Re: Rekonstrukce TT
Napsal: 10.11.2008 15:11
No, a ono je - je to totiž 330 ale mezistaniční úsek V´ýtoň - Podolská vodárna je bohužel ještě o dost delší.
*
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=13&t=684
Ale já vím, akorát jsem doufal, že těch 300 metrů je delších, nóó...Absolut píše:Pane Fořtík, vždyť jsem Vám to říkal, že se dělá 300 metrů! A i to je více, než se původně na léto plánovalo.
To je sice možné, ale doufal jsem, že budeme jezdit po nových kolejích od Výtoně k Vodárně. Takže místo toho, aby se ten tunel zavřel jednou a třicet let se přes něj jezdilo, nás čeká ještě minimálně jedna výluka, kdy budou dodělány i navazující úseky směrem ke křižovatkám v Podolí a na Výtoni. A že tyto úseky rovněž nejsou žádné pohárové, to se ví...MOp píše:A neni brana reko tunelu jako havarie, a tak je k tomu i pristupovano, Herr Fortik? Jinak kdyby ses koukal na stari panelu bkv, zjistil bys konec useku na jedne strane u letopoctu 2004 a na druhe 1994-6.
Fakt se mi to nechtělo a nechce celkově rozepisovat,takže kdo o kolaudaci věděl a byl tam,tak ví jak to probíhalo.. Pokud je ale fakt nějakej šotouš tak nadrženej,že chce pobrobně rozepsat jak probíhala obyčejná zkušební jízda a všechny důvody jízdy do Modřan,tak ať mi napíše SZ (A ještě dotaz - co má podle tebe společného to,že se po trati do Modřan dělalo/opravovalo víc věcí než jen trolej s couváním a zpětně pohybováním soupravy?)Petr píše:OPRAVDU SE COUVALO? Nebo se zpětně pohybovalo? (já jen, když se dělalo víc věcí, než jen trolej, to pro upřesnění)Tom 11 píše:Pěkná fotka!Pane Absolute,můžete tu vaší fotku poslat panu řidiči na mail?Jinak zpátky se couvalo až do Bráníka a dělalo se tam víc věcí než jen trolej...to jen pro upřesnění
A dnes zkušební jízdy pokračovaly - do 14 hodin na místě byla 8625+8626,kterou hned potom vystřídala sólo 6900 a 8606+8605.
Zmizely téměř všechny žluté cedulky - zůstaly pouze ty letité 40 na nadjezdu za Modřanským nádražím a potom 50 mezi Belárií a Černým koněm (od pumpy k pumpě - přesněji řečeno). Myslím, že ta 50 by tam měla být obousměrně, protože i z města to pořád hází.Absolut píše:Pane Tome11, já nemám na pana řidiče mail
Dnes jsem si to projel a docela dobrý, akorát víc půjde poznat až v běžníém provozu, kdy budou trojky z města dohánět čas. Ta d-21 je taková líná a není důvod to zkoušet honit. Přímá mezi Černým koněm a Belárií hází stále, ale některé hnusy se podařilo zliqidovat - namátkou kopnutí před zast Černý kůň, mezi zast Beláre a Modřanská Škola, před Modřanskou školou.... Celý to projedu až odpoledne
OPRAVDU SE COUVALO? Nebo se zpětně pohybovalo? (já jen, když se dělalo víc věcí, než jen trolej, to pro upřesnění)Tom 11 píše:Pěkná fotka!Pane Absolute,můžete tu vaší fotku poslat panu řidiči na mail?Jinak zpátky se couvalo až do Bráníka a dělalo se tam víc věcí než jen trolej...to jen pro upřesnění
A dnes zkušební jízdy pokračovaly - do 14 hodin na místě byla 8625+8626,kterou hned potom vystřídala sólo 6900 a 8606+8605.
Aby se tam mohla tramvaj správně dramaticky naklonit v tom případě, že jedou dvě tramvaje za sebou a druhá čeká, až první odblokuje...P_V píše: Proč je vlastně tahle zatáčka klopená... ééé... oblouk s převýšením, když z jedné strany je zastávka a z druhé výhybka, takže se tam nedá rozjet takovou rychlostí, aby to mělo smysl?
Proč je vlastně tahle zatáčka klopená... ééé... oblouk s převýšením, když z jedné strany je zastávka a z druhé výhybka, takže se tam nedá rozjet takovou rychlostí, aby to mělo smysl?Tom 11 píše:obrázek - 8625+8626 na zkušební jízdě.
Ano,přesně tak.trainzjohny píše:Aha, já 6900 viděl na paláčku když jsem s davidemtk fotil a pokud se nepletu byla řízena přímo panem Šůrovským ...