Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
mart337
- Uživatel
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21.8.2008 22:26
Příspěvek
od mart337 » 01.1.2019 17:33
9001 píše:Náměstí Hrdiné je oficiálně jenom v místě současné zastávky busu směr Otakarova
a tam prostoru je snad dost.
A NAD za metro jede rovně ne?:-)
To teda není. Když se pořádně podíváš na mapu a číslování baráků, tak všechny domy obklopující náměstí jsou adresně na Nám. hrdinů, včetně soudu, domu u vozovny PA a i barák nad metrem. A na malůvkách pro úpravu oblasti ve studii byla stanice situována mezi dvěma světelnými křižovatkami u metra. Aby tam mohly stavět všechny spoje MHD - i 134 od Podolské vodárny.
A co se týče NAD za metro, tak kde staví autobusy v případě ukončení na Pražského povstání? U metra v ulici Na Děkanské vinici. Když se tam zastávka pro 134 zruší, kde pak budou stát. Už vidim ten šrumec na těch ostrůvkách mezi světly.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 31.12.2018 19:20
Náměstí Hrdiné je oficiálně jenom v místě současné zastávky busu směr Otakarova
a tam prostoru je snad dost.
A NAD za metro jede rovně ne?:-)
-
mart337
- Uživatel
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21.8.2008 22:26
Příspěvek
od mart337 » 31.12.2018 17:42
kruťák píše:Takže se přece jen od zasypání a zkrácení kolejí na zátah upustilo? A ještě se sjednotí zastávka tram+bus? Tak to je konečně zase něco dobrého pro lidi (bez ironie) a já tleskám a děkuji zdravému rozumu
No já to bral jako řešení v budoucnu. Dokud nebude hotový vnitřní okruh, aby se mohla zklidnit magistrála, tak podle mne nejde řešit ty křižovatky úrovňově. Jinak je to podle mne stejně blbost to posouvání a sjednocování stanice. Je to sice dobré pro lidi, ale už někdo uvažoval, jak se tam bude stanicovat? Vždyť se tam vejde jen krátká zastávka. A jede Vám tam jedna tramvaj a dva busy. Jak se tam vejdou, když se sjedou najednou - to bude pěkná mela v křižovatce, až tam bude čekat tramvaj za busem v zastávce!!! A řešení náhrady za metro??? A to už vůbec nemluvím o kapacitě staničního ostrůvku pro všechny ty linky. To se tam absolutně nevejde.
-
kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kruťák » 31.12.2018 17:08
Takže se přece jen od zasypání a zkrácení kolejí na zátah upustilo? A ještě se sjednotí zastávka tram+bus? Tak to je konečně zase něco dobrého pro lidi (bez ironie) a já tleskám a děkuji zdravému rozumu
-
Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Radek » 31.12.2018 16:31
9001 píše:mart337: A zasypání podjezdu je už hotová věc? Myslel jsem, že je to jenom návrh.
V oblasti náměstí Hrdinů zůstane průjezd podjezdem, přičemž zastávka se přesune na náměstí Hrdinů a tím tam vznikne s metrem jednotný přestupní uzel.
Ne zrovna nejjasnější rozhovor se starostou:
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 81210.html
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 31.12.2018 16:12
mart337: A zasypání podjezdu je už hotová věc? Myslel jsem, že je to jenom návrh.
-
mart337
- Uživatel
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21.8.2008 22:26
Příspěvek
od mart337 » 31.12.2018 15:55
Taky jsem hodně zvědavej, co z toho vznikne. Otazník je, jak velký úsek se nyní bude dělat. Hádal bych, že po Palouček a na vrchní část pak dojde, až se bude "modernizovat" okolí magistrály s kratším propojením do vozovny.
