Mám na mysli hrot na vnitřní straně, kde je okolek. V sousední koleji je to po hrotu. Ale dám na Absoluta.thriller2 píše:Není to náhodou tak, že na začátek té dilatace se vjíždí proti hrotu a na konci po hrotu? Na fotce je vidět jen konec.
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není to náhodou tak, že na začátek té dilatace se vjíždí proti hrotu a na konci po hrotu? Na fotce je vidět jen konec.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
U této dilatace je úplně fuk, zda se pojíždí po hrotu nebo proti. Ostatně testovací provoz probíhá na vjezdu do zastávky Pobřežní cesta už dlouho, aniž by budil zájem šotoušů.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já tedy vidím rozdíl jen v tom zda je špička vpravo nebo vlevo, což je teoreticky fuk, páč kolo by mělo být teoreticky uprostřed, takže podle mě je to úplně fuk, zda je špička vpravo nebo vlevo...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
U Nuselského mostu je použita dilatace stejně na trati metra (proti hrotu) viz foto z metroweb.czMM-Mikulovsky píše:velmi zajímavý podnět - může někdo znalý odpovědět?P_V píše:Mám dojem, že ten dilatační styk je přidělán obráceně (tedy zrcadlově, na nesprávné kolejnici popř. koleji). Ve směru jízdy by kola neměla jet proti špičce, ale po špičce. Mýlím se?
http://tunelblanka.cz/_files/fotogaleri ... /18855.jpg
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
špičku tvořit bude, ale jde o směr běžného/pravidelného pojíždění TRAM po/proti ní!trainzjohny píše:Jak toho prosím dosáhnout ? Vždy bude přece ta kolej tvořit špičku !
Na fotu se díváme na pravé kolejnici=po směru jízdy proti hrotu špičky a P_V měl zajímavý dotaz, jestli není bezpečnější, aby vlaky jezdili pravidelně po hrotu špičky.
PS: Velmi se přiznám, že ani nevím jak je to instalováno u stejného typu dilatačního zařízení v zastávkách Pobřežní cesta.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jak toho prosím dosáhnout ? Vždy bude přece ta kolej tvořit špičku !
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
velmi zajímavý podnět - může někdo znalý odpovědět?P_V píše:Mám dojem, že ten dilatační styk je přidělán obráceně (tedy zrcadlově, na nesprávné kolejnici popř. koleji). Ve směru jízdy by kola neměla jet proti špičce, ale po špičce. Mýlím se?
http://tunelblanka.cz/_files/fotogaleri ... /18855.jpg
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Boční kmitání, stejně jako na barrandovské estakádě. Zde je cca z půlky rovinky po sekci před obloukem.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co je důvodem OR na Krejcárku, jen pro vozy T3 a T6?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mám dojem, že ten dilatační styk je přidělán obráceně (tedy zrcadlově, na nesprávné kolejnici popř. koleji). Ve směru jízdy by kola neměla jet proti špičce, ale po špičce. Mýlím se?
http://tunelblanka.cz/_files/fotogaleri ... /18855.jpg
http://tunelblanka.cz/_files/fotogaleri ... /18855.jpg
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Platí pro vozy T3 a T6.Petrpes píše: PPS: Z Krejcárku je OR 50 a zdálo se mě, že je tam nějaká dodatková cedulka, ví někdo jaká?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Včera jsem tam jednou jel a není to nejhorší ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nejnižší OR jsou u hasičárny, 10 ZC a 20 DC.
A třeba 40 se sídliště dolů ke Groši mě přijde skoro přehnaná, ale 50 jsem to nezkoušel![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I když ty jsi tu otázku myslel nepochybně jinak...
PS: Řekl bych že už začínáme mít horší místa než Hostivař. Celkově snad kromě pár úseků v lepším stavu veškeré tratě s BKV.
PPS: Z Krejcárku je OR 50 a zdálo se mě, že je tam nějaká dodatková cedulka, ví někdo jaká?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nejnižší OR jsou u hasičárny, 10 ZC a 20 DC.
A třeba 40 se sídliště dolů ke Groši mě přijde skoro přehnaná, ale 50 jsem to nezkoušel
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I když ty jsi tu otázku myslel nepochybně jinak...
PS: Řekl bych že už začínáme mít horší místa než Hostivař. Celkově snad kromě pár úseků v lepším stavu veškeré tratě s BKV.
PPS: Z Krejcárku je OR 50 a zdálo se mě, že je tam nějaká dodatková cedulka, ví někdo jaká?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Stále dokola všemi omílaná otázka - jak to vypadá s tratí na Hostivař?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
tam jdou zebriky v s49, nikoliv wtram