Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
matus
Uživatel
Příspěvky: 68
Registrován: 09.11.2005 15:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od matus » 28.2.2009 20:58

Existuje něco jako aktuální seznam (nebo snad dokonce mapa), kde všude jsou pomalé jízdy a jaké?

matata

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od matata » 10.12.2008 19:41

Asi to tak vypadá, jestli není myšleno jen po křižovatku směrem na kulaťák... Jestli ne, tak by to mohlo jezdit okolo Hradu k Vozovně do Střešovic a dál na Petřiny nebo na Královku (Dlabačov) a konec. Mezi Podbabou a Divokou Šárkou nějaká 30 a mezi Střešovickou a Evropskou BUS. :evil: :x :?
Bobik píše:
MOp píše: Pokud si pozorně četl poslední vyjádření magorsrátu, píše se v něm, že objízdná komunikace bude od listopadu obousměrná! Tudíž po zprovoznění Špejcharu po x letech výstavby by se náhradka mohla zkrátit právě ke smyčce Špejchar (ušetří se miliony na náhradce) a 25/26 zbavit kachen. Náhradka tam být musí, jelikož bys spojení Letná x Prašný most totálně zabil a lidi by byly hooodne ******* a co by udělali? No příště by je nevolili..
No, čet jsem to několikrát, ale furt mi to nějak neleze do hlavy :oops: :shock: #-o .Hlavně jsem tam nějak nenašel něco jako linkový vedení. Dobře náhradka bude končit na Špejcharu, ale kde bude začínat? Na Prašňáku? Čili jestli tomu rozumim, tak 25/26 bude jezdit...Štross...Špejchar, ostatní linky
Malostr...KL..Brusnice...(a dále) a mezi PM a Šp bude náhradka? To se mi zdá , no spíš nějak nezdá, nevim. :shock:
A obousměrná objízdná komunikace je mi jedno, když mi z Letný jede tram na Šp.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Bobik » 03.9.2008 21:33

MOp píše: Pokud si pozorně četl poslední vyjádření magorsrátu, píše se v něm, že objízdná komunikace bude od listopadu obousměrná! Tudíž po zprovoznění Špejcharu po x letech výstavby by se náhradka mohla zkrátit právě ke smyčce Špejchar (ušetří se miliony na náhradce) a 25/26 zbavit kachen. Náhradka tam být musí, jelikož bys spojení Letná x Prašný most totálně zabil a lidi by byly hooodne ******* a co by udělali? No příště by je nevolili..
No, čet jsem to několikrát, ale furt mi to nějak neleze do hlavy :oops: :shock: #-o .Hlavně jsem tam nějak nenašel něco jako linkový vedení. Dobře náhradka bude končit na Špejcharu, ale kde bude začínat? Na Prašňáku? Čili jestli tomu rozumim, tak 25/26 bude jezdit...Štross...Špejchar, ostatní linky
Malostr...KL..Brusnice...(a dále) a mezi PM a Šp bude náhradka? To se mi zdá , no spíš nějak nezdá, nevim. :shock:
A obousměrná objízdná komunikace je mi jedno, když mi z Letný jede tram na Šp.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od MOp » 03.9.2008 10:46

Kdo chce do Dejvic, dojde na Hradč. na metro, to je v poho.
Myslíš si, že to půjde? Obávám se, že nikoliv.
Spíš mě děsí ten KL - zastávku "blíž" není kde udělat a náhradka tam asi sotva bude jezdit (ani nemá kudy). Takže kdo chce na Petřiny či směr BH se projde. A nebo metrem na Dejv. a odtud tram.
Taky jsem nepochopil, proč se nejdřív zprovozní smyčka a až poté oblouk na Špejcharu. To by to nešlo udělat najednou? příp. snažit se zprovoznit HLAVNĚ tu křižovatku. Protažení tram. na Špejchar a odtud pěšmo mi jako zlepšení moc nepřijde, když teď sednu na X-1 co mě doveze až na HR.

Pokud si pozorně četl poslední vyjádření magorsrátu, píše se v něm, že objízdná komunikace bude od listopadu obousměrná! Tudíž po zprovoznění Špejcharu po x letech výstavby by se náhradka mohla zkrátit právě ke smyčce Špejchar (ušetří se miliony na náhradce) a 25/26 zbavit kachen. Náhradka tam být musí, jelikož bys spojení Letná x Prašný most totálně zabil a lidi by byly hooodne ******* a co by udělali? No příště by je nevolili..

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Bobik » 03.9.2008 10:14

Na Chotkáče se chodit nebude, když tam nic nepojede. Kdo chce do Dejvic, dojde na Hradč. na metro, to je v poho. Spíš mě děsí ten KL - zastávku "blíž" není kde udělat a náhradka tam asi sotva bude jezdit (ani nemá kudy). Takže kdo chce na Petřiny či směr BH se projde. A nebo metrem na Dejv. a odtud tram.

