Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od Bobik » 07.6.2020 19:10

P_V píše:
07.6.2020 17:48
To by tam na převěsu k té vzdálenější troleji byl jen jeden kabel, ne dva.
Je to nedokončený, takže počítám, že ten kabel k bližší troleji se pak ustřihne na potřebnou délku. Stejně jako když si elektrikáři natahují kabely před zapojení, taky z toho nejdřív trčí "zbytečně" dlouhý baga, který se pak zkrátí na potřebné délky.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3586
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od Karosák » 07.6.2020 17:55

Ano, to první je pouze odpojený napájecí bod :!: Z:idea:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3721
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od P_V » 07.6.2020 17:48

To by tam na převěsu k té vzdálenější troleji byl jen jeden kabel, ne dva.
Jako třeba o kus dál u metra.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 470
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Zastávka na znamení 142.

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od Jakub » 07.6.2020 14:40

Podle mě tohle nebude sekce, ale jen napájecí bod.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3721
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od P_V » 07.6.2020 14:40

Nevíte, proč jsou za zast. Březiněveská zc dvě sekce hned za sebou, přičemž ta první je nezapojená?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od Bobik » 20.3.2019 19:43

Tak pořád mi přijde lepší, když zůstane "vnější kabát", než aby se to zbořilo celý a postavila nějaká moderní "hrůza".

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3953
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od von Špilberk » 20.3.2019 11:10

Větší část měnírny na Klárově se nám mění na muzeum umění (lepší varianta než hotel) a to metodou: skoro všechno vybourat a nechat jen fasádu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3586
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od Karosák » 31.1.2019 13:59

Nedám ruku do ohně za to, že je to ten nejpravější důvod, ale nejeden "klikař" už tady (málem) zůstal viset, bo vyřadil jízdu a pak už jí nešlo zadat, aniž by se to neutrhlo. Tudíž historiky to jezdí na jedno zadání od Bílka až k Hradu a to klasické sekci a možná ani kontroléru úplně nesvědčilo Z:idea:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od Bobik » 31.1.2019 6:14

demon píše: Je v Praze asi milion míst, kde by byla podstatně přínosnější.
O tom se nepřu. Spíš to bude proto, protože jde o nějaké testování a tady se to jeví jako vhodný místo - ve dne tam toho jezdí mraky, zatímco v noci nic.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6201
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od demon » 29.1.2019 11:46

Hele zrovna tady fakt vždycky výběhem ať nahoru nebo dolů. Je v Praze asi milion míst, kde by byla podstatně přínosnější.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od Bobik » 29.1.2019 7:43

No, ta sekce mezi zastávkou a cestou od Písecký brány, navíc v docela prudkým kopci není nejšťastnější. Buď jsi rozjetej a brzdíš, tedy rekuperace, nebo se snažíš rozjet, protožes brzdil předtím, neboť motající se turisti, nebo se kvůli motajícím turistům snažíš jet pomalu, což díky prudkosti kopce znamená docela nášlap. Každopádně milion možností jak jí drbnout.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6201
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od demon » 29.1.2019 6:14

To je fajn, když to tady není vůbec potřeba a jezdí se tu výběhem... :wink:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2057
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od Petrpes » 28.1.2019 23:06

Prostě můžeš jet dále pod nášlapem Demone... :zadnice

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9811
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od 9001 » 28.1.2019 21:35

Karosák píše:Není to tak k ničemu, jak by se mohlo na první pohled zdát Z:idea: Ano, běžné 22 je to úplně k ničemu, takže hádáme dál :wink:
Že se už řidič neumí rozjet se zrychlem na listí? :lol:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3586
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Trolejové vedení, napájení a zabezpečení

Příspěvek od Karosák » 28.1.2019 15:00

Není to tak k ničemu, jak by se mohlo na první pohled zdát Z:idea: Ano, běžné 22 je to úplně k ničemu, takže hádáme dál :wink:

Odpovědět