Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
smlouva prahy s jcdecaux je asi doopravdy nevýhodná, když čekárny nadále nejsou ani na vytížených a přitom dispozičně pro umístění čekárny vhodných zastávkách typu ND, mal. nám., muzeum, malovanka zc apod.
PROČ?
PROČ?
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
už jsem se dlouho neptal - bude se něco dělat s těma hloupejma mastodontama na nově rekonstruovanejch tratích na staroměstské a v podolí? Při stanicování oslňujou ledky, neni vidět v zrcátku dění podél vozu. Chtělo by to snížit jas...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
ROPID by ještě mohl zprovoznit zastávky Lazarská ve Spálené ulici pro denní linky. (Stejně tam ta tramvaj stojí, tak co. ) Potom už bude MHD v centru naprosto dokonalá a jistě přiláká řadu dalších zákazníků do aut.gabuliatko píše:Proto máme nově zřízenou zastávku na Karlově náměstí, aby se dalo ušetřit a pěším pochodem dohnat několik pořadí na M22.petr91 píše:Tramvaje čekají v řadě občas až k Lazarské a jedna po druhé stanicují.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
9001: Není třeba fárat, aktuálně vyzkoušena z Radhošťské k Muzeu procházka podél jednoho z vozů sólo jedenáctky Nicméně je to kupodivu i při podobné koloně aut loterie, jak se tramvaj probije. Za mnou vyprovázeným sólem už byla v závěsu dvojice a další sólo .
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jak vidím, tak i pomalu bude rychlejší fárat do B než poskakovat přes centrum tramvají a nebo pro chodivší to proběhnou Příkopy.gabuliatko píše:Proto máme nově zřízenou zastávku na Karlově náměstí, aby se dalo ušetřit a pěším pochodem dohnat několik pořadí na M22.petr91 píše:Tramvaje čekají v řadě občas až k Lazarské a jedna po druhé stanicují.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Proto máme nově zřízenou zastávku na Karlově náměstí, aby se dalo ušetřit a pěším pochodem dohnat několik pořadí na M22.petr91 píše:Tramvaje čekají v řadě občas až k Lazarské a jedna po druhé stanicují.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Zastávka přesunuta na základě rozhodnutí MHMP ze dne 12.12. (jeho obsah neznám). Odstranit sloupek není tak jednoduché jako přemístit JŘ, podle mých informací měl být sundán dnes.
von Špilberk píše:Ano, navíc původní provizorní sloupek zůstal na místě, i když na něm nejsou jízdní řády. Ale stále u něj čekají lidi. Někdo má asi potřebu dělat z cestujících i řidičů Tram blbce.petr91 píše:Doufám, že to tady ještě někdo nepsal a já tedy již nezmíním probrané téma, ale proč se zastávka Národní třída ZC zkrátila a je dlouhá pouze na dva vozy? (zastávkový sloupek se vrátil před vchodové dveře do Máje, ale značka konce zastávky zůstala na lampě a znemožňuje odstanicování druhé soupravy). Tramvaje čekají v řadě občas až k Lazarské a jedna po druhé stanicují.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ano, navíc původní provizorní sloupek zůstal na místě, i když na něm nejsou jízdní řády. Ale stále u něj čekají lidi. Někdo má asi potřebu dělat z cestujících i řidičů Tram blbce.petr91 píše:Doufám, že to tady ještě někdo nepsal a já tedy již nezmíním probrané téma, ale proč se zastávka Národní třída ZC zkrátila a je dlouhá pouze na dva vozy? (zastávkový sloupek se vrátil před vchodové dveře do Máje, ale značka konce zastávky zůstala na lampě a znemožňuje odstanicování druhé soupravy). Tramvaje čekají v řadě občas až k Lazarské a jedna po druhé stanicují.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Doufám, že to tady ještě někdo nepsal a já tedy již nezmíním probrané téma, ale proč se zastávka Národní třída ZC zkrátila a je dlouhá pouze na dva vozy? (zastávkový sloupek se vrátil před vchodové dveře do Máje, ale značka konce zastávky zůstala na lampě a znemožňuje odstanicování druhé soupravy). Tramvaje čekají v řadě občas až k Lazarské a jedna po druhé stanicují.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Také jsem ve středu navštívil v Berlíně InnoTrans. Velmi mne (mimo vystavených kolejových vozidel) zaujaly technologie stavby i opravy kolejových konstrukcí - včetně přestavníků (TRAM i železničních). Zajímavá mi připadá třeba posuvná srdcovka http://issuu.com/contextodecomunicacion ... ia-email/2 od španělského výrobce http://www.amufer.es/desvios/. Ovšem přemýšlím o jejích kladech (odbourání jízdy TRAM po okolku, hluků a deformací srdcovek způsobovaných propadem kola s nízkým okolkem ...) i záporech (i ji, jako každé jiné pohyblivé části v TT, může něco bránit v jejím pohybu či dosednutí na správné místo - např. jako hrotům výhybky sníh).
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Časem :]]]
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Když už zase řešíme informování cestujících na zastávkách (viz. Postřehy z terénu), tak mám jeden dotaz: Kdy bude nějaký digitální sloupek na zastávkách schopen zobrazovat aktuální mimořádnosti v reálném čase Tedy např. info o přerušení provozu, zavedení NAD atd.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Poklopem odspoda.Honza píše:Kde se nachází vstup do chodby v tramvajové estakádě Krejcárek? Nikdy jsem si tam žádných vrat nevšiml.