještě za to zaplatit, jsem ještě nepochopil. :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.10.2013 14:11

von Špilberk píše:No co, stejně se ve špičce od půlky kopce stálo, tak se bude stát už od začátku kopce. :prase Pak se přidají auta na kolejích v Moskevské (kvůli krásnu na širokém chodníku) a máme z Vršovic další Malou Stranu, takže se M22 aspoň bude symetricky zdržovat na levém i pravém břehu Vltavy, protože na tom pravém nebezpečně "odsejpala" (někdy) a zdržení na Malé Straně bylo nebezpečně viditelné. :wink:
Pravou stranou jistí SSZ bez preference... Tam to odrbe S.Zahradní město, a celá Vršovická...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.10.2013 13:49

No co, stejně se ve špičce od půlky kopce stálo, tak se bude stát už od začátku kopce. :prase Pak se přidají auta na kolejích v Moskevské (kvůli krásnu na širokém chodníku) a máme z Vršovic další Malou Stranu, takže se M22 aspoň bude symetricky zdržovat na levém i pravém břehu Vltavy, protože na tom pravém nebezpečně "odsejpala" (někdy) a zdržení na Malé Straně bylo nebezpečně viditelné. :wink:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MF » 17.10.2013 8:20

ta Krymská dc. to bude bruntál. Hlavně, když budou pojížděné koleje auty. 22 v intervalu 4 minuty, do toho se motají ty čtyřky, nebo co tam jezdilo a určitě tam bude stavět ještě ten bus. každý se ve stanici zdrží minutu a než se do ní dostane... To budou kolony až do :zadnice

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 17.10.2013 4:48

Fotky tuším z neděle.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

dreamliner
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 20.4.2010 20:45

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od dreamliner » 16.10.2013 21:35

Děkuju Vám, potěšil jste mě :)

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 16.10.2013 21:31

Zastávka Ruská dc (její nástupní hrana) je již budována skutečně před křižovatkou s Ruskou, protože z okolí na ní bude bezpečnější přístup. Protože ale následně vznikla větší mezera mezi zastávkami před zastávkou Jana Masaryka, byla doplněna i zastávka Krymská.

dreamliner
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 20.4.2010 20:45

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od dreamliner » 16.10.2013 21:23

Dobrý den,
prosím Vás o informaci. Proč se zrušila zastávka Ruská ve směru nám. Míru ? Bude posunuta proti směru do ulice Moskevká (kde kdysi bývala) ? Nebo bude jen stanice Krymská? V okolí bydlí mnoho starých lidí, kteří budou nadšeni, když v zimě půjdou na stanici nikdy neudržovaným chodníkem kolem oppěrné zdi, vysokým sněhem, zato delší trasu...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 16.10.2013 11:23

Zakutaleny.banan píše:Zastávka Krymská DC je realizovaná v deluxe BKV provedení z jakého důvodu? Někdo něco nedomyslel, nebo je to jen nějaký dočasný experiment? Dík.
Nejprve byl projekt pouze na Moskevskou (RTT + krásno okolo). DPP si ale uvědomil, že když bude Moskevská zavřená 6 měsíců, tak by mohl za tu dobu udělat i reko Francouzské, která sice nebyla v úplně tragickém stavu, ale brzo by k němu dospěla. Načež P10 požádala o možnost realizovat zastávku Krymská dc. Ta už ale nebyla obsahem RTT Francouzská, bo ta se dělala narychlo, aby se stihla do začátku Moskevské. Tak se namalovala zvlášť a tuším, že Krymskou zaplatí P10 z toho krásna, které dodělá v Moskevské příští rok )a současně jí taky udělá). K tomu patří samozřejmě i dokončení zastávek Vršovické nám. do "krásné" podoby (taky tam je zatím provizorium). Ještě je problém v koordinaci tuším s vodaři. V Moskevské to zdržují celé vlastně od začátku a proto dodělání "krásna" až příští rok, ve Francouzské nejprve nic nepotřebovali a nakonec to vedle kolejí rozkopou příští rok a budou dělat nový vodovod. Takže by pak překopali i nové zastávky Krymská, které budou jako mys obousměrně. Tj. jen blázen by je stavěl letos. Takže je to složité, ale příští rok to zmizí a bude to vypadat neobludně.

Pokusím se zařídit, aby se toto info v nějaké podobě objevilo na nějakých tabulích na zastávkách po zprovoznění, aby si lidé neťukali na čelo...

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 16.10.2013 10:56

Docasnost hlavne zavisi na mestske casti, ktera neco slibila, schvalila a pak nesplnila..

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 16.10.2013 9:02

Zakutaleny.banan píše:Zastávka Krymská DC je realizovaná v deluxe BKV provedení z jakého důvodu? Někdo něco nedomyslel, nebo je to jen nějaký dočasný experiment? Dík.
Podle Absoulta to je dočasné, ale osobně se mi z celé slavé rekonstrukce zvedá kufr...

Zakutaleny.banan
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 14.2.2007 11:14

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Zakutaleny.banan » 15.10.2013 23:39

Zastávka Krymská DC je realizovaná v deluxe BKV provedení z jakého důvodu? Někdo něco nedomyslel, nebo je to jen nějaký dočasný experiment? Dík.

skyo
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: 25.6.2008 23:31

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od skyo » 13.10.2013 17:35

m@rtin píše:Tomu teda taky nerozumím. Nikdo přeci nechce, aby se přejezd Průmyslové dělal tak dlouho, jako samotná výluka Poděbradské. Jen se pozastavuju nad tím, proč se neudělá v rámci týhle výluky? Mouchy na tom hledám, protože cestující budou nuceni na čas zase používat náhradní dopravu jen kvůli úseku dlouhém 145 m... tedy pokud tím jindy a na chvíli myslíš třeba jaro 2014.
Výluka končí 12.11.2013 a předpokládám, že s uzavřením přejezdu přes Kbelskou se čeká na dokončení Poděbradské po obratiště Starý Hloubětín, aby tramvaje mohli jezdit jak v úseku Balabenka - Nádraží Libeň - Starý Hloubětín, tak Balabenka - Nádraží Vysočany - Starý Hloubětín a nedostupný tak zůstal jenom krátký úsek Starý Hloubětín - Lehovec, což znamená i jednodušší NAD.

Odpovědět