Stránka 5 z 7

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 11.10.2011 22:29
od OMH
Jel jsem kolem, dvůr plný tramvají ;)
Mají to zabrané ve velkém.

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 11.10.2011 20:59
od 7080
Absolut píše:Probíhá to myslím v hale co jsou vozy na komerční jízdy. Spousta vozů je kvůli té věci rozstrkaná mimo Střešovice.
Přesně tak, koukal jsem chvilku na přenos a je to v té lodi. Ono by to jinde dost dobře nešlo. Metro se přesunou nedá a na pozadí je příliš velké a z muzea by šla použít jen druhá loď.

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 11.10.2011 20:53
od Absolut
Probíhá to myslím v hale co jsou vozy na komerční jízdy. Spousta vozů je kvůli té věci rozstrkaná mimo Střešovice.

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 11.10.2011 20:16
od fricoolinek2
E.ON Energy Globe Award ČR
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1036 ... 152216024/
Z Muzea MHD - nevíte někdo, kde konkrétně to probíhá? Ony jsou tam nějaký volný prostory nebo se muselo hodně hejbat s exponátama? :shock:

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 20.3.2011 12:39
od JANEK L.
Karotka píše:
JANEK L. píše:Kancelář Muzea alias pokladna 4537 je původem Plecháč 769 (RINGHOFFER 1931)
MF píše:ja mam za to, ze pokladny jsou ze spodku puvodne letnich vozu - konky.
Byly i z jiných starších vlečňáků. Konkrétně 4537 = 769 byl velký letní vlečňák, předělaný ze zavřeného motoráku vinohradské okružní linky (Ringhoffer 1896). Během provozu tak prodělal několik přestaveb spodku (čtyřosý na dvouosý, motor na vlek, uříznutí plošin), kastle (zavřená na otevřenou a zpět) i střechy (demontáž větraček), původní může být maximálně kostra :)
Omlouvám se za mystifikaci, Plecháče jsou až od ev.č.805. Díky za opravu.

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 19.3.2011 20:19
od Karotka
JANEK L. píše:Kancelář Muzea alias pokladna 4537 je původem Plecháč 769 (RINGHOFFER 1931)
MF píše:ja mam za to, ze pokladny jsou ze spodku puvodne letnich vozu - konky.
Byly i z jiných starších vlečňáků. Konkrétně 4537 = 769 byl velký letní vlečňák, předělaný ze zavřeného motoráku vinohradské okružní linky (Ringhoffer 1896). Během provozu tak prodělal několik přestaveb spodku (čtyřosý na dvouosý, motor na vlek, uříznutí plošin), kastle (zavřená na otevřenou a zpět) i střechy (demontáž větraček), původní může být maximálně kostra :)

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 19.3.2011 18:40
od OMH
Ukončuji téma na to, zda do Muzea MHD patří metro. Odpověď je ano, patří. Metro je významný dopravní systém v Praze!
A méně chápavé: bývalá tramvajová vozovna se stala před několika lety Muzeem MHD v Praze.
Konec diskuze!

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 19.3.2011 18:25
od majkrosoft918
Mno když čtu na prohlídky DPP v V muzeum ve Střešovicích tak vozy metra v depozitáře sou v součást prohlídky ale stejně by tam neměli byt ,jen zbytečně zacláněj místo pro tramvaje .Vešla by se tam krasně RT6 a staré vozy metra by mohli zůstat v nějakém depu a při akcích by se zpřístupnili lidem.Střešovice sou malé a snažit nacpat nejvíce věci na tak malý prostor je na prd (to když není zpřístupněny depozitář )Jj když je tam málo lidí tak se dá poprosit nakouknutí do depozitáře a projít si to ,už několikrát sme si ho prošli kor se podívat na spodek EČS (ochotný pán nám i rozsvítil montážní jámu ) mno na té stránce píšou že ty vozy metra sou základ pro rozšířenou expozici ve Střešovicích (mno by mě co tam v budoucnu ještě nacpou ) http://www.prahatechnicka.cz/modules/r_ ... p?text=DPP

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 19.3.2011 17:14
od MF
ja mam za to, ze pokladny jsou ze spodku puvodne letnich vozu - konky.

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 19.3.2011 14:10
od JANEK L.
Kancelář Muzea alias pokladna 4537 je původem Plecháč 769 (RINGHOFFER 1931)

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 19.3.2011 10:50
od Vojta Tramvaj
Ano, nic jiného nemohu dodat. Příjdeš na pokladnu, řekneš např.: ,,Dobrý den, já jsem někde slyšel, že tu máte vagón metra" odpoví ti, ,,Běž tam dozadu za tím pánem v mundůru a popros ho, ať tě tam vezme." :D

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 19.3.2011 10:29
od Jakluk
BerryML píše:
Láďa píše:To sice ano, ale k čemu nám jsou v muzeu EČS, 81-71 a lokotraktor, když jsou stejně skryté veřejnosti?
Jsou tam skryté dočasně (ať už to znamená jak dlouho chce). Je v plánu to tam upravit tak, aby expozice byla větší. Koneckonců, když slušně požádáš, tak tě tam pustí...
Potvrzuji, personál je tam velice ochotný @3644 - při rodinné návštěvě nás tam pustili ihned po dotázání a jednou jsme tam mohli i se školou (v zimě v prac. dni!) natáčet reportáž o pražské MHD

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 19.3.2011 2:35
od BerryML
Láďa píše:To sice ano, ale k čemu nám jsou v muzeu EČS, 81-71 a lokotraktor, když jsou stejně skryté veřejnosti?
Jsou tam skryté dočasně (ať už to znamená jak dlouho chce). Je v plánu to tam upravit tak, aby expozice byla větší. Koneckonců, když slušně požádáš, tak tě tam pustí...

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 19.3.2011 0:16
od Láďa
Jamie píše:Abychom nebyli off topic :) Jsem toho názoru, že sbírky historických vozidel by měly zůstat pohromadě a tvořit tak ucelenou muzejní expozici - komu kromě skalních šotoušů by se chtělo pendlovat mezi Střešovicemi, depem metra a bůhvíčím ještě? Aspoň v muzeu :roll: by jednotlivé druhy dopravy měly tvořit organický celek, nehledě na to, že pod jednou střechou to bude určitě méně nákladné. Co se týká kapacity objektu, souhlasím s MOpem, že komerční jízdy mohou klidně vyjíždět odjinud, Orionka dává smysl.
To sice ano, ale k čemu nám jsou v muzeu EČS, 81-71 a lokotraktor, když jsou stejně skryté veřejnosti?

Re: Vozovna Střešovice - Muzeum MHD

Napsal: 19.3.2011 0:06
od Jamie
Abychom nebyli off topic :) Jsem toho názoru, že sbírky historických vozidel by měly zůstat pohromadě a tvořit tak ucelenou muzejní expozici - komu kromě skalních šotoušů by se chtělo pendlovat mezi Střešovicemi, depem metra a bůhvíčím ještě? Aspoň v muzeu :roll: by jednotlivé druhy dopravy měly tvořit organický celek, nehledě na to, že pod jednou střechou to bude určitě méně nákladné. Co se týká kapacity objektu, souhlasím s MOpem, že komerční jízdy mohou klidně vyjíždět odjinud, Orionka dává smysl.