Zrušené TT

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 05.5.2005 10:47

Doufám, že se na mě 6432 nebude zlobit kvůli zásahu do jeho fotografie. Nečitelnost letopočtů samozřejmě zůstala stejná, ale na běžně nastaveném monitoru je už vidět víc, než jen černý obdélník:-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Bylo tu, není tu

Příspěvek od XSC » 05.5.2005 10:04

MOp píše: tu on nemysli. podivej se vice doprava :-D
Škoda že je ta mapa tak nečitelná, jsou tam totiž i roky, kdy byla trať v provozu. Vypadá to na trať v úseku dnešní Španělské-Italské, ale o žádné takové nevím.

Jonáš

Re: Bylo tu, není tu

Příspěvek od Jonáš » 05.5.2005 8:55

MOp píše:tu on nemysli. podivej se vice doprava :-D
Já tu mapu nevidím :cry:

MOp

Re: Bylo tu, není tu

Příspěvek od MOp » 05.5.2005 8:54

Jonáš píše:No já teda nejsem úplný odborník, ale trať od Muzea (potažmo z náměstí IPP či dokonce až z Karlova) k Hlavnímu nádraží a dále do Kalininovy ulice opravdu vedla. Ještě v 60. letech minulého století. A vzduchem opravdu nevedla, jenže pak přišel nápad na hlavní průtah Prahou a začala se dělat přeložka do Opletalky a i ta pak vzala za své.
tu on nemysli. podivej se vice doprava :-D

Jonáš

Bylo tu, není tu

Příspěvek od Jonáš » 05.5.2005 8:42

6432 píše:A druhý gulášek mám z ?TT? která je značená jako že vede od Muzea vzduchem přes Hlavák až do Seifertovy ulice. Je to foto (sice nekvalitní), ale je opravdu foceno z voz. Střešovice. A této trati opravdu nerozumim...
No já teda nejsem úplný odborník, ale trať od Muzea (potažmo z náměstí IPP či dokonce až z Karlova) k Hlavnímu nádraží a dále do Kalininovy ulice opravdu vedla. Ještě v 60. letech minulého století. A vzduchem opravdu nevedla, jenže pak přišel nápad na hlavní průtah Prahou a začala se dělat přeložka do Opletalky a i ta pak vzala za své.

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 05.5.2005 0:31

V minulém fóru jsem narazil na problém, kudy to jezdilo u Pražského Hradu. Někdo vyvrátil, že to přes Hradčanské náměstí nejezdilo, ale našel jsem web, na kterém je pravý opak.(pro ty, kdo to nechtěj číst celé, jedná se o rok 1938). Takže prozatím mám dále v hlavě gulášek.....
http://www.razdva.cz/mhd/ostatni/zrus_tram.htm

A druhý gulášek mám z ?TT? která je značená jako že vede od Muzea vzduchem přes Hlavák až do Seifertovy ulice. Je to foto (sice nekvalitní), ale je opravdu foceno z voz. Střešovice. A této trati opravdu nerozumim...

A pak jsem se chtěl zeptat, jestli chcete, abych jsem občas dal fotky ze zaniklých TT, ale ne nějaké obyčejné, ale co nejvíc se shodující s fotkou z knížky Pražské elektrické dráhy. Prozatím těchto porovnávaček mám asi 5.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Nemohla

Příspěvek od Honzík » 30.4.2005 23:05

Jednoduše proto, že tam stačí autobusové linky 148, 193. TT na Ryšánku prostě nemá smysl dneska. Na Zelený Pruh jezdí většinou poloprázdná 205 a 124. Do Dvorců 118, která o víkendech jezdí pouze jednou za 30 minut. A mezi Budějovickou a Ryšánkou/Na Strži jezdí ještě 121. Kromě vyznavačů tramvajové dopravy si tam nikdo jiný TT nedovede představit. A Stavět trať blíže k chodníkům je blbost. V takovéto oblasti by TT neměla co dělat v úrovni vozovky. Praha 4 tam již nikdy TT chtít nebude a obyvatelé také ne. Kromě toho tam bude další stanice metra Olbrachtova a přes Dvorce povede trasa E na Smíchov. Kdyby někdo tu trať chctěl skutečně obnovit již aspoň 10 let je v provozu.
Já prostě tu píši realitu, kdyby to bylo na mě, tak tam již dávno ta trať na Sídliště Pankrác III je a byla by i trať přes Jeremenkovu na druhý břeh Vltavy. 205, 118 a 124 by byly zkráceny na Budějovickou, 148 zrušena. 193 odkloněna z PP do Podolské Vodárny. 188 prodloužena z Kavčích Hor na Pražského Povstání, kde by byla ukončena. Mezi Dobeškou a Dvorcemi by jezdila linka 292 (něco jako je dneska 291). A co se týče tram linek tak to fakt nevím.
Jinak kdyby byla pouze trať na Ryšánku tak by tam mohla jezdit 13 z Barrandova, která by byla prodloužena přes I.P. Pavlova nebo spodem přes Výtoň. To by zůstaly autobusy. Jen 148 zrušena. 193 na PV z PP a 188 z KH na PP.[/i]

Pepa z Nuslí
Uživatel
Příspěvky: 136
Registrován: 03.3.2005 20:01
Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
Kontaktovat uživatele:

Re: PROBOHA

Příspěvek od Pepa z Nuslí » 30.4.2005 21:15

Honzík píše:TA TRAŤ JE JIŽ ZRUŠENÁ NEEXISTUJE, JIŽ TO NENÍ VÝLUKA. A NIKDY SE STAVĚ NEBUDE, TAK TO BERTE JAKO FAKT A NEPIŠTE, ŽE BY SE MOHLA OBNOVIT NĚKDY ZA 15 LET. PROSTĚ NEBUDE ANI ZA 355264975452654568415824658 LET TAK TO UŽ POCHOPTE. DĚKUJI.
S tvým názorem nesouhlasím. Proč by se nemohla obnovit tramvajová trať alespoň blíže k chodníkům?

