Stránka 24 z 26

Napsal: 05.5.2005 10:47
od Marek
Doufám, že se na mě 6432 nebude zlobit kvůli zásahu do jeho fotografie. Nečitelnost letopočtů samozřejmě zůstala stejná, ale na běžně nastaveném monitoru je už vidět víc, než jen černý obdélník:-)

Re: Bylo tu, není tu

Napsal: 05.5.2005 10:04
od XSC
MOp píše: tu on nemysli. podivej se vice doprava :-D
Škoda že je ta mapa tak nečitelná, jsou tam totiž i roky, kdy byla trať v provozu. Vypadá to na trať v úseku dnešní Španělské-Italské, ale o žádné takové nevím.

Re: Bylo tu, není tu

Napsal: 05.5.2005 8:55
od Jonáš
MOp píše:tu on nemysli. podivej se vice doprava :-D
Já tu mapu nevidím :cry:

Re: Bylo tu, není tu

Napsal: 05.5.2005 8:54
od MOp
Jonáš píše:No já teda nejsem úplný odborník, ale trať od Muzea (potažmo z náměstí IPP či dokonce až z Karlova) k Hlavnímu nádraží a dále do Kalininovy ulice opravdu vedla. Ještě v 60. letech minulého století. A vzduchem opravdu nevedla, jenže pak přišel nápad na hlavní průtah Prahou a začala se dělat přeložka do Opletalky a i ta pak vzala za své.
tu on nemysli. podivej se vice doprava :-D

Bylo tu, není tu

Napsal: 05.5.2005 8:42
od Jonáš
6432 píše:A druhý gulášek mám z ?TT? která je značená jako že vede od Muzea vzduchem přes Hlavák až do Seifertovy ulice. Je to foto (sice nekvalitní), ale je opravdu foceno z voz. Střešovice. A této trati opravdu nerozumim...
No já teda nejsem úplný odborník, ale trať od Muzea (potažmo z náměstí IPP či dokonce až z Karlova) k Hlavnímu nádraží a dále do Kalininovy ulice opravdu vedla. Ještě v 60. letech minulého století. A vzduchem opravdu nevedla, jenže pak přišel nápad na hlavní průtah Prahou a začala se dělat přeložka do Opletalky a i ta pak vzala za své.

Napsal: 05.5.2005 0:31
od 6432
V minulém fóru jsem narazil na problém, kudy to jezdilo u Pražského Hradu. Někdo vyvrátil, že to přes Hradčanské náměstí nejezdilo, ale našel jsem web, na kterém je pravý opak.(pro ty, kdo to nechtěj číst celé, jedná se o rok 1938). Takže prozatím mám dále v hlavě gulášek.....
http://www.razdva.cz/mhd/ostatni/zrus_tram.htm

A druhý gulášek mám z ?TT? která je značená jako že vede od Muzea vzduchem přes Hlavák až do Seifertovy ulice. Je to foto (sice nekvalitní), ale je opravdu foceno z voz. Střešovice. A této trati opravdu nerozumim...

A pak jsem se chtěl zeptat, jestli chcete, abych jsem občas dal fotky ze zaniklých TT, ale ne nějaké obyčejné, ale co nejvíc se shodující s fotkou z knížky Pražské elektrické dráhy. Prozatím těchto porovnávaček mám asi 5.

Nemohla

Napsal: 30.4.2005 23:05
od Honzík
Jednoduše proto, že tam stačí autobusové linky 148, 193. TT na Ryšánku prostě nemá smysl dneska. Na Zelený Pruh jezdí většinou poloprázdná 205 a 124. Do Dvorců 118, která o víkendech jezdí pouze jednou za 30 minut. A mezi Budějovickou a Ryšánkou/Na Strži jezdí ještě 121. Kromě vyznavačů tramvajové dopravy si tam nikdo jiný TT nedovede představit. A Stavět trať blíže k chodníkům je blbost. V takovéto oblasti by TT neměla co dělat v úrovni vozovky. Praha 4 tam již nikdy TT chtít nebude a obyvatelé také ne. Kromě toho tam bude další stanice metra Olbrachtova a přes Dvorce povede trasa E na Smíchov. Kdyby někdo tu trať chctěl skutečně obnovit již aspoň 10 let je v provozu.
Já prostě tu píši realitu, kdyby to bylo na mě, tak tam již dávno ta trať na Sídliště Pankrác III je a byla by i trať přes Jeremenkovu na druhý břeh Vltavy. 205, 118 a 124 by byly zkráceny na Budějovickou, 148 zrušena. 193 odkloněna z PP do Podolské Vodárny. 188 prodloužena z Kavčích Hor na Pražského Povstání, kde by byla ukončena. Mezi Dobeškou a Dvorcemi by jezdila linka 292 (něco jako je dneska 291). A co se týče tram linek tak to fakt nevím.
Jinak kdyby byla pouze trať na Ryšánku tak by tam mohla jezdit 13 z Barrandova, která by byla prodloužena přes I.P. Pavlova nebo spodem přes Výtoň. To by zůstaly autobusy. Jen 148 zrušena. 193 na PV z PP a 188 z KH na PP.[/i]

Re: PROBOHA

Napsal: 30.4.2005 21:15
od Pepa z Nuslí
Honzík píše:TA TRAŤ JE JIŽ ZRUŠENÁ NEEXISTUJE, JIŽ TO NENÍ VÝLUKA. A NIKDY SE STAVĚ NEBUDE, TAK TO BERTE JAKO FAKT A NEPIŠTE, ŽE BY SE MOHLA OBNOVIT NĚKDY ZA 15 LET. PROSTĚ NEBUDE ANI ZA 355264975452654568415824658 LET TAK TO UŽ POCHOPTE. DĚKUJI.
S tvým názorem nesouhlasím. Proč by se nemohla obnovit tramvajová trať alespoň blíže k chodníkům?

