Zrušené TT

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Re: Včera

Příspěvek od 6432 » 07.5.2005 21:08

Honzík píše:jsem byl na Budějovické a viděl jsem tam, jak tam mají již sazenice stromů a keřů připraveny:)
Já taky, a připadá mi tam trochu divné vždycky jak se střídá hlína s dlažebníma kostkama jako parkoviště pro 1 auto... :|
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Včera

Příspěvek od Honzík » 07.5.2005 10:53

jsem byl na Budějovické a viděl jsem tam, jak tam mají již sazenice stromů a keřů připraveny:)

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 05.5.2005 16:45

Proxy píše:Já už měl před časem nápad udělat web, kde by vedle sebe byly fotky z knížky a fotky přesně stejného místa dnes.
Leč dobrá idea narazila na autorský zákon. :oops: Leda že by někdo měl korzárskou kuráž. :mrgreen:
No kdyby měl někdo kuráž uhrát to jako citaci... ;-)
121/2000 Sb. ('autorský zákon')> Oddíl 3 > Paragraf 31
Citace
Do práva autorského nezasahuje ten, kdo
a) cituje ve svém díle v odůvodněné míře výňatky ze zveřejněných děl jiných autorů,
b) zařadí do svého samostatného díla vědeckého, kritického, odborného nabo do díla určeného k vyučovacím účelům, pro objasnění jeho obsahu, dobná celá zveřejněná díla,
c) (...);
vždy je však nutno uvés autora, nejde-li o dílo anonymní, nebo uvést jméno osobym pod jejímž jménem se dílo uvádí na veřejnost, a díále název díla a pramen.

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 05.5.2005 16:19

MOp píše:
6432 píše:Dík za odpověď, samozřejmě se tam na 100% půjdu podívat....
A mám tu teda první foto, a to Jihlavská. :o srovnejte se stranou 121.
nemohu, neb nevim, jak strana 121 vypada :-D
Tak to mě zaskočilo, že takový velký tramfanda jako je MOp, nemá tu knížku... :?: :?: :?:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 05.5.2005 16:16

6432 píše:A mám tu teda první foto, a to Jihlavská. :o srovnejte se stranou 121.
Já už měl před časem nápad udělat web, kde by vedle sebe byly fotky z knížky a fotky přesně stejného místa dnes.
Leč dobrá idea narazila na autorský zákon. :oops: Leda že by někdo měl korzárskou kuráž. :mrgreen:
Naposledy upravil(a) Proxy dne 05.5.2005 16:22, celkem upraveno 1 x.

MOp

Příspěvek od MOp » 05.5.2005 16:15

6432 píše:Dík za odpověď, samozřejmě se tam na 100% půjdu podívat....
A mám tu teda první foto, a to Jihlavská. :o srovnejte se stranou 121.
nemohu, neb nevim, jak strana 121 vypada :-D

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 05.5.2005 16:13

Dík za odpověď, samozřejmě se tam na 100% půjdu podívat....
A mám tu teda první foto, a to Jihlavská. :o srovnejte se stranou 121.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 05.5.2005 12:32

Ad 6432:a) Trať na Hradčanech vedla na 100% ulicí U Kasáren, jdi se tam podívat a v Loretánské ulici najdeš ještě stopy v dlažbě. Ne vždy je vše napsané na netu pravdivé.
b) asi tu nikdo neví o trati podél Wilsonova nádraží z druhé strany. Ta kolej byla zřízena v roce 1914 pro vozy převážející raněné z fronty do nemocnic, byla ale zrušena až 1924. Viz též foto v knize Historie MHD v Praze, vydání 2000, str. 87, nebo kniha Sto let ve službách města str.29, obr. 34.
c) já souhlasím, aspoň se budu mít na co dívat.

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 05.5.2005 10:47

Doufám, že se na mě 6432 nebude zlobit kvůli zásahu do jeho fotografie. Nečitelnost letopočtů samozřejmě zůstala stejná, ale na běžně nastaveném monitoru je už vidět víc, než jen černý obdélník:-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1521
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Bylo tu, není tu

Příspěvek od XSC » 05.5.2005 10:04

MOp píše: tu on nemysli. podivej se vice doprava :-D
Škoda že je ta mapa tak nečitelná, jsou tam totiž i roky, kdy byla trať v provozu. Vypadá to na trať v úseku dnešní Španělské-Italské, ale o žádné takové nevím.

