Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě
Tak nám do Kobylis zavítala brusná kampaň - a nedá se u toho usnout...
Re: Tramvajové tratě
9001 píše:A nešlo by v úplně nejhorší případě se točit na druhém trojúhelníku?
No právě, že ani na jednom. Ten vjezdový bych chápal. Navíc tam kdysi byl jen od než se to celé předělalo na smyčku. Ovšem dnes by se muselo procouvávat celou křižovatkou. Právě mi šlo o ten druhý - výjezdový, který také je odstřižen.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě
A nešlo by v úplně nejhorší případě se točit na druhém trojúhelníku?
Re: Tramvajové tratě
Kdyby alespoň mysleli a na výjezdovém trojúhelníku nechali trolej tak, aby se tam v případě nouze otočila souprava. Ne, trolej se ustřihla přímo nad výhybkou
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě
Mne je neustále onen stav jasný z pohledu na vozovně či střídacím bodě na monitor s plánem sítě, kde je stále červeně. Včera na máteři v Na znamení Mop psal "V těchto dnech probíhají výkopové práce pro dva nové stožáry trakčního vedení v oblasti rozpletu na vnější a vnitřní kolej smyčky." - no když není běžně užívaná, tak bylo zbytečné aby se s výkopy pachtili, když to bylo zmrzlé na kámen.Daveee7 píše:Kdy bude opět možnost, alespoň manipulačně, používat smyčku Harfa? Trolejové vedení stále chybí...
Je můj odhad (přání), že by za cca dva týdny mohla být zprůjezdněna, reálný?
Re: Tramvajové tratě
Kdy bude opět možnost, alespoň manipulačně, používat smyčku Harfa? Trolejové vedení stále chybí...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě
Srovnání s železnicí mne také napadlo, ale u TRAM by nešlo ani tak o úsporu místa (navíc v tomto ohledu existuje ještě jedno účinnější řešení nepotřebující plochu kruhového půdorysu - obratový trojúhelník) jako ušetření opotřebení kol (potažmo kolejnic) způsobené průjezdem malým obloukem.cwapa píše:To by mohli udělat i u tramvají. Něco takového jako je na dráze točna. Toho místa co by se ušetřilo.
Re: Tramvajové tratě
To by mohli udělat i u tramvají. Něco takového jako je na dráze točna. Toho místa co by se ušetřilo.
Re: Tramvajové tratě
Jamie: Zajímavé technologické řešení
-
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 09.8.2009 20:10
- Bydliště: V Bubenči tam kde postavili pár metrů kolejí, zničili vše, utratili miliardy a nyní tleskají jako kd
Re: Tramvajové tratě
Proboha, kdy se najde někdo zodpovědný a rozumný a udělá něco s tou Hradčanskou ?
Konkrétně mám na mysli ty SSZ před a za stanicí. Padaj si jak chtěj, nejlepší když padne
na stop při vjezdu do stanice, to jsme pak všichni na návštěvě u řidiče k v kabině.
A ty druhé řekněme "odjezdové" ty si taky dělaj co chtěj. Modelová situace:
Na Hč zc přijede lehce předjetá linka 20. Chvíli čeká a když už chce odjet tak už si čočky
musí navolit sám řidič. Mezitím za ní přijede kachna na 8. Ta sice není zpožděná, ale bude.
Zatím ji blokuje odjíždějící 20 a pak opět čočky padnou na stůj. Řidič je hodný a tak
v průběhu času nechává nastoupit nové cestující co přijeli metrem a tramvaj dobíhají.
A situace se opět opakuje - cyklus vypršel, čočky jsou stále na stůj. Naštěstí osmičku zachraňuje protijedoucí jednička dc, která znovu aktivuje čočky na volno.
Nejlepším řešením bude, když se celá nesmyslá signalizace zruší a odstraní.Navíc toho červeného panáčka na semaforu pro chodce nikdo nerespektuje a dobrovolně se zde "skáče" pod tramvaj. Leda, že by se zde nainstalovaly závory pro chodce.
