Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 14.1.2016 9:38

MM: Tvůj pojem míchání jablek a hrušek známe z jiných diskuzí...

Co máš proti tyčovému? Cena oproti mastondotu nesrovnatelná a předávaná hodnota cestujícímu? Prakticky totožná... (Mastodont stejně neumí reagovat na mimořádky a panel se chová jako plechový označník)...

Ano infopanely jsem pro, ale panely jako na Barrandově, Malostranské, Radlické... Ale jsme u toho. Opravdu dokáže ROPID šlápnout na DP? :evil:

Veřejné prostory... Protože někdo musí zaplatit, tak se bude sakra řešit komu to patří...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 14.1.2016 9:10

von Špilberk píše:...... Třeba vzhled zastávek na Smícháči nebo podchod u Přístaviště: tak snad ty objekty někomu patří (podchod u Přístaviště asi bude TSK) .....
jakoby si nevěděl (o čemž jsme se mi dva jistě v minulosti opakovaně bavili), že Praha má dlouhodobý problém s určením vlastnictví/správy veřejných prostranství/objektů - jsem přesvědčen, že i v tisku před pár lety bylo psáno toto právě schodišti (a možná i podchodu) k TRAM zast. Přístaviště :!:
= BUDE JEN DOBŘE, POKUD KONEČNĚ NĚKDO DOJDE K ZÁVĚRU A HLAVNĚ REALIZACI, ŽE JE POTŘEBA:
1.) UDĚLAT POŘÁDEK V UVEDENÉM BORDELU
2.) ÚKLID VEŘEJNÝCH PROSTRANSTVÍ ORGANIZOVAT BEZ OHLEDU NA VLASTNÍKA (HL.m. P/ MČ P /DPP), ALE PODLE POLOHY = sousední/přilehlé pozemky/nemovitosti uklidí jedna firma/pracovníci, kteří neztrácejí čas a neprojíždějí pohonné hmoty přesunem mezi vzdálenějšími objekty jednoho vlastníka!

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 14.1.2016 9:06

9001 píše:MM: Myšlenka je dobrá, ale jak dopadl poslední pokus o sjednocení nátěru v režii ROPIDu... DPP si s ním vytřel pozadí a ostatní dopravci to taky mají podle nálady...

Stejně to vidím i s označníky... DPP bude říkat jak to nejde resp. že jsou zastávky kde bude maximálně mastodont, který zaspal v 90.letech...
1.) pleteš hrušky s jablky:
ä) jednotný nátěr vozidel nemá žádný praktický význam ani pro cestujícího - natož pro dopravce! (ba naopak ztěžuje identifikaci dopravce, např. pro nějaký "šlendrián", z tzv. prvního pohledu na nutnost dohledávání jeho malinkatého označení)!
b) kvalita služeb - počínaje podanými informacemi na zastávkách MÁ PRAKTICKÝ VÝZNAM PRO CESTUJÍCÍ, kteří budou např. méně bloudit - potažmo se tázat řidičů, a tím i pro dopravce, jímž se tím minimalizují zdržení během stanicování!

2.) Netvrdím, že tzv. mastodont je moderní, ale pokud chceš hanit jej, tak při použití tvého přirovnání musím říct, že se často v Brně (natož na venkově IDS JMK) a občas i v Praze (např. TRAM zast. Jiřího z Poděbrad DC) používají obyčejné označníky tyčového typu = 1 (plotová/značková) tyčka nahoře s označením zastávky a níže s plochou pro ZJŘ = PRO PLNĚNÍ STANDARDŮ MNOHDY STAČÍ OZNAČNÍKY VYBAVENOSTÍ (nikoliv jednoduchým tvarem) Z 19.STOLETÍ :!:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 14.1.2016 8:22

Bobik píše:Ještě meditační hudbu pouštět by se mohlo a zavést vyhřívanou čekárnu s masážníma lavičkama, aby je lépe přešel vztek, že jim to (zase) ujelo. 8-) :lol:
A u sloupku by mohly tancovat nějaké slečny, že... :lol:
9001 píše:MM: Myšlenka je dobrá, ale jak dopadl poslední pokus o sjednocení nátěru v režii ROPIDu...
Přesně: myšlenka je dobrá, ale jsme v Praze, takže provedení bude katastrofa. (Murphyho zákon: Není nic horšího, než když se blbost pustí do díla.)

