Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
johndj
Uživatel
Příspěvky: 185
Registrován: 05.4.2009 21:17
Bydliště: Zličín
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od johndj » 07.9.2013 12:48

Absolut píše:Od pětadevadesátýho ne. Prvních aspoň pět let ta trať opravdu měla téměř rychlodrážní charakter. Nejlépe se tam lítalo s vozy KT8.


Vzpomínám, jak jsem ještě jako malý díte chtěl vždycky s maminkou jezdit kloubovou trojkou do Modřan a zase zpátky. Akorát dvakrát do roka - myslím na jaře a na podzim byla vždycky asi na týden nebo 14 dní výluka a pak se zase lítalo naplno.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Absolut » 07.9.2013 0:16

Od pětadevadesátýho ne. Prvních aspoň pět let ta trať opravdu měla téměř rychlodrážní charakter. Nejlépe se tam lítalo s vozy KT8.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 06.9.2013 13:02

KOMOKO je fakt zakletý :-( Vemte si Řepy, Podolí, Lehovec, ale i spousta jiných reko úseku drží a tady se to se*e vod pětadevadesátýho :-S

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 06.9.2013 9:54

Počet přebíhačů se omezí určitě, tomu teda věřím.
A k trati: ta OR20 už je zavařená, takže nevím, co tam původně bylo. Ale mezi Belárií a Černým koněm je další podobné místo, kde se něco vařilo a brousilo, ale je to bez OR.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 06.9.2013 9:49

Špatné jsou obě. Ta s tim klandrem možná horší, bo přebíhači budou hůř stíhat. Že se tam díky klandru přestane přebíhat, tomu snad nikdo nevěří. To by tam musel bejt plot jako na magistrále na 5. května.
Jinak všiml jsem si, že někdo od Černýho koně do Modřan dost mlátěj svary, pomalu to zvukově začíná připomínat stykovou kolej. Zatímco kolem Podolí to nedělá. Že by rozdíl v kvalitě práce různých firem? Nebo je chyba jinde?
Naposledy upravil(a) Bobik dne 06.9.2013 9:57, celkem upraveno 1 x.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 06.9.2013 8:33

Tak mám dvě zprávy, jedna je dobrá a jedna špatná (schválně, jestli poznáte, která je která :D ):
1. na Pobřežní cestě vzniká mezi kolejemi zábradlí
2. mezi Modř. školou a Belárií visí OR20 pro defekt kolejnice

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 05.8.2013 16:26

K těm prudérním a dlouhým OR na Modřanech-v DPK se psalo, že je po povodni poškozen spodek trati/pláň a nosný systém TV. Mrzí mě to zvlášť be chvíli, kdy je KOMOKO po letech zcela bez OR :-( Chystá se náprava ještě letos? Dalo by se to stihnou třeba za prodloužený víkend? Patrně je třeba snést rošt možná i odtěžit stěrk a pak znovu, lépe a radostněji zpět. Pod narušením nosného systému TV si představuji podmáčené patky stožárů...
Je to opravdu tak vážné? GPK opticky žádné závady nevykazuje a je to vpodstatě vše v přímé.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 29.7.2013 6:38

Já se taky nejdřív zaradoval, že máme skorotermín RTT Průběžná, a teď vidím, že máme skorotermín RTT V Olšinách. :lol:
A tady je VŘ bez problémů nebo to bude dělat DP vlastními silami (radši) :?:

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Marek B. » 29.7.2013 2:04

9001: Je dobře, že SI to za vinu nedáváš (máš tam překlep) :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 28.7.2013 22:50

Absoult: Přesně jak píšeš, trochu jsme se nepochopili, ale nic to nemění na tom, že zastávám názor, že úsek Otakarova - Koh-i-noor - Kubánské náměstí - Průběžná potřebuje také komplet reko a dělat citybloky na jedné zastávce mi přijde vyhozená investice.

K ROPIDu. Otázka je co o jeho převzetí hráči Transport Giantu s mapou Prahy vzniklo dobrého.

