Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD
Napsal: 11.10.2011 22:29
Jel jsem kolem, dvůr plný tramvají
Mají to zabrané ve velkém.
Mají to zabrané ve velkém.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=13&t=1422
Přesně tak, koukal jsem chvilku na přenos a je to v té lodi. Ono by to jinde dost dobře nešlo. Metro se přesunou nedá a na pozadí je příliš velké a z muzea by šla použít jen druhá loď.Absolut píše:Probíhá to myslím v hale co jsou vozy na komerční jízdy. Spousta vozů je kvůli té věci rozstrkaná mimo Střešovice.
Omlouvám se za mystifikaci, Plecháče jsou až od ev.č.805. Díky za opravu.Karotka píše:JANEK L. píše:Kancelář Muzea alias pokladna 4537 je původem Plecháč 769 (RINGHOFFER 1931)Byly i z jiných starších vlečňáků. Konkrétně 4537 = 769 byl velký letní vlečňák, předělaný ze zavřeného motoráku vinohradské okružní linky (Ringhoffer 1896). Během provozu tak prodělal několik přestaveb spodku (čtyřosý na dvouosý, motor na vlek, uříznutí plošin), kastle (zavřená na otevřenou a zpět) i střechy (demontáž větraček), původní může být maximálně kostraMF píše:ja mam za to, ze pokladny jsou ze spodku puvodne letnich vozu - konky.
JANEK L. píše:Kancelář Muzea alias pokladna 4537 je původem Plecháč 769 (RINGHOFFER 1931)
Byly i z jiných starších vlečňáků. Konkrétně 4537 = 769 byl velký letní vlečňák, předělaný ze zavřeného motoráku vinohradské okružní linky (Ringhoffer 1896). Během provozu tak prodělal několik přestaveb spodku (čtyřosý na dvouosý, motor na vlek, uříznutí plošin), kastle (zavřená na otevřenou a zpět) i střechy (demontáž větraček), původní může být maximálně kostraMF píše:ja mam za to, ze pokladny jsou ze spodku puvodne letnich vozu - konky.
Potvrzuji, personál je tam velice ochotný - při rodinné návštěvě nás tam pustili ihned po dotázání a jednou jsme tam mohli i se školou (v zimě v prac. dni!) natáčet reportáž o pražské MHDBerryML píše:Jsou tam skryté dočasně (ať už to znamená jak dlouho chce). Je v plánu to tam upravit tak, aby expozice byla větší. Koneckonců, když slušně požádáš, tak tě tam pustí...Láďa píše:To sice ano, ale k čemu nám jsou v muzeu EČS, 81-71 a lokotraktor, když jsou stejně skryté veřejnosti?
Jsou tam skryté dočasně (ať už to znamená jak dlouho chce). Je v plánu to tam upravit tak, aby expozice byla větší. Koneckonců, když slušně požádáš, tak tě tam pustí...Láďa píše:To sice ano, ale k čemu nám jsou v muzeu EČS, 81-71 a lokotraktor, když jsou stejně skryté veřejnosti?
To sice ano, ale k čemu nám jsou v muzeu EČS, 81-71 a lokotraktor, když jsou stejně skryté veřejnosti?Jamie píše:Abychom nebyli off topic Jsem toho názoru, že sbírky historických vozidel by měly zůstat pohromadě a tvořit tak ucelenou muzejní expozici - komu kromě skalních šotoušů by se chtělo pendlovat mezi Střešovicemi, depem metra a bůhvíčím ještě? Aspoň v muzeu by jednotlivé druhy dopravy měly tvořit organický celek, nehledě na to, že pod jednou střechou to bude určitě méně nákladné. Co se týká kapacity objektu, souhlasím s MOpem, že komerční jízdy mohou klidně vyjíždět odjinud, Orionka dává smysl.