http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041631petr03 píše:Ale video pekne. Bylo by vice info o teto akci? Hezke sledovat triclene tramky.
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A proč proboha? Co je na tom tak důvěrnýho?Fořtík píše:Hmm, spíš se to nedostalo ven, jelikož každý vynašeč takového materiálu by byl po zásluze potrestán - viz "profil" toho, kdo video nahrál a seznam videí, které nahrál - jenom toto jedno.fricoolinek2 píše:Zatěžkávací zkouška TT Barrandov 01.11.2003
https://www.youtube.com/watch?v=o-S7vvjM5cM
Pěkný archivní poklad. Jako vše ostatní, co se nedostalo na YouTube v době, kdy video bylo aktuální. Pochopitelně, zpravidla z toho důvodu, že YouTube ještě nebylo. Ale i třeba videa z let 2005 - 2007 (tj. ranná léta YouTube) začínají mít své kouzlo....
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ale video pekne. Bylo by vice info o teto akci? Hezke sledovat triclene tramky.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Hmm, spíš se to nedostalo ven, jelikož každý vynašeč takového materiálu by byl po zásluze potrestán - viz "profil" toho, kdo video nahrál a seznam videí, které nahrál - jenom toto jedno.fricoolinek2 píše:Zatěžkávací zkouška TT Barrandov 01.11.2003
https://www.youtube.com/watch?v=o-S7vvjM5cM
Pěkný archivní poklad. Jako vše ostatní, co se nedostalo na YouTube v době, kdy video bylo aktuální. Pochopitelně, zpravidla z toho důvodu, že YouTube ještě nebylo. Ale i třeba videa z let 2005 - 2007 (tj. ranná léta YouTube) začínají mít své kouzlo....
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Zatěžkávací zkouška TT Barrandov 01.11.2003
https://www.youtube.com/watch?v=o-S7vvjM5cM
Pěkný archivní poklad. Jako vše ostatní, co se nedostalo na YouTube v době, kdy video bylo aktuální. Pochopitelně, zpravidla z toho důvodu, že YouTube ještě nebylo. Ale i třeba videa z let 2005 - 2007 (tj. ranná léta YouTube) začínají mít své kouzlo....
https://www.youtube.com/watch?v=o-S7vvjM5cM
Pěkný archivní poklad. Jako vše ostatní, co se nedostalo na YouTube v době, kdy video bylo aktuální. Pochopitelně, zpravidla z toho důvodu, že YouTube ještě nebylo. Ale i třeba videa z let 2005 - 2007 (tj. ranná léta YouTube) začínají mít své kouzlo....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Karosák: Už si slyšel, že nám právě novelizovaly D1/2?
Asi jedinou kladnou změnou (z těch mnou zaslechnutých) je zavedení, k současným "úsekovým OR" (=s návěstí začátku a konce či začátku jiné OR), "místní OR" - která bude (jako při povoleném projíždění zastávky, kde jako "místní OR" je určen označník) přikazovat rychlost TRAM jen při míjení jejím čelem.
Dle mých informací má být první zavedení na vjezdech (z obou stran) na křížení TT s IAD mezi Sídl. a Polikl. Barrandov.
Asi jedinou kladnou změnou (z těch mnou zaslechnutých) je zavedení, k současným "úsekovým OR" (=s návěstí začátku a konce či začátku jiné OR), "místní OR" - která bude (jako při povoleném projíždění zastávky, kde jako "místní OR" je určen označník) přikazovat rychlost TRAM jen při míjení jejím čelem.
