MF píše:ta Krymská dc. to bude bruntál.
Bruntál bude i z centra. Jsem si právě všiml.Martin Šubrt píše: i nové zastávky Krymská, které budou jako mys obousměrně.
Moderátor: TRAM-FÓRUM
MF píše:ta Krymská dc. to bude bruntál.
Bruntál bude i z centra. Jsem si právě všiml.Martin Šubrt píše: i nové zastávky Krymská, které budou jako mys obousměrně.
Tohle je právě klasické polovičaté řešení... Reálně auta měla být "vytlačena" z TT. Tady to díky síti vedlejších ulic až tak nevadí a díky dvě silným komunikacím "nahoře" i dole dalo zvládnout.von Špilberk píše:Když je štěstí, dá se pravá strana jet. Na SSZ se může dát preference. Ale: úzká ulice s kolonou aut a hromadou stojících tramvají, to máme u M22 jen na Malé Straně Ale proč si to chtějí pořídit i Vršovice a ještě za to zaplatit, jsem ještě nepochopil.
Pravou stranou jistí SSZ bez preference... Tam to odrbe S.Zahradní město, a celá Vršovická...von Špilberk píše:No co, stejně se ve špičce od půlky kopce stálo, tak se bude stát už od začátku kopce. Pak se přidají auta na kolejích v Moskevské (kvůli krásnu na širokém chodníku) a máme z Vršovic další Malou Stranu, takže se M22 aspoň bude symetricky zdržovat na levém i pravém břehu Vltavy, protože na tom pravém nebezpečně "odsejpala" (někdy) a zdržení na Malé Straně bylo nebezpečně viditelné.
Nejprve byl projekt pouze na Moskevskou (RTT + krásno okolo). DPP si ale uvědomil, že když bude Moskevská zavřená 6 měsíců, tak by mohl za tu dobu udělat i reko Francouzské, která sice nebyla v úplně tragickém stavu, ale brzo by k němu dospěla. Načež P10 požádala o možnost realizovat zastávku Krymská dc. Ta už ale nebyla obsahem RTT Francouzská, bo ta se dělala narychlo, aby se stihla do začátku Moskevské. Tak se namalovala zvlášť a tuším, že Krymskou zaplatí P10 z toho krásna, které dodělá v Moskevské příští rok )a současně jí taky udělá). K tomu patří samozřejmě i dokončení zastávek Vršovické nám. do "krásné" podoby (taky tam je zatím provizorium). Ještě je problém v koordinaci tuším s vodaři. V Moskevské to zdržují celé vlastně od začátku a proto dodělání "krásna" až příští rok, ve Francouzské nejprve nic nepotřebovali a nakonec to vedle kolejí rozkopou příští rok a budou dělat nový vodovod. Takže by pak překopali i nové zastávky Krymská, které budou jako mys obousměrně. Tj. jen blázen by je stavěl letos. Takže je to složité, ale příští rok to zmizí a bude to vypadat neobludně.Zakutaleny.banan píše:Zastávka Krymská DC je realizovaná v deluxe BKV provedení z jakého důvodu? Někdo něco nedomyslel, nebo je to jen nějaký dočasný experiment? Dík.
Podle Absoulta to je dočasné, ale osobně se mi z celé slavé rekonstrukce zvedá kufr...Zakutaleny.banan píše:Zastávka Krymská DC je realizovaná v deluxe BKV provedení z jakého důvodu? Někdo něco nedomyslel, nebo je to jen nějaký dočasný experiment? Dík.
Výluka končí 12.11.2013 a předpokládám, že s uzavřením přejezdu přes Kbelskou se čeká na dokončení Poděbradské po obratiště Starý Hloubětín, aby tramvaje mohli jezdit jak v úseku Balabenka - Nádraží Libeň - Starý Hloubětín, tak Balabenka - Nádraží Vysočany - Starý Hloubětín a nedostupný tak zůstal jenom krátký úsek Starý Hloubětín - Lehovec, což znamená i jednodušší NAD.m@rtin píše:Tomu teda taky nerozumím. Nikdo přeci nechce, aby se přejezd Průmyslové dělal tak dlouho, jako samotná výluka Poděbradské. Jen se pozastavuju nad tím, proč se neudělá v rámci týhle výluky? Mouchy na tom hledám, protože cestující budou nuceni na čas zase používat náhradní dopravu jen kvůli úseku dlouhém 145 m... tedy pokud tím jindy a na chvíli myslíš třeba jaro 2014.