Jonáš

Re: Bylo tu, není tu

Příspěvek od Jonáš » 05.5.2005 8:55

MOp píše:tu on nemysli. podivej se vice doprava :-D
Já tu mapu nevidím :cry:

MOp

Re: Bylo tu, není tu

Příspěvek od MOp » 05.5.2005 8:54

Jonáš píše:No já teda nejsem úplný odborník, ale trať od Muzea (potažmo z náměstí IPP či dokonce až z Karlova) k Hlavnímu nádraží a dále do Kalininovy ulice opravdu vedla. Ještě v 60. letech minulého století. A vzduchem opravdu nevedla, jenže pak přišel nápad na hlavní průtah Prahou a začala se dělat přeložka do Opletalky a i ta pak vzala za své.
tu on nemysli. podivej se vice doprava :-D

Jonáš

Bylo tu, není tu

Příspěvek od Jonáš » 05.5.2005 8:42

6432 píše:A druhý gulášek mám z ?TT? která je značená jako že vede od Muzea vzduchem přes Hlavák až do Seifertovy ulice. Je to foto (sice nekvalitní), ale je opravdu foceno z voz. Střešovice. A této trati opravdu nerozumim...
No já teda nejsem úplný odborník, ale trať od Muzea (potažmo z náměstí IPP či dokonce až z Karlova) k Hlavnímu nádraží a dále do Kalininovy ulice opravdu vedla. Ještě v 60. letech minulého století. A vzduchem opravdu nevedla, jenže pak přišel nápad na hlavní průtah Prahou a začala se dělat přeložka do Opletalky a i ta pak vzala za své.

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 05.5.2005 0:31

V minulém fóru jsem narazil na problém, kudy to jezdilo u Pražského Hradu. Někdo vyvrátil, že to přes Hradčanské náměstí nejezdilo, ale našel jsem web, na kterém je pravý opak.(pro ty, kdo to nechtěj číst celé, jedná se o rok 1938). Takže prozatím mám dále v hlavě gulášek.....
http://www.razdva.cz/mhd/ostatni/zrus_tram.htm

A druhý gulášek mám z ?TT? která je značená jako že vede od Muzea vzduchem přes Hlavák až do Seifertovy ulice. Je to foto (sice nekvalitní), ale je opravdu foceno z voz. Střešovice. A této trati opravdu nerozumim...

A pak jsem se chtěl zeptat, jestli chcete, abych jsem občas dal fotky ze zaniklých TT, ale ne nějaké obyčejné, ale co nejvíc se shodující s fotkou z knížky Pražské elektrické dráhy. Prozatím těchto porovnávaček mám asi 5.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Nemohla

Příspěvek od Honzík » 30.4.2005 23:05

Jednoduše proto, že tam stačí autobusové linky 148, 193. TT na Ryšánku prostě nemá smysl dneska. Na Zelený Pruh jezdí většinou poloprázdná 205 a 124. Do Dvorců 118, která o víkendech jezdí pouze jednou za 30 minut. A mezi Budějovickou a Ryšánkou/Na Strži jezdí ještě 121. Kromě vyznavačů tramvajové dopravy si tam nikdo jiný TT nedovede představit. A Stavět trať blíže k chodníkům je blbost. V takovéto oblasti by TT neměla co dělat v úrovni vozovky. Praha 4 tam již nikdy TT chtít nebude a obyvatelé také ne. Kromě toho tam bude další stanice metra Olbrachtova a přes Dvorce povede trasa E na Smíchov. Kdyby někdo tu trať chctěl skutečně obnovit již aspoň 10 let je v provozu.
Já prostě tu píši realitu, kdyby to bylo na mě, tak tam již dávno ta trať na Sídliště Pankrác III je a byla by i trať přes Jeremenkovu na druhý břeh Vltavy. 205, 118 a 124 by byly zkráceny na Budějovickou, 148 zrušena. 193 odkloněna z PP do Podolské Vodárny. 188 prodloužena z Kavčích Hor na Pražského Povstání, kde by byla ukončena. Mezi Dobeškou a Dvorcemi by jezdila linka 292 (něco jako je dneska 291). A co se týče tram linek tak to fakt nevím.
Jinak kdyby byla pouze trať na Ryšánku tak by tam mohla jezdit 13 z Barrandova, která by byla prodloužena přes I.P. Pavlova nebo spodem přes Výtoň. To by zůstaly autobusy. Jen 148 zrušena. 193 na PV z PP a 188 z KH na PP.[/i]

Odpovědět