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

PROBOHA

Příspěvek od Honzík » 27.4.2005 10:51

TA TRAŤ JE JIŽ ZRUŠENÁ NEEXISTUJE, JIŽ TO NENÍ VÝLUKA. A NIKDY SE STAVĚT NEBUDE, TAK TO BERTE JAKO FAKT A NEPIŠTE, ŽE BY SE MOHLA OBNOVIT NĚKDY ZA 15 LET. PROSTĚ NEBUDE ANI ZA 355264975452654568415824658 LET TAK TO UŽ POCHOPTE. DĚKUJI.
Naposledy upravil(a) Honzík dne 27.4.2005 20:13, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Přeci budou

Příspěvek od Marek B. » 26.4.2005 15:09

tramvajak píše:Bydlím nedaleko, tak až to tam zasaděj, půjdu se s travexem podívat... A teď mě, ekologové, :smt021 ...
Jo tak to jsi ty, který pořád ničí stromy na Ryšánce? :D
Doufám, že to nemyslíž vážně :!: protože zaprvé i kdybys ty stromy zničil, tak tam vysadí nové, zadruhé ničit stromy zbytečně je hřích a zatřetí je to poškozování cizí věci a nedá se bojovat za TT nelegálně protože to poškozuje jiné příznivce tramvají. K tomu ta TT se nebude-pokud jsem realista-stavět ještě nejméně 15 let a zatím tam mohou stromy růst. Jo a víš, že se plánuje vystromovat stromy celý střední pás? Také by se TT nemusela kdyžtak vést veprostřed, ale mormálně ve stejné trase z auty. Zácpy tam nejsou. V zahraničí je vedení TT s velkou osovou vzdáleností kolejí běžné. Ve prostřed by tedy zůstaly stromy a tramvaje by mohly vesele jezdit.
Ale jestli chceš ty nebo někdo jiný fakt udělat pro obnovení této trati něco smysluplného, se poraď s právníkem, jestli je možné žalovat DP za cílené protahování dočasné výluky této TT. :shock: :D

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Přeci budou

Příspěvek od tramvajak » 26.4.2005 13:07

Honzík píše:Tak jsem tam byl v pondělí a ty stromy tam asi fakt budou. Dláždění je s mezerami, část podloží opět vykopáno a oběvily se tam hluboké díry, které se kopají před sázením stromů. Takže se tam asi vysadí. Mezi stromy pak bude místo pro auta.
Bydlím nedaleko, tak až to tam zasaděj, půjdu se s travexem podívat... A teď mě, ekologové, :smt021 ...

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Přeci budou

Příspěvek od Honzík » 25.4.2005 20:19

Tak jsem tam byl v pondělí a ty stromy tam asi fakt budou. Dláždění je s mezerami, část podloží opět vykopáno a oběvily se tam hluboké díry, které se kopají před sázením stromů. Takže se tam asi vysadí. Mezi stromy pak bude místo pro auta.

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozhodně

Příspěvek od Neral » 24.4.2005 23:11

Tom píše:Celý tý oblasti ten autobus 118 a 124 stačí.. to prostě sama o sobě není tramvajová relace ani náhodou...
Tramvajová relace ovšem je Smíchov - Pankrác (jedno kudy...) a tady to i může být i ono metro... a spíš bych řekl že bude...
Jo, to chápu. jenže problém s tím Éčkem je ten, že jeho stavba bude mnohem dražší než tramvajová trať, a tím pádem bude realizace určitě trvat mnohem déle, než kdyby se tu stavěla tramvajová trať...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2383
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 24.4.2005 20:29

já bych to viděl jako tramvaj, ale zčásti pod povrchem: Zlíchov-Dvorce-(PPT pod Jeremenkovou ul.)-Budějovická-Zelená liška-Pankrác-Praž.povstání.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozhodně

Příspěvek od Tom » 24.4.2005 18:35

Neral píše:
Tom píše: bych to řešíl tím Éčkem, jednou na něj dojde... :lol:
http://www.metroweb.cz/metro/metro-rozvoj.gif
Éčko místní neubslouží, jenom jim bude otřásat základama.
Ale dobře jim tak, když nechtějí tu tramvaj. :lol:
Konec konců i ta Dvorce station bude pro ně docela dobrá, s návazností na 118 & 124.
Celý tý oblasti ten autobus 118 a 124 stačí.. to prostě sama o sobě není tramvajová relace ani náhodou...
Tramvajová relace ovšem je Smíchov - Pankrác (jedno kudy...) a tady to i může být i ono metro... a spíš bych řekl že bude...

Odpovědět