Krom toho, když vidím ty příklady, co je třeba řešit, tak mě to děsí ještě víc. Třeba vzhled zastávek na Smícháči nebo podchod u Přístaviště: tak snad ty objekty někomu patří (podchod u Přístaviště asi bude TSK) a na to, aby je udržovali snad nepotřebují manuál od Ropidu. Takže jestli to chápu správně, tak kolem zastávek je bordel proto, že nemáme manuál, který by řekl, že bordel kolem zastávek se musí uklízet, a že různé konstrukce a zdi potřebují občas natřít novou barvou. A bez manuálu to nikdo neví. #-o #-o
Aha, tak to jo. 8-)

A ty chybějící pěší vazby a příklad Čechova čtvrť, tak to je jasný:
1. pěší vazba je na opačném konci zastávky a za 2. když se přidá sem, tak víme, co bude:
nejdřív tam vznikne jen místo pro přecházení, pak někdo začne řvát, že tam není přechod, a pak si někdo všimne, že na 60 metrech jsou dva přechody a žádný nemá semafor. :evil:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 13.1.2016 23:55

MM: Myšlenka je dobrá, ale jak dopadl poslední pokus o sjednocení nátěru v režii ROPIDu... DPP si s ním vytřel pozadí a ostatní dopravci to taky mají podle nálady...

Stejně to vidím i s označníky... DPP bude říkat jak to nejde resp. že jsou zastávky kde bude maximálně mastodont, který zaspal v 90.letech...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 13.1.2016 23:41

ale pánové #-o
Dovolím si vzpomenout IDS JMK, kde naopak od počátku jeho vzniku byla právě nevybavenost přestupních zastávek/uzlů veřejností i jejími volenými zástupci (starosty obcí) značně kritizována a je postupně dobudovávána, a uvědomte si, že PID je v provozu déle (cca o deset let) a v uvedené oblasti nesahá po kotníky IDS JMK - počínaje podobou označníků a dalších informačních systémů/panelů, která byla v minulosti kritizována i mnohými zde - tak si račte vybrat, co chcete :!:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 13.1.2016 19:51

Ach jo. Místo, aby se konečně řešily staré bolesti (např. kroky ke zpravidelnění provozu), vymýšlí se nové chujoviny. Ale vlastně to chápu, když lidem nevyjde přestup (běžná věc, bohužel), budou trávit dlouhé minuty na přestupní zastávkce a koukat kolem sebe, mohli by si všimnout bordelu okolo. Takže se jim vyrobí "krásno". Ještě meditační hudbu pouštět by se mohlo a zavést vyhřívanou čekárnu s masážníma lavičkama, aby je lépe přešel vztek, že jim to (zase) ujelo. 8-) :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 13.1.2016 10:28

Von: To skončí neskutečnou chujovinou... :roll:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 13.1.2016 10:12

S tím blikátkem je vůbec prča, protože to funguje podobně jako některá SSZ: Zažil jsem stav, kdy mne protijedoucí tramvaj odhlásila, takže za ní blikátka zhasla, a když jsem byl u přechodu já, tak už se nerozsvítila. Takže je vidět, že na tom pracují asi stejní kádři jako na SSZ a preferenci. :lol: :lol:

Jiné téma - Ropid pracuje: http://www.ropid.cz/tiskove-informace/r ... x3537.html
Rada hl. m. Prahy pověřila dne 12. 1. 2015 organizaci ROPID vypracováním Standardu přestupních bodů a zastávek Pražské integrované dopravy. Bude se jednat o koncepční dokument shrnující východiska a pravidla pro umístění, stavební uspořádání a vybavení zastávek a přestupních bodů PID.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 12.1.2016 20:21

Ano, bliká jen to na západní straně. To druhé už je holt na Balkáně :-P

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od XSC » 12.1.2016 19:51

Přijde mi, že po měsíci blikátko doblikalo, minimálně to směrem ke Karlínu.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 08.12.2015 14:49

Karosák: Bliká to, když se blíží tramvaj. :wink:
(další foto: https://www.facebook.com/prazsketramvaj ... =3&theater)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 08.12.2015 14:14

Woow, už skoro slavily narozeniny :-D A co ty pod Bulovkou? Je to opravdu žlutá? A blikají pořád, nebo jen když jede/blíží se tram?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 08.12.2015 10:55

Blikátka v Karlíně (u viaduktu) v provozu:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Emanuel
Uživatel
Příspěvky: 41
Registrován: 10.3.2012 1:06

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Emanuel » 27.11.2015 0:02

fricoolinek2 píše:Nebyl.
Bydlím tu 20 let a přechod tu je pořád a to bez ohledu na výstavbu jančíkovi lávky pro peší!

Odpovědět