Stránka 37 z 660

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 01.10.2020 3:50
od fricoolinek2
Rád bych se zeptal - čím je nejvíce limitována životnost samostatných/rychlodrážních tratí, že je po určitém počtu let nutná oprava/výměna/rekonstrukce a nejde to už nadále řešit jen broušením kolejnic? Např. beton na pražcích ztrací svou pevnost? Vlivem dynamických sil od tramvají se "vykloktají" hřeby? Kolejnice ztratí svou pružnost?

Jak je to vůbec s korozí kolejnic? Ta je ryze řízená (zrezne povrch a koroze zůstane jen na něm) nebo se jen prostě nemusí řešit, protože temena kolejnic jsou neustále obrušována a zbytek kolejnice si může reznout jak chce díky "masovosti" železa?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.9.2020 19:54
od 9001
Vlakon: Jenom střelím od boku :-).

Covid, takže méně zahraničních dělníků a makalo se hlavně na stavbách, kde hrozila větší pokuta z prodlení než od DP/TSK

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.9.2020 19:22
od vlakoň
To je nečekané, když tam během června a července pracovalo dohromady tak 5 lidí :D

Je to blbých 1,1km... Aspoň po Lihovar už mohlo být od léta hotovo. Most chápu, ale dost dlouho se tam taky nic nedělo. Teď najednou armují prahy i v neděli večer v dešti... To samé nějaké přeložky sítí. Celá Nádražní od června rozhrabaná, místo chodníků bahno nebo prach, ale až teď tam Cetin a kdoví kdo ještě motá nějaké dráty... Není něco špatně?

Když se dělala komplet Vršovická (úsek Otakarova - Minská shodně cca 1,1km) trvalo to 45 dní...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 30.9.2020 10:21
od von Špilberk
Nádražní...
Mimochodem agentura JPP už vydala zprávu o zpoždění prací (hlavně na mostě) a nedodržení termínu zprovoznění.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 26.9.2020 15:44
od von Špilberk
Pankrác...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 24.9.2020 9:24
od von Špilberk

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.9.2020 21:29
od Pepa z Vinohrad
Já jenom čekám, kdy se to rozpadne. Ale budu doufat, že až tam pojedu, tak že se to nerozsype, to by bylo fakt na :zadnice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.9.2020 16:28
od Karosák
Pudová záležitost. Buď to pude, nebo nepude :-W :-D

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 17.9.2020 11:43
od Bobik
To je otázka, jaká zima bude. Jestli mírná, jako doposud, tak přežije, ovšem jestli udeří mrazy...no, uvidíme.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.9.2020 19:41
od Karosák
Tuhle budou alespoň moci využívat cvičky s KT na oběd :devilsmokin Pod Paloučkem je to "jen" vykousané. Naštěstí žádné lomy a propady, jako Na Veselí, byť to teda dělá hluk a jízdní komfort žádná hitparáda, ale když to přežilo vedra, přežije to i zimu Z:idea:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.9.2020 16:27
od 9001
von Špilberk: Takže třetí "zbytečná" výhybka za jedno volební rekord :D To bude rekord :D :D

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.9.2020 10:39
od KarlosK
Díky za info.
No od března, pokud se ten oblouk pod Paloučkem nerozpadne.... :D

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.9.2020 9:31
od von Špilberk
Křižovatka směr Pankrác prý bude. Přesun zastávky Pražského povstání těžko, když se tam bude jezdit.
Jinak nadšení na Pankráci veliké: Místo výluky 3 měsíce a rekonstrukce celého úseku máme výluku 2 měsíce a rekonstruovaný úsek se smrsknul na 1/3. Délka výluky se ovšem "překvapivě" na 1/3 nesmrskla. Takže typische pragische Schlamperei @3657
Dle JPP zbytek příští rok na jaře (snad od března). #-o [-o<

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 16.9.2020 8:57
od KarlosK
Bude se v rámci reko na Voz. Pankrác - Pražák vkládat kolejová křižovatka směr Pankrác? Co přemístění zastávek Pražského Povstání a nová Kotorská, také je v plánu?

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 13.9.2020 13:20
od P_V
Mně ty rampy na nové části Libeňského mostu přijdou moc strmé, to žádný invalida nevyjede a cyklistům to dá zabrat. Je to na vzdálenost dvou kandelábrů, 40m, a výška nad terénem bajvoko 6m, to je sklon 15%. Pro bezbariérový přístup je povoleno maximum 6,25%, to by ani dvojnásobná délka rampy nestačila.