PROBOHA

Napsal: 27.4.2005 10:51
od Honzík
TA TRAŤ JE JIŽ ZRUŠENÁ NEEXISTUJE, JIŽ TO NENÍ VÝLUKA. A NIKDY SE STAVĚT NEBUDE, TAK TO BERTE JAKO FAKT A NEPIŠTE, ŽE BY SE MOHLA OBNOVIT NĚKDY ZA 15 LET. PROSTĚ NEBUDE ANI ZA 355264975452654568415824658 LET TAK TO UŽ POCHOPTE. DĚKUJI.

Re: Přeci budou

Napsal: 26.4.2005 15:09
od Marek B.
tramvajak píše:Bydlím nedaleko, tak až to tam zasaděj, půjdu se s travexem podívat... A teď mě, ekologové, :smt021 ...
Jo tak to jsi ty, který pořád ničí stromy na Ryšánce? :D
Doufám, že to nemyslíž vážně :!: protože zaprvé i kdybys ty stromy zničil, tak tam vysadí nové, zadruhé ničit stromy zbytečně je hřích a zatřetí je to poškozování cizí věci a nedá se bojovat za TT nelegálně protože to poškozuje jiné příznivce tramvají. K tomu ta TT se nebude-pokud jsem realista-stavět ještě nejméně 15 let a zatím tam mohou stromy růst. Jo a víš, že se plánuje vystromovat stromy celý střední pás? Také by se TT nemusela kdyžtak vést veprostřed, ale mormálně ve stejné trase z auty. Zácpy tam nejsou. V zahraničí je vedení TT s velkou osovou vzdáleností kolejí běžné. Ve prostřed by tedy zůstaly stromy a tramvaje by mohly vesele jezdit.
Ale jestli chceš ty nebo někdo jiný fakt udělat pro obnovení této trati něco smysluplného, se poraď s právníkem, jestli je možné žalovat DP za cílené protahování dočasné výluky této TT. :shock: :D

Re: Přeci budou

Napsal: 26.4.2005 13:07
od tramvajak
Honzík píše:Tak jsem tam byl v pondělí a ty stromy tam asi fakt budou. Dláždění je s mezerami, část podloží opět vykopáno a oběvily se tam hluboké díry, které se kopají před sázením stromů. Takže se tam asi vysadí. Mezi stromy pak bude místo pro auta.
Bydlím nedaleko, tak až to tam zasaděj, půjdu se s travexem podívat... A teď mě, ekologové, :smt021 ...

Přeci budou

Napsal: 25.4.2005 20:19
od Honzík
Tak jsem tam byl v pondělí a ty stromy tam asi fakt budou. Dláždění je s mezerami, část podloží opět vykopáno a oběvily se tam hluboké díry, které se kopají před sázením stromů. Takže se tam asi vysadí. Mezi stromy pak bude místo pro auta.

Re: Rozhodně

Napsal: 24.4.2005 23:11
od Neral
Tom píše:Celý tý oblasti ten autobus 118 a 124 stačí.. to prostě sama o sobě není tramvajová relace ani náhodou...
Tramvajová relace ovšem je Smíchov - Pankrác (jedno kudy...) a tady to i může být i ono metro... a spíš bych řekl že bude...
Jo, to chápu. jenže problém s tím Éčkem je ten, že jeho stavba bude mnohem dražší než tramvajová trať, a tím pádem bude realizace určitě trvat mnohem déle, než kdyby se tu stavěla tramvajová trať...

Napsal: 24.4.2005 20:29
od pawel
já bych to viděl jako tramvaj, ale zčásti pod povrchem: Zlíchov-Dvorce-(PPT pod Jeremenkovou ul.)-Budějovická-Zelená liška-Pankrác-Praž.povstání.

Re: Rozhodně

Napsal: 24.4.2005 18:35
od Tom
Neral píše:
Tom píše: bych to řešíl tím Éčkem, jednou na něj dojde... :lol:
http://www.metroweb.cz/metro/metro-rozvoj.gif
Éčko místní neubslouží, jenom jim bude otřásat základama.
Ale dobře jim tak, když nechtějí tu tramvaj. :lol:
Konec konců i ta Dvorce station bude pro ně docela dobrá, s návazností na 118 & 124.
Celý tý oblasti ten autobus 118 a 124 stačí.. to prostě sama o sobě není tramvajová relace ani náhodou...
Tramvajová relace ovšem je Smíchov - Pankrác (jedno kudy...) a tady to i může být i ono metro... a spíš bych řekl že bude...