Dle mých informací má být první zavedení na vjezdech (z obou stran) na křížení TT s IAD mezi Sídl. a Polikl. Barrandov.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Pod Ohradou byla 40, já jí zažil max. v kurzu, taky tam byl nějakej jetej oblouk, už tam nic nevisí a nabrzdím si stejně na 40, není problém. Ta kr@ténizace mě ubíjí. Kdo si bude za jízdy hrát s...čímkoliv, tak to rozstřelí jak při 15 ve smyčce, tak ve 30 v Braníku. Je to úplně k h0vnu, další OR, kterou musíš hlídat a hypnotizovat tacho. Nesnášim to čumění do budíku kvůli +- 2 km/h někde na širé trati bez závad, protože každá ms čumění jinam než na trať je riziko určitě větší, než ta tolerance rychlosti. Vždyť i slavné železničářské heslo NESPOUŠTĚJ OČI Z TRATI, visívá dodnes kolem kolejišť dep. O těch rychlostech v Brně vím, všiml jsem si jich, ale taky by mě zajímalo, jak moc to hrotěj ve vyhodnocování/toleranci. Já bych tu kr@ténizaci trochu zmírnil-už několikrát mě napadlo, že by se hodily 2 druhy OR. Samozřejmě až nyní, ve chvíli, kdy sílí tlak na nepoužívání mozku, ten samozřejmě preferuji. Ale když už, tak jedny současné žluté OR a ty jsou bez debaty natvrdo a přesně, tzn. vexle, lomy kolejnic, areály, pěší zóny, klesání... Druhé, "měkčí" stejná čísla i velikost, ale řekněme bílé číslice na modrém/zeleném pozadí právě pro takovéto účely. Významem: Nebudeme tě jebat za desetinnou čárku, rychlost důrazně doporučujeme a varujeme, že tu hrozí nebezpečí a jestli to přepálíš, zle se ti povede. Takové cedulky pak můžou viset i nad některými oblouky. Ale v našich podmínkách možná úplně zbytečné, bo na tom někdo z DK bude ustříkávat, jiný švec zase zvýšky To mě jen napadlo, že by v dobrých kruzích mohlo pomoci problém zjemnit
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
OR od Ohrady ke Krejcárku byla, ale už dávno není. Proč byla, jestli rozhled nebo stav oblouku, nevím.
Stresovat lidi zodpovědné za bezpečnost jiných lidí je prostě nerozum a jednou se to vymstí...
Řvounům vadí všechno, dřív řvali na konečné, že nechtějí popojíždět, protože je to přerušení BP; teď řvou ve střídacích místnostech, že přijeli pozdě a budou mít tu pauzu kratší.
Jízdní doby se utáhli někdy před třemi (???) lety a zkrátka nutí člověka k rychlé jízdě. Nebo sice může jet klidně, čekat na dobíhající atd., ale pak si na konečné sotva naberu vodu na pití (o dalších tělesných funkcích, které živého řidiče odlišují od mechanické součástky tramvaje ani nemluvě)
Stresovat lidi zodpovědné za bezpečnost jiných lidí je prostě nerozum a jednou se to vymstí...
Řvounům vadí všechno, dřív řvali na konečné, že nechtějí popojíždět, protože je to přerušení BP; teď řvou ve střídacích místnostech, že přijeli pozdě a budou mít tu pauzu kratší.
Jízdní doby se utáhli někdy před třemi (???) lety a zkrátka nutí člověka k rychlé jízdě. Nebo sice může jet klidně, čekat na dobíhající atd., ale pak si na konečné sotva naberu vodu na pití (o dalších tělesných funkcích, které živého řidiče odlišují od mechanické součástky tramvaje ani nemluvě)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
von Špilberk: A kdo utahuje jízdní doby? Když jsme to tu řešili s MŠ asi měsíc zpátky, tak od roku 1990 nenastala prakticky žádná změna.
Obratové jsou zkracované přece příjemnějšími pauzami na střídacích bodech ne? (V tom je trochu ironie) resp. kvůli tomu, že se najde silná skupina řvounů, že nechtějí popojíždět.
Jinak nechci Ti brát iluze, ale myslíš že u mého zaměstnavatele to je jiné? Neprodáváš, neplníš? Čeká dalších 10 na tvoje místo...
On Braník není první... První tenhle typ OR si pamatuji na Krejcárku, kde je dokonce 20 od Ohrady ne?
Obratové jsou zkracované přece příjemnějšími pauzami na střídacích bodech ne? (V tom je trochu ironie) resp. kvůli tomu, že se najde silná skupina řvounů, že nechtějí popojíždět.
Jinak nechci Ti brát iluze, ale myslíš že u mého zaměstnavatele to je jiné? Neprodáváš, neplníš? Čeká dalších 10 na tvoje místo...
On Braník není první... První tenhle typ OR si pamatuji na Krejcárku, kde je dokonce 20 od Ohrady ne?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Peníze možná, ale co podmínky?
Práce řidiče je čím dál náročnější, provoz hustý. Někdo pořád utahuje jízdní doby, zkracuje obratové časy atd. Já taky přemýšlím jinak, když jedu pozdě o 4 minuty a vím, že na konečné mám 15 nebo 20 minut, a jinak když jedu pozdě o 4 minuty a vím, že na konečné mám 8. Řidiči jsou pod tlakem, všechno dělají ve spěchu a ve stresu, no a pak dělají blbosti. Pod tlakem udělá chybu každý, někdo dřív, někdo později, někdo větší, někdo menší. A místo, aby to někdo systematicky řešil, tak se jednak na školení dozvíme, že komu se to nelíbí, může vypadnout, protože za bránou čeká 100 dalších, kteří to budou dělat (jak, to už se neřeší) a držet ústa. A jednak někdo ještě vymýšlí kraviny, které řidičům dál komplikují život (jako by to už nestačilo), např. Alzheimerovo automatické hlášení zastávek.
A ještě k Braníku: pokud si někdo myslí, že se mají podobné oblouky "přikrýt" OR, tak se musí přikrýt i všechny ostatní podobné, ještě dřív, než se tam něco stane, ne až potom. Já jsem ale proti, protože tímhle přístupem se odnaučí myslet i ti řidiči, kteří zatím myslet umí. Tímhle tempem za chvíli přijedu k oblouku a budu muset volat na dispečink, abych se zeptal, jak rychle mám jet, protože na drátu nevisí žádná cedulka, a já to přece bez cedulky nevím.
Práce řidiče je čím dál náročnější, provoz hustý. Někdo pořád utahuje jízdní doby, zkracuje obratové časy atd. Já taky přemýšlím jinak, když jedu pozdě o 4 minuty a vím, že na konečné mám 15 nebo 20 minut, a jinak když jedu pozdě o 4 minuty a vím, že na konečné mám 8. Řidiči jsou pod tlakem, všechno dělají ve spěchu a ve stresu, no a pak dělají blbosti. Pod tlakem udělá chybu každý, někdo dřív, někdo později, někdo větší, někdo menší. A místo, aby to někdo systematicky řešil, tak se jednak na školení dozvíme, že komu se to nelíbí, může vypadnout, protože za bránou čeká 100 dalších, kteří to budou dělat (jak, to už se neřeší) a držet ústa. A jednak někdo ještě vymýšlí kraviny, které řidičům dál komplikují život (jako by to už nestačilo), např. Alzheimerovo automatické hlášení zastávek.
A ještě k Braníku: pokud si někdo myslí, že se mají podobné oblouky "přikrýt" OR, tak se musí přikrýt i všechny ostatní podobné, ještě dřív, než se tam něco stane, ne až potom. Já jsem ale proti, protože tímhle přístupem se odnaučí myslet i ti řidiči, kteří zatím myslet umí. Tímhle tempem za chvíli přijedu k oblouku a budu muset volat na dispečink, abych se zeptal, jak rychle mám jet, protože na drátu nevisí žádná cedulka, a já to přece bez cedulky nevím.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Petrpes: Peníze jsou pořád dobré nebo snad někdo řidičům sáhl na jejich hodinou sazbu?
Problém je v řevu některých lidí... Už to je o tom, že nejezdí 5x11 hodin, ale 5x7, k tomu nejsou přesčasy a nějaké jízdy z volna? Neex...
Problém je v řevu některých lidí... Už to je o tom, že nejezdí 5x11 hodin, ale 5x7, k tomu nejsou přesčasy a nějaké jízdy z volna? Neex...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Bohužel ta kretenizace je fakt... V dnešních podmínkách a při dnešních platech jezdí už jenom nadšenci, nebo .....
Obdivuju Filipa, či Von Š., že to dělaj na HPP. Ale předpokládám že je to mezistanice někam dál, jako to bylo u nejednoho nadšence včetně PeS.
Letos to bude 16 let co vlastním "papíry", ale už přes 13 let jsem velice spokojený brigádník.
Trocha historie:
První směna bez zácviku byla na lince 1 s bezkabinovou soupravou 6631+6630 z vozovny ŽI.
První brigádnická směna byla na lince 21 se soupravou 6611+6610 za motol, ovšem s "pankráckou" smlouvou a hned druhý den první pankrácká brigádnická směna na sobotní 16 s vozem 8214. Tehdy jezdila 8214 asi týden!
A tak je to dodnes, brigádník jezdí všude a se vším... Všechny vozovny, linky a typy vozů na denním pořádku.
Ale pořád jsem PA a letos je 15T na více než polovině mých šichet. Dnes 9219
Nejstarší vůz na lince co jsem měl byla souprava s reklamou Metro 6429+6434, nebo tak nějak. Nejnovější 9293.
Svezl jsem se i s 6149, ale psssst... Nehod pár bylo, jeden člověk, ale přežil, no a vlčák to nepřežil...
Obdivuju Filipa, či Von Š., že to dělaj na HPP. Ale předpokládám že je to mezistanice někam dál, jako to bylo u nejednoho nadšence včetně PeS.
Letos to bude 16 let co vlastním "papíry", ale už přes 13 let jsem velice spokojený brigádník.
Trocha historie:
První směna bez zácviku byla na lince 1 s bezkabinovou soupravou 6631+6630 z vozovny ŽI.
První brigádnická směna byla na lince 21 se soupravou 6611+6610 za motol, ovšem s "pankráckou" smlouvou a hned druhý den první pankrácká brigádnická směna na sobotní 16 s vozem 8214. Tehdy jezdila 8214 asi týden!
A tak je to dodnes, brigádník jezdí všude a se vším... Všechny vozovny, linky a typy vozů na denním pořádku.
Ale pořád jsem PA a letos je 15T na více než polovině mých šichet. Dnes 9219
Nejstarší vůz na lince co jsem měl byla souprava s reklamou Metro 6429+6434, nebo tak nějak. Nejnovější 9293.
Svezl jsem se i s 6149, ale psssst... Nehod pár bylo, jeden člověk, ale přežil, no a vlčák to nepřežil...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tak se podívej okolo sebe co za pultem sedí a výsledek je jasný...von Špilberk píše:Hlavně se zvyšuje kreteni*ace řidičů a ve finále je to spíš nebezpečný precedens: Kromě posekání křoví, to chce školil a školit, že kam nevidím, tam nejedu na plný kotel, protože to je univerzální poučka a ne všude visí OR (jestli je tedy pravda, že už ji tam pověsili). Pak dojde k tomu, že to nějaký jiný magor nakouří do tramvaje před sebou někde jinde, vyleze ven a řekne: "ale vždyť tady žádné OR není, jako je v Braníku".Petrpes píše:Tyhle přehnaný bezpečnostní omezenky taky nejsou výhrou, musíš si kvůli nepřekročení o 1 km/h hlídat rychlost a bum
Když to nakouří do tramvaje před sebou, tak bych se k němu choval jak k řidiči IAD. Policie se taky s Vámi nebude bavit pokud naberete auto před sebou (vyjma hromadných) aneb co neubrzdíš to neukecáš
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Hlavně se zvyšuje kreteni*ace řidičů a ve finále je to spíš nebezpečný precedens: Kromě posekání křoví, to chce školil a školit, že kam nevidím, tam nejedu na plný kotel, protože to je univerzální poučka a ne všude visí OR (jestli je tedy pravda, že už ji tam pověsili). Pak dojde k tomu, že to nějaký jiný magor nakouří do tramvaje před sebou někde jinde, vyleze ven a řekne: "ale vždyť tady žádné OR není, jako je v Braníku".Petrpes píše:Tyhle přehnaný bezpečnostní omezenky taky nejsou výhrou, musíš si kvůli nepřekročení o 1 km/h hlídat rychlost a bum
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Vybudovat predvest stoji nekolikanasobne vice love, nez prijet s dratenickou liazkou a vyprdnout tam omezenou rychlost.