Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
7080
- Uživatel
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 02.12.2005 13:40
- Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22
Příspěvek
od 7080 » 04.4.2010 11:08
Jakub píše:Mě spíš fascinuje použití čepové výhybky, myslel jsem, že při rozsáhlejších opravách je snaha se čepovek zbavovat...
Při opravách se vracejí čepovky, při rekonstrukcích se dávají jazykovky. Nutno tyto dva stavy odlišovat, i když se jedná jen o slova.
Je to podobné jako u železnice, kdy se slovně rozlišuje rekonstrukce a optimalizace trati. Na jedno dá peníze EU a na druhé n a přitom se jedná o totéž.
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 03.4.2010 20:36
Karosák píše:To jo, ale tohle je normání sjezdovka na výjezdu ze smyčky Lehovec ne
Ve čtvrtek jsem se tam byl podívat a jazyky mne také pobavily
No oni si ta kola ty jazyky poladí sama. Já myslel, že je to už na Trojské...
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 03.4.2010 20:28
To jo, ale tohle je normání sjezdovka na výjezdu ze smyčky Lehovec ne
Ve čtvrtek jsem se tam byl podívat a jazyky mne také pobavily
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 03.4.2010 20:16
Jakub píše:Mě spíš fascinuje použití čepové výhybky, myslel jsem, že při rozsáhlejších opravách je snaha se čepovek zbavovat...
řekl bych, že jako zajišťovací, čili pérovka je čepovka sice hlučnější, ale spolehlivější a i lépe čistitelná. Bordýlek se lépe vymetá.
-
Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Příspěvek
od Jakub » 03.4.2010 20:06
Mě spíš fascinuje použití čepové výhybky, myslel jsem, že při rozsáhlejších opravách je snaha se čepovek zbavovat...
-
syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od syverin » 03.4.2010 19:54
IMG_0629.jpg
Ty jazyky jsou nějaké divné...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 01.4.2010 17:18
Brejšín píše:Kontrolní otázka:
Která tramvaj přejela kolejový přejezd u zastávky Nad Trojou jako poslední, a v jaké souvislosti?
Tipuji 15T 9200 po zvrácení PTG
-
matti
- ovocnář
- Příspěvky: 187
- Registrován: 07.9.2009 18:55
- Bydliště: 140
Příspěvek
od matti » 01.4.2010 17:06
Nebyly to čirou náhodou KT-čka?
-
Brejšín
- Uživatel
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 03.5.2005 18:17
- Bydliště: Kde dobře vařej
Příspěvek
od Brejšín » 01.4.2010 17:04
Kontrolní otázka:
Která tramvaj přejela kolejový přejezd u zastávky Nad Trojou jako poslední, a v jaké souvislosti?
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 01.4.2010 15:46
krtinek píše:Petr píše:Co je jinak?
Od pondělí je na cca 2 měsíce ukončen provoz Nádr.Holešovice - Hercovka z důvodu prací na pozemních stavbách Blanky. Proč mezitím boří "
provizorní" tramvajový most? Bude zas obnoven, nebo
do odvolání, přibližně 8 týdnů stihnou postavit Nový Trojský most?
To je myšlenka, ze který jsem teda blázen
A co takhle to, že most od Holešovic k trojskému břehu klesal. A trať potřebuje naopak přestoupat tunel. Tak než klesat a zase stoupat začneme stoupat už na moste?
-
kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od kruťák » 01.4.2010 15:39
Petr píše:Co je jinak?
Od pondělí je na cca 2 měsíce ukončen provoz Nádr.Holešovice - Hercovka z důvodu prací na pozemních stavbách Blanky. Proč mezitím boří "
provizorní" tramvajový most? Bude zas obnoven, nebo
do odvolání, přibližně 8 týdnů stihnou postavit Nový Trojský most?
To je myšlenka, ze který jsem teda blázen
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6712
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 01.4.2010 15:39
Indiáni vykopali koleje...
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 01.4.2010 14:59
Most se vožral, škytnul si a špatně dosednul..
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 01.4.2010 14:30
Co je jinak?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 31.3.2010 15:03
XSC píše:Fořtík píše:Stavba je to pěkná, což o to, ale nějak mi uniká důvod, proč by měli být lidi znásilňováni k tomu, aby používali něco, co někdo naprojektoval.
Nezapomeňte na to, že Hloubětín je sídliště staré 50 let. V té době neexistovala dálnice a Poděbradská byla součástí mezinárodního tahu Praha - Varšava (a ve městě se jezdilo 60, v noci bez omezení). Proto tam byly naprojektovány podchody. Dnes jsou tam intenzity mnohem vyšší než tehdy, ale už to nemá význam dálkové komunikace, takže jeden semafor navíc nevadí.
"Semafor navíc" může naopak prospět:
1.) Často jsem tam vídal policisty měřit rychlost a i přes upozorňující tabule bývali asi mnohdy úspěšní, protože na úrovni výstupní zastávky na Lehovci měli odstavené hříšníky!
2.) Přestanou mít problémy BUS vyjíždějící ze Slévačské s vjezdem a zařazením do Poděbradské. (Někdy pomohlo až moje viditelné zastavení TRAM a jejich pouštění a to v cca polovině případů nebylo vynucené blokováním mé koleje.)
Nesmíme zapomínat, že přístup na zastávku po přechodu pro chodce má proti variantě podchodu velkou výhodu ve stavebně jednodušším - čili tedy levnějším, a v neposlední řadě pro lidi s omezenou pohyblivostí a maminky s kočárkem kratším bezbariérovým řešením!!!