Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od pawel » 03.1.2013 21:53

smlouva prahy s jcdecaux je asi doopravdy nevýhodná, když čekárny nadále nejsou ani na vytížených a přitom dispozičně pro umístění čekárny vhodných zastávkách typu ND, mal. nám., muzeum, malovanka zc apod.
PROČ?

Uživatelský avatar
chemik
Uživatel
Příspěvky: 1776
Registrován: 29.5.2009 10:02
Bydliště: Tam, kde jezdí třistačtrnda

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od chemik » 03.1.2013 3:22

už jsem se dlouho neptal - bude se něco dělat s těma hloupejma mastodontama na nově rekonstruovanejch tratích na staroměstské a v podolí? Při stanicování oslňujou ledky, neni vidět v zrcátku dění podél vozu. Chtělo by to snížit jas...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 19.12.2012 8:31

gabuliatko píše:
petr91 píše:Tramvaje čekají v řadě občas až k Lazarské a jedna po druhé stanicují. #-o
Proto máme nově zřízenou zastávku na Karlově náměstí, aby se dalo ušetřit a pěším pochodem dohnat několik pořadí na M22.
ROPID by ještě mohl zprovoznit zastávky Lazarská ve Spálené ulici pro denní linky. (Stejně tam ta tramvaj stojí, tak co. :lol: ) Potom už bude MHD v centru naprosto dokonalá a jistě přiláká řadu dalších zákazníků do aut. 8-)

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Martin Šubrt » 18.12.2012 17:14

9001: Není třeba fárat, aktuálně vyzkoušena z Radhošťské k Muzeu procházka podél jednoho z vozů sólo jedenáctky ;-) Nicméně je to kupodivu i při podobné koloně aut loterie, jak se tramvaj probije. Za mnou vyprovázeným sólem už byla v závěsu dvojice a další sólo ;-).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 18.12.2012 16:03

gabuliatko píše:
petr91 píše:Tramvaje čekají v řadě občas až k Lazarské a jedna po druhé stanicují. #-o
Proto máme nově zřízenou zastávku na Karlově náměstí, aby se dalo ušetřit a pěším pochodem dohnat několik pořadí na M22.
Jak vidím, tak i pomalu bude rychlejší fárat do B než poskakovat přes centrum tramvají a nebo pro chodivší to proběhnou Příkopy.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od gabuliatko » 18.12.2012 15:56

petr91 píše:Tramvaje čekají v řadě občas až k Lazarské a jedna po druhé stanicují. #-o
Proto máme nově zřízenou zastávku na Karlově náměstí, aby se dalo ušetřit a pěším pochodem dohnat několik pořadí na M22.

vávra
Uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 06.11.2008 20:12

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od vávra » 18.12.2012 13:43

Zastávka přesunuta na základě rozhodnutí MHMP ze dne 12.12. (jeho obsah neznám). Odstranit sloupek není tak jednoduché jako přemístit JŘ, podle mých informací měl být sundán dnes.
von Špilberk píše:
petr91 píše:Doufám, že to tady ještě někdo nepsal a já tedy již nezmíním probrané téma, ale proč se zastávka Národní třída ZC zkrátila a je dlouhá pouze na dva vozy? (zastávkový sloupek se vrátil před vchodové dveře do Máje, ale značka konce zastávky zůstala na lampě a znemožňuje odstanicování druhé soupravy). Tramvaje čekají v řadě občas až k Lazarské a jedna po druhé stanicují. #-o
Ano, navíc původní provizorní sloupek zůstal na místě, i když na něm nejsou jízdní řády. Ale stále u něj čekají lidi. Někdo má asi potřebu dělat z cestujících i řidičů Tram blbce. :roll: #-o

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 18.12.2012 7:01

petr91 píše:Doufám, že to tady ještě někdo nepsal a já tedy již nezmíním probrané téma, ale proč se zastávka Národní třída ZC zkrátila a je dlouhá pouze na dva vozy? (zastávkový sloupek se vrátil před vchodové dveře do Máje, ale značka konce zastávky zůstala na lampě a znemožňuje odstanicování druhé soupravy). Tramvaje čekají v řadě občas až k Lazarské a jedna po druhé stanicují. #-o
Ano, navíc původní provizorní sloupek zůstal na místě, i když na něm nejsou jízdní řády. Ale stále u něj čekají lidi. Někdo má asi potřebu dělat z cestujících i řidičů Tram blbce. :roll: #-o

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od petr91 » 17.12.2012 22:23

Doufám, že to tady ještě někdo nepsal a já tedy již nezmíním probrané téma, ale proč se zastávka Národní třída ZC zkrátila a je dlouhá pouze na dva vozy? (zastávkový sloupek se vrátil před vchodové dveře do Máje, ale značka konce zastávky zůstala na lampě a znemožňuje odstanicování druhé soupravy). Tramvaje čekají v řadě občas až k Lazarské a jedna po druhé stanicují. #-o

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.9.2012 23:06

Také jsem ve středu navštívil v Berlíně InnoTrans. Velmi mne (mimo vystavených kolejových vozidel) zaujaly technologie stavby i opravy kolejových konstrukcí - včetně přestavníků (TRAM i železničních). Zajímavá mi připadá třeba posuvná srdcovka http://issuu.com/contextodecomunicacion ... ia-email/2 od španělského výrobce http://www.amufer.es/desvios/. Ovšem přemýšlím o jejích kladech (odbourání jízdy TRAM po okolku, hluků a deformací srdcovek způsobovaných propadem kola s nízkým okolkem ...) i záporech (i ji, jako každé jiné pohyblivé části v TT, může něco bránit v jejím pohybu či dosednutí na správné místo - např. jako hrotům výhybky sníh).

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Petrpes » 16.9.2012 12:11

Časem :]]]

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 16.9.2012 7:43

Když už zase řešíme informování cestujících na zastávkách (viz. Postřehy z terénu), tak mám jeden dotaz: Kdy bude nějaký digitální sloupek na zastávkách schopen zobrazovat aktuální mimořádnosti v reálném čase :?: Tedy např. info o přerušení provozu, zavedení NAD atd.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 24.6.2012 19:24

Honza píše:Kde se nachází vstup do chodby v tramvajové estakádě Krejcárek? Nikdy jsem si tam žádných vrat nevšiml.
Poklopem odspoda.

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 391
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od piskvorrr » 24.6.2012 18:44

Honza píše:Kde se nachází vstup do chodby v tramvajové estakádě Krejcárek? Nikdy jsem si tam žádných vrat nevšiml. (fotka/článek)
Mozna proto, ze to na rozdil od Hradu neni turisticka atrakce - a neni tudiz zadouci, aby tam smejdila verejnost a jine podvratne a kriminalni zivly? :wink:

Uživatelský avatar
Honza
Uživatel
Příspěvky: 272
Registrován: 02.10.2010 13:48

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Honza » 23.6.2012 23:06

Kde se nachází vstup do chodby v tramvajové estakádě Krejcárek? Nikdy jsem si tam žádných vrat nevšiml. (fotka/článek)

Odpovědět