Stránka 63 z 660

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.9.2018 12:52
od kruťák
mart337 píše:na tom návrhu bydlení na novém Libeňském mostě. Jak by se tem bydlelo, když by tam jezdily tramvaje? Podařilo by se to dostatečně zvukově odizolovat? Toho bych se docela bál.
Jak by? Normálně by se tam nastěhovali lidi a začali psát stížnosti a petice za zrušení těch zlých hlučných tramvají. A když se to povedlo u vozovny Kobylisy, v Libni, v Bělehradský a mnohde jinde, tak i tady by to určitě mělo velkou šanci na úspěch. :twisted:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.9.2018 12:31
od mart337
demon píše:
MOp píše:A jak by se tam ten oblouk asi vešel? Až jednou postaví nový a širší most Legií, tak se tam možná i ty oblouky vejdou. Lidi přemýšlejte trochu.
Pokud vím, tak se připravuje přesun tratě na mostě severněji s tím, že se pak vejde oblouk z mostu k Mánesu. Takhle zní oficiální zpráva, tak předpokládám, že je pravdivá.
Doufám, že něco podobného taky jednou potká Palackého most, současné řešení je taky na dvě věci a chtělo by to upravit - posunout severněji.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.9.2018 12:27
od mart337
Bobik píše:
mart337 píše: No já jednu chvíli ještě před metrem bydlel naproti Máji a byl to opravdu docela hukot.
Jenže zapomínáš, že před metrem tam nebyl jen prostý oblouk jako dnes, ale vexle a křížení. Navíc se tehdy i v prosté trati nedělaly žádný protivibrační rohože, odhlučnění, ani speciální beton.
Jasně a samosebou tomu rozumím. Ono to bylo i tím, že ten barák je jestli se nepletu železobetonovej, takže tam se to taky "líp" nese. A nedá se to třeba srovnávat s nyní slyšitelným hlukem na jižňáku nad metrem. Tam je to jenom slaboučký, ale je tam taky slyšet každý rozjíždějící se vlak, pokud je jinak klid.
Ale chtěl jsem tím jenom říct, jestli tím zalitím v křižovatce nedošlo třeba k vytvoření nějaké zvukové desky, která to "lépe" roznáší. Ale je to jenom můj asi blbej názor na základě stížnosti té paní, že je to nyní hlučnější.
To mne taky zarazilo na tom návrhu bydlení na novém Libeňském mostě. Jak by se tem bydlelo, když by tam jezdily tramvaje? Podařilo by se to dostatečně zvukově odizolovat? Toho bych se docela bál.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.9.2018 12:21
od Karosák
Taky se před reko Myslíkovy mluvilo o oblouku (jednosměrném) od Divadla do Myslíkovy. Ale bohužel :(

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.9.2018 12:10
od demon
MOp píše:A jak by se tam ten oblouk asi vešel? Až jednou postaví nový a širší most Legií, tak se tam možná i ty oblouky vejdou. Lidi přemýšlejte trochu.
Pokud vím, tak se připravuje přesun tratě na mostě severněji s tím, že se pak vejde oblouk z mostu k Mánesu. Takhle zní oficiální zpráva, tak předpokládám, že je pravdivá.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.9.2018 10:37
od 9001
MOp píše:
P_V píše:U divadla bude prostá oprava, nebo se bude i posouvat křížení a přidávat oblouk z nábřeží na most?
A jak by se tam ten oblouk asi vešel? Až jednou postaví nový a širší most Legií, tak se tam možná i ty oblouky vejdou. Lidi přemýšlejte trochu.
Jeden čas byly tamtamy, že se dá oblouk minimálně směr Újezd ;-). resp. pouze jeden směr od divadla k Újezdu ;-).