Celá Hradčanská po té slavné rekonstrukci je .....á, to všichni víme a tak už nebudu
ani psát o ručním přehazovaní vekslí do splítky, kdy řidič musí díky holému svršku překonávat pěkný výškový rozdíl a riskovat minimálně vyvrknutý kotník.
Další zbytečné zpoždění tramvaje naberou na Prašném mostě, kde to "padá" na pár vteřin do každého směru, takže projede jedna souprava.
Konkrétně mám na mysli ty SSZ před a za stanicí. Padaj si jak chtěj, nejlepší když padne
na stop při vjezdu do stanice, to jsme pak všichni na návštěvě u řidiče k v kabině.
A ty druhé řekněme "odjezdové" ty si taky dělaj co chtěj. Modelová situace:
Na Hč zc přijede lehce předjetá linka 20. Chvíli čeká a když už chce odjet tak už si čočky
musí navolit sám řidič. Mezitím za ní přijede kachna na 8. Ta sice není zpožděná, ale bude.
Zatím ji blokuje odjíždějící 20 a pak opět čočky padnou na stůj. Řidič je hodný a tak
v průběhu času nechává nastoupit nové cestující co přijeli metrem a tramvaj dobíhají.
A situace se opět opakuje - cyklus vypršel, čočky jsou stále na stůj. Naštěstí osmičku zachraňuje protijedoucí jednička dc, která znovu aktivuje čočky na volno.
Nejlepším řešením bude, když se celá nesmyslá signalizace zruší a odstraní.Navíc toho červeného panáčka na semaforu pro chodce nikdo nerespektuje a dobrovolně se zde "skáče" pod tramvaj. Leda, že by se zde nainstalovaly závory pro chodce.
Celá Hradčanská po té slavné rekonstrukci je .....á, to všichni víme a tak už nebudu
ani psát o ručním přehazovaní vekslí do splítky, kdy řidič musí díky holému svršku překonávat pěkný výškový rozdíl a riskovat minimálně vyvrknutý kotník.
Další zbytečné zpoždění tramvaje naberou na Prašném mostě, kde to "padá" na pár vteřin do každého směru, takže projede jedna souprava.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě
Jestli si pod termínem "správce KP" představujeme oba to samé, tak někteří "papíry" mají...MM-Mikulovsky píše:Kvůli dnes zaslechnutým informacím se musím ptát: Neuvažoval někdo ze zodpovědných, že by správci KP absolvovali kurz řidiče TRAM? (Neslyšel jsem, že jediný z nich by dosud měl "papíry" na TRAM.) Díky tomu by jistě následně lépe posuzovali poškození TT - jeho vliv na průjezd TRAM.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě
To si moc nevybereš. Sice ho absolvoval můžou, ale podstatou jejich práce předpokládám není rychlost provozu, ale bezpečnost. Pokud tam tram nevykolejí při 10, tak je to ok.
Druhá věc je, že skoro přes noc jsou schopni opravit Lazarskou, ale upravit panel na Barrandov a podobně je problém.
Druhá věc je, že skoro přes noc jsou schopni opravit Lazarskou, ale upravit panel na Barrandov a podobně je problém.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě
Kvůli dnes zaslechnutým informacím se musím ptát: Neuvažoval někdo ze zodpovědných, že by správci KP absolvovali kurz řidiče TRAM? (Neslyšel jsem, že jediný z nich by dosud měl "papíry" na TRAM.) Díky tomu by jistě následně lépe posuzovali poškození TT - jeho vliv na průjezd TRAM.Petr (02.1.2011 12:48) píše:Tohle mně vrtá hlavou 14 let a ještě jsem se nakonec nedovrtal. Možná ví správci kolejových pasů. Ale radši bych se jich neptal. Někteří jedinci nejsou pozitivně naladěni...MM-Mikulovsky píše:No někdy mi skutečně vrtá hlavou podle čeho určují umístění OR(...)
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě
Tak já nevim, jel jsem tam kolem 14.h a bylo tam asi 6 lidí s foťáky, jeden z nich (vypadající jako pan MOp ) v reflexní vestě, ale já se mýlívám ...