Podle mě je to jen křížení a tiskem se to malinko slilo. Podivnější mi přijde Můstek, který je nakreslen tak, jako by se z VN dalo odbočit jen doprava Na Příkopy a vjet na VN zase jen z 28. října. Navíc ve 30. letech už by měla být trať vedena uprostřed, ne po krajích.MM-Mikulovsky píše:Mně se líbí v plánku z r.1930 TT na Václaváku - vypadající, že "nad koněm" umožňovala obrat TRAM do protisměru - či tam nebyly protisobě 2 výhybky (sjezdová a ihned rozjezdová), ale bylo tam jen pouhé křížení kolejí (jenž by pro dnešní - pravostraný provoz sloužily jízdě) od IPP a do Vinohradské?
Zajímavé jsou taky nákresy plánovaných ulic a staveb - Nuselský most, spojka Palmovka - Ohrada, most Karlín - Holešovice, spojení Dělnické s Veletržní podjezdem pod Bubny, most na Výtoni a spousta dalších.