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 12.9.2018 7:03
od MOp
P_V píše:U divadla bude prostá oprava, nebo se bude i posouvat křížení a přidávat oblouk z nábřeží na most?
A jak by se tam ten oblouk asi vešel? Až jednou postaví nový a širší most Legií, tak se tam možná i ty oblouky vejdou. Lidi přemýšlejte trochu.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 11.9.2018 19:13
od Bobik
mart337 píše: No já jednu chvíli ještě před metrem bydlel naproti Máji a byl to opravdu docela hukot.
Jenže zapomínáš, že před metrem tam nebyl jen prostý oblouk jako dnes, ale vexle a křížení. Navíc se tehdy i v prosté trati nedělaly žádný protivibrační rohože, odhlučnění, ani speciální beton.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 11.9.2018 18:33
od mart337
von Špilberk píše:
Podle mluvčí Anety Řehkové je však větší hlučnost trati v Bělehradské holý nesmysl. „Není možné, aby nové koleje byly hlučnější než stará rozpadlá trať. Nicméně pokud jde o postřeh paní z Bělehradské ulice, tak opravou, nikoliv rekonstrukcí, prošla právě pouze trať v křižovatce s Anglickou ulicí a těsně u ní. Hlavní část prací proběhla ve Škrétově ulici, kde byla předtím trať z roku 1966,“ vysvětluje Řehková.
Tak schválně: co je možné a co ne :?: Stará trať měla pražce ve štěrku a nově je přejezd u Demínky taky pražce ve štěrku, ale prolité betonem. :-k
No já jednu chvíli ještě před metrem bydlel naproti Máji a byl to opravdu docela hukot. Ne že by se třásly skleničky, ale večer to byla docela síla. A možná je i možné to větší rozléhání hukotu díky právě tomu betonu mezi pražci. Když tam byl jen štěrk, tak se to asi trochu víc tlumilo. Tou deskou se to možná víc roznáší. A to že to je jenom oprava je asi proto, že se počítá se změnou v budoucnu v souvislosti s napojením na Ječnou, s čím by asi měl souviset posun kolejiště.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 11.9.2018 16:58
od von Špilberk
Karosák píše:V obloucích na Národní nám zatím zůstává do řádně výluky "politická" OR 10.
Ty bys taky chtěl ty oblouky hned zničit průjezdem rychlostí 15 km/h, přiznej se :!: :lol: :lol:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 11.9.2018 16:54
od Karosák
V obloucích na Národní nám zatím zůstává do řádně výluky "politická" OR 10.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 11.9.2018 16:36
od 9001
Paní bych doporučil se odstěhovat na samotu u lesa 8-) Ale tam zase budou řvát ptáci...

To je stejný jako, když argument proti tramvaji do Bohnic je, že jsem bydlel roky na Letné a cinkali mi skleničky a třásly se stěny od průjezdu každé tramvaje...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 11.9.2018 16:33
od P_V
Taky se pod to dávaly nějaké gumové rohože.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 11.9.2018 16:12
od von Špilberk
http://www.metro.cz/opravene-koleje-hlu ... -praha_hyr
Podle mluvčí Anety Řehkové je však větší hlučnost trati v Bělehradské holý nesmysl. „Není možné, aby nové koleje byly hlučnější než stará rozpadlá trať. Nicméně pokud jde o postřeh paní z Bělehradské ulice, tak opravou, nikoliv rekonstrukcí, prošla právě pouze trať v křižovatce s Anglickou ulicí a těsně u ní. Hlavní část prací proběhla ve Škrétově ulici, kde byla předtím trať z roku 1966,“ vysvětluje Řehková.
Tak schválně: co je možné a co ne :?: Stará trať měla pražce ve štěrku a nově je přejezd u Demínky taky pražce ve štěrku, ale prolité betonem. :-k

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Napsal: 11.9.2018 16:11
od von Špilberk
P_V píše:U divadla bude prostá oprava, nebo se bude i posouvat křížení a přidávat oblouk z nábřeží na most?
Na 99 % tipuji opravu, ROPID to tak taky píše. Nové oblouky na most, snad až s reko mostu.