Marek B: Taky mi to za vinu nedávám.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Absolut » 28.7.2013 21:12

Marek B.: Já jsem smířený i s realitou toho, že když napíšu ve veřejné zóně internetu že dělám něco pro ROPID, tak že mi bude vynadáno. Nemám s tím problém. Ale díky, že jsi se mě zastal.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Absolut » 28.7.2013 21:11

9001: Trošku jsme se nepochopili, já jsem psal o zastávce Průběžná, Ty o tramvajové trati. Ta debata přece začala zastávkami, tak jsem Tvůj stesk vnímal v tomto kontextu. Všechny moje uvedené informace se týkají zastávky Průběžná a trati v ulici V Olšinách směrem ke Kubánskému náměstí. Dokonce z mých příspěvků bylo myslím jasné, že hovořím o lokalitě zastávek Průběžná, ale ty jsi to ve své horkokrevné naštvanosti na ROPID nevstřebal, protože se Ti to nehodilo.

Tramvajová trať v ul. Průběžná má vydané stavební povolení a naráží pouze na kostrbatost našich předpisů v otázkách výběru zhotovitele veřejných zakázek. Není žádný důvod v rámci rekonstrukce TT něco dělat se SSZ, které má jejich správce obnovené. Já jsem mluvil o neobnovených SSZ u zastávky Průběžná, viz výše.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Marek B. » 28.7.2013 17:39

9001: Já tedy nevím, ale proč to píšeš zrovna Absolutovi? Vždyť píše, že se spoustou kroků nesouhlasí. Jeho činnost je úprava Mezi hřbitovy, ne zrušení 19 a odvolání se firmy proti výsledkům soutěže na reko TT.. To se obrať spíš na magistrát... A taky mi není jasný, co dělá špatně DPP, když nechce flikovat donekonečna BKV.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 28.7.2013 16:17

Absoult: Nadávání na ROPID je bohužel více než na místě. Zničená fungují MHD, méně se vybralo na předplatních kuponech a i reálné vozokm narůstají + další spojené náklady. Já osobně se nemíním smiřovat s něčím co zhorušeje stav a ještě vyhazuje peníze navíc, oproti původnímu fungujícímu.

O Průběžné se bavím o 2 letech, protože se v loni zavřela a udělalo se pár míst, které zachránily pověst DPP jinak by byl za naprosté blbce. Letos se aspon nic nezavřelo, ale efekt zůstává stejný. Tvým prognozám se lze pouze lehce pousmát. Dokud nebudou panely vytrhané a bagry na místě, tak nelze věřit ničemu.

Jenom takové malé rýpnutí. Nádraží Strašnice, SSZ u Peny jsou obnovené, takže se znova rozkopají v rámci RTT?

Asi to je hodně útočné, ale mrzí mě jak MHD v Praze upadá za cenu šotoušských nápadů. Nepracovat v centru a nebydlet na metru, tak MHD prakticky nepoužiju...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Absolut » 28.7.2013 14:49

Milý 9001, rozhodně se mi nelíbí vše, co dělá vedení ROPIDu. A věci pro mě reálně nekončí tím, že odejde výkres ze stolu, pravidelně MHD jezdím a užívám si zbytečné přestupy, narvaná sóla i prázdné kloubáky. Poslední tři týdny dokonce s kočárkem, je to labůžo, třeba když nejbližší a na půl hodiny jediný nízkopodlažní spoj v mé relaci je narvaná sólo wana na d-3. Ale jsem schopen smířit se s realitou. Poměrně často pro ROPID pracuju a dělám to rád a často mě to i těší. Právě proto, že se jedná často o takové "malé věci", které jsou užitečné, ale lidem nevnímané. A víc bych to asi nepitval, nepovažuji za účelné nadávat na ROPID, od toho jsou tady jiní jedinci.

Na Průběžné se neslibuje dva roky, ale pět let. To jen pro pořádek. V roce 2008 oznámila MČ, že zastávky opraví ještě letos. Důvodem zdržení je koordinace rekonstrukce TT (stavba DP) s novou úpravou prostoru zastávek (stavba MČ Praha 10) a obnovou SSZ (stavba TSK). Ještě před pár týdny to vypadalo, že všechny stavby proběhnou dohromady na jaře 2014, nyní to vypadá, že se rekonstrukce TT udělá možná už letos, ale jisté to není.

Odpovědět