Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4083
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 27.8.2018 16:00

Prakticky jsem si vyzkoušel zastávku u libeňského zámečku a mám takový dojem, že to místo pro přecházení na jižním konci se nějak nepovedlo. Nedostává se mu bezbariérovosti.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 27.8.2018 14:54

Jen mi na těch Olšanech připadá, že to parádní SSZ tam zatím zůstane v plný palbě :shock: :zadnice

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 27.8.2018 14:25

Pár fotek z Vinohradské...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

lupinek
Uživatel
Příspěvky: 51
Registrován: 15.11.2015 20:36
Bydliště: na lince 156

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od lupinek » 27.8.2018 13:27

Od 10.9. začíná výluka na smyčce Černokostelecká
7 pojede až k ÚDDP
13 skončí už na Olšanských hřbitovech ve špičce PD pojede až k Vozovně Strašnice

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 25.8.2018 12:30

Nojo, tam by to chtělo, i se něco říkalo, ale nevím...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 25.8.2018 10:18

Karosák píše:A nějak září/říjen také výměna železa Černokostelecká, přejezd Dřevčická, lokální podbití a oblouky ÚDDP.
Lazarská by se měla dělat po třetinách přičemž v poslední 3/3 by to měl být vrchol směrem k Národní a s tím se udělají i oblouky u Máje a Národní divadlo. Tak uvidíme Z:idea:
A co oblouky u Švandova divadla - 1. pokus o výměnu kolejnic ve w-tramu :?: Taky letos nebo tam budou ty OR20 smrdět do příštího roku :?:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.8.2018 16:17

No právě.... :devilsmokin

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 22.8.2018 13:01

Jen aby ten bezvýlukový stav měl kdo a čím odjezdit :twisted:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.8.2018 12:54

A nějak září/říjen také výměna železa Černokostelecká, přejezd Dřevčická, lokální podbití a oblouky ÚDDP.
Lazarská by se měla dělat po třetinách přičemž v poslední 3/3 by to měl být vrchol směrem k Národní a s tím se udělají i oblouky u Máje a Národní divadlo. Tak uvidíme Z:idea:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 22.8.2018 9:33

Taky Lazarská by se na podzim měla dělat.

pandicek89
Uživatel
Příspěvky: 19
Registrován: 21.7.2014 15:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pandicek89 » 22.8.2018 8:08

Radek píše:Zázrak: od září máme zcela bezvýlukový provoz. :)
Ale asi ne moc nadlouho taky by ještě letos měli dělat oblouky, křížení na Národní.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1543
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 22.8.2018 7:42

Zázrak: od září máme zcela bezvýlukový provoz. :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 19.8.2018 17:41

vencavasek: Podle mě úžasně :D 95% křižovatek je lepší bez světel a funguje daleko plynuleji než se SSZ :D a na ten zbytek snad máme dost dopraváků :devilsmokin

vencavasek
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 07.1.2007 15:10

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vencavasek » 19.8.2018 12:57

Opravdu je potřeba rozlišovat osvětlení a semafory.
To, co zmiňoval mart337, odpovídá tvému odkazu na wikipedii a týká se veřejného osvětlení.
9001 píše:Poslední co jsem v tomto zaslechl, tak Krnda to chtěla vypovědět, jenže ELTODO se poměrně drsně ohnalo (a asi i podle práva) a tak to zase všechno utichlo...
To, co popisuješ tady, se tedy týká semaforů, kde Eltodo figuruje i nadále.
A když vidím ten bordel ohledně osvětlení, tak si neumím představit, jak by to vypadalo v případě vypovězení smlouvy u semaforů...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 18.8.2018 23:08

mart337: To mi asi něco uniklo ;-). Poslední co jsem v tomto zaslechl, tak Krnda to chtěla vypovědět, jenže ELTODO se poměrně drsně ohnalo (a asi i podle práva) a tak to zase všechno utichlo...

Tak beru zpět. On to je docela hukot :D:D Zajímavé čtení...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Ve%C5%99e ... ntre_Praha

Otázka jestli do toho spadají i semafory nebo ne...

Bobik: Tak ono všechno bylo "státní/městské"... Pak se to v návalu svobody privatizovalo, aby se to zase mohlo "znárodnovat" a peníze opět tekly do správných kapes...

Oboje má něco do sebe. Když zůstaneme u tramvají, tak Blava se Škodovkami problém nemá, protože mají tak dobře postavenou smlouvu, že Škoda bude platit jak mourovatá pokud tramvaj zůstane v depu nad nějaká %.

A pak smlouvy, které nejsou smlouvy, ale umělecká díla, slovy Tondy Blaníka... (viz voda).

Odpovědět