Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 10.2.2010 19:37
Já teda smekám před chlapci pracujícími v tom ledovém počasí. Vzpomínáte, jak na přednášce o KLDR říkal Veliš jakých tepelných podmínkách stavěli trať k příležitosti narozenin vůdce
*
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=13&t=684
Je, ale obavam se resp. predpokladam, ze vzhledem k pouzite nove technologii by se musela dobetonovavat do patricne vysky. A na to nejsou zrovna spravne technologicke podminky a hlavne cas..Marek B. píše:A není trochu škoda, že se ta deska nevyužila?
Dekuji za doplneni, dopoledne jeste lezely na navesech pristavenych souprav.V zastávkách leží koleje
V zastávkách leží kolejeMOp píše:(...)- v zastávkách položen podkladní štěrk(...)
Jak bylo psáno v jednom starším zápisu z výboru dopravy, představa architekta se rozcházela se statickým výpočtem, takže se někde muselo zesilovat a to se zas rozcházelo s představou o rozpočtu.m@rtin píše:Dík. Pokud teprve teď malujou definitivní verzi, v čem se bude lišit od té předešlé?
A aspon už s použítím S49Proxy píše:Už se rýsuje další termín velké tramvajové výluky - od 28. 2. by se konečně mělo začít pracovat na trati mezi Lehovcem a Starým Hloubětínem
28. 2. 2010 - 3. 5. 2010opocenskylukas píše:A jak bude tato výluka dlouhá?Proxy píše:Už se rýsuje další termín velké tramvajové výluky - od 28. 2. by se konečně mělo začít pracovat na trati mezi Lehovcem a Starým Hloubětínem
A jak bude tato výluka dlouhá?Proxy píše:Už se rýsuje další termín velké tramvajové výluky - od 28. 2. by se konečně mělo začít pracovat na trati mezi Lehovcem a Starým Hloubětínem
Dík. Pokud teprve teď malujou definitivní verzi, v čem se bude lišit od té předešlé?kasme píše:všichni mlčí...m@rtin píše:... jak to vypadá s Trojským mostem.
ale prej už se snad maluje definitivní verze a prý bude zprovozněn společně s Blankou (20.12.2012 - takže času dost...)
Měl by vypadat jak prezentovali, oblouk se spodní mostovkou...
všichni mlčí...m@rtin píše:... jak to vypadá s Trojským mostem.
Od sjezdových výhybek křižovatky Malovanka po vjezd do obratiště Královka (včetně větve od Břevnova).m@rtin píše:V jakém rozsahu se bude modernizovat trať na Malovance?