Teoretickou "výhodou" by hohlo být, že hlavní trasy inženýrských sítí by měly v zásadě být mimo tramvajové těleso. Hlavní kanalizační stoka je vedena v severním chodníku až po zatáčku a pak je v západní vozovce (podle výskytu kanalizačních poklopů). Ojediněle se pár poklopů nachází mezi kolejemi pod stanicí Palouček (asi křížení?). Ostatní sítě asi budou v chodnících.
Takže by byla možná i ta kratší varianta třeba s možným využitím jednokolejky v oblasti Paloučku, ale to je jen teorie.
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 30.12.2018 8:32
Prosím, nemá někdo nějaké
použitelné info k Táborské
Na Pankráci už kolují divoké fámy, že nás 2019 už zavřou/nezavřou, že výluka bude jen v létě na 2 měsíce/delší na 8 měsíců, že bude zavřeno/bude jednokolejka bez uzavření vozovny atd.
-
prochy2
- Uživatel
- Příspěvky: 21
- Registrován: 29.11.2013 13:42
Příspěvek
od prochy2 » 29.12.2018 17:46
Karosák píše:Děkuji
A ohledně termínu něco víme? 2019, nebo kvůli tomu plynovodu až 20?
Není to kvůli plynu, ale bude to
nejdříve v r. 2020.
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 29.12.2018 16:25
Děkuji
A ohledně termínu něco víme? 2019, nebo kvůli tomu plynovodu až 20? Nicméně pozitivně hodnotím, že se tím někdo zabývá dříve, než by chtěl statik zákaz provozu na estakádě atd. Ta trať je ve stavu, že léčebnou kůru potřebuje, ale není to klinická smrt jako v Nádražní
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 29.12.2018 9:11
Karosák píše:Možná důkladná léčba mostu, možná výměna jeho kabelů, ale ta je snad možná z nitra za provozu, nebo snad oprava hydroizolace...
Ale hlavně bych to viděl minimálně od Krejcárku do S49, zlepšení geometrie, lepší ukotvení oblouků a doplnění mazníků. Některé pražce už jsou přecijen trochu "vypražené" a třeba oblouk pod Ohradou ujíždí co pamatuji, nahoru je OR50 pro vozy T kvůli bočním kmitům atd... Prostě když se do toho trochu zainvestuje, nebudou to vyhozené peníze. Ale nemám žádné bližší info, takže jen tipuji a nechť klidně znalejší upřesní.
Asi nejzásadnější je změna geometrie mezi mostem a zastávkami Krejcárek, kdy z mostu půjde ještě o něco dále přímá, aby dilatace byla v rovině a oblouk bude odsunut. Díky tomu dojde také k odsunu zastávky Krejcárek ZC v podstatě vstřícně zastávce DC. Samozřejmě S49 kde to půjde, oprava opěrných zdá atp.
-
Bobek
- Šťoura
- Příspěvky: 935
- Registrován: 18.1.2006 14:22
- Bydliště: jsem všude zdejší
Příspěvek
od Bobek » 28.12.2018 11:52
U silničního bráchy pracuje násep za opěrou, ne most jako takový. (A když jsme u toho, asfalt byl nedávno zalátán.)
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 28.12.2018 0:35
Budeme doufat, že to bude ok:-). Silniční "brácha" docela ujíždí... resp. na asfaltu jsou docela slušné trhliny a propady, které naznačují posuny v podloží...
-
Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Příspěvek
od Jakub » 27.12.2018 12:39
Karosák má v podstatě pravdu. Mělo by dojít na větší ozdravení mostu, výměnu kolejnic za S49 (kde to bude možné) a úpravy geometrie, mimo jiné snad i nové a rychlejší dilatace. Dále by také měla být zastávka dc nově v přímé. Akorát bych si už nebyl tak jistý tím termínem, mám pocit, že akce byla o rok odložena (2020) kvůli rekonstrukci plynovodu v ulici Pod Krejcárkem, což by znemožnilo jakoukoliv smysluplnou NAD a asi i ztížilo přístup na staveniště.