Taky jsem nepochopil, proč se nejdřív zprovozní smyčka a až poté oblouk na Špejcharu. To by to nešlo udělat najednou? příp. snažit se zprovoznit HLAVNĚ tu křižovatku. Protažení tram. na Špejchar a odtud pěšmo mi jako zlepšení moc nepřijde, když teď sednu na X-1 co mě doveze až na HR.

davidtk
Uživatel
Příspěvky: 335
Registrován: 04.1.2008 13:25

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od davidtk » 28.8.2008 20:12

gabuliatko píše:nechapu co je na tom sqeleho ze se bude chodit pesky ze Specharu na Chotkovy sady (nebo k Letohradku).
Na Chotkovy je to cca stejně daleko jako na Hradčanskou, v tom problém fakt nevidim :roll: . Horší je už KL, ten je kapku dál :lol: Navíc souhlas, že kachny se pak budou moct využít i jinde ...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 28.8.2008 19:59

gabuliatko píše:nechapu co je na tom sqeleho ze se bude chodit pesky ze Specharu na Chotkovy sady (nebo k Letohradku). Protazenim tram ze Sparty na Spejchar se akorat zrusi nutnost pouzit na 25/26 vozy KT8, z hlediska meho nic jineho. Letenska plan neni cil prazanu, pouze metoda jak se dostat z Prahy 6 na metro C.
Já bych viděl jako hodně velké plus protažení na Špejchar. Kachny vzhledem k rozsáhlé NP budou moc jezdit i jinde. Protože 60 Škodovek naskládaných v Motole ti obslouží pár linek, když nechceš nájezdy přes půlku Prahy.
Špejchar je celkem v docházkové vzdálenosti Hradčanské

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od gabuliatko » 28.8.2008 12:47

nechapu co je na tom sqeleho ze se bude chodit pesky ze Specharu na Chotkovy sady (nebo k Letohradku). Protazenim tram ze Sparty na Spejchar se akorat zrusi nutnost pouzit na 25/26 vozy KT8, z hlediska meho nic jineho. Letenska plan neni cil prazanu, pouze metoda jak se dostat z Prahy 6 na metro C.

Josef
problémový jedinec
Příspěvky: 492
Registrován: 24.3.2008 18:10

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Josef » 28.8.2008 10:41

Takže tramvaje budou končit na špejcharu? Paráda =D>

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od S_M_Lomoz » 28.8.2008 10:33

Proxy píše: 1. února 2009 začne výluka od křižovatky Špejchar po křížovatku Prašný most (Hradčanská bez tramvají)
16. května 2009 budou tramvaje z obratiště Letná protaženy do smyčky Špejchar
1. září 2009 bude obnoven provoz na křižovatce Špejchar, ale pouze oblouk od Letné do Badeniho (Hradčanská stále bez tramvají)
1. září 2010 obnoven provoz tramvají v plném rozsahu na nových tělesech (návrat tramvají na Hradčanskou)
Hm... moment... to je zajímavé. A kde se potom vzalo "díky tomu se při revizi celého projektu podařilo najít cestu, jak tramvajovou výluku mezi Špejcharem a Prašným mostem zkrátit na pouhých sedm měsíců při zachování celkového termínu výstavby" (viz tady)? Nehledě na to, že i ten linkutý dokument někdo IMHO opravil - původně tam bylo 21.3.2010, ne 1.9.2010.

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od 8750 » 27.8.2008 21:07

Já si vzpomínám na tuto zmínku v DP kontaktu:
Ing. Šurovský v DP kontaktu 7+8/08 píše:Z jednání dne 30. června 2008 vyplynul urgentní úkol pro účastníky výstavby zpracovat materiál "Provozní stavy MHD pro roky 2008 - 2011", a to do 15. června 2008. V něm by se měly objevit následující podmínky definované Dopéravním podnikem:
- nelze na dobu delší 3 týdnů mimo letní prázdniny uzavřít úsek Vítězné náměstí - Prašný most, protože by byla od sítě odříznuta vozovna Vokovice. Úsek však lze zavřít po dobu letních prázdnin.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od MOp » 27.8.2008 12:56

Zajímavé je spíše to, že se zatím nikde nepíše nic o tom, kdy bude přerušen provoz tram na Svatovítské. Původně to mělo být asi na půl roku, teď se o tom taktně mlčí..

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 27.8.2008 12:27

... přičemž od 1.9.2010 přes Prašný most povede provizorní trať, teprve od 21.3.2011 bude trať definitivní.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od Proxy » 27.8.2008 11:09

gabuliatko píše:
S_M_Lomoz píše:- výluka Špejchar-Prašný most bude od 1.2.09 do 1.9.09;
(-X dle meho nazoru 1.9.09 - 1.9.10
Pravdu máte oba, podle nového harmonogramu:
http://magistrat.praha-mesto.cz/77470_

1. února 2009 začne výluka od křižovatky Špejchar po křížovatku Prašný most (Hradčanská bez tramvají)
16. května 2009 budou tramvaje z obratiště Letná protaženy do smyčky Špejchar
1. září 2009 bude obnoven provoz na křižovatce Špejchar, ale pouze oblouk od Letné do Badeniho (Hradčanská stále bez tramvají)
1. září 2010 obnoven provoz tramvají v plném rozsahu na nových tělesech (návrat tramvají na Hradčanskou)

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Tramvajové tratě

Příspěvek od gabuliatko » 26.8.2008 22:46

S_M_Lomoz píše:- výluka Špejchar-Prašný most bude od 1.2.09 do 1.9.09;
(-X dle meho nazoru 1.9.09 - 1.9.10

Odpovědět