B je správné.Bobik píše:Jo, když už se v tom babráme - by mě zajímalo proč u těch 3x T6 je jednou dole 1.ptg a jednou 3.ptg. To se taky něco testovalo (kontakty na troleji), nebo "se to tak prostě udělalo protože to tak vyšlo" bez nějakýho hlubšího významu?
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jo, když už se v tom babráme - by mě zajímalo proč u těch 3x T6 je jednou dole 1.ptg a jednou 3.ptg. To se taky něco testovalo (kontakty na troleji), nebo "se to tak prostě udělalo protože to tak vyšlo" bez nějakýho hlubšího významu?
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
...a to z důvodu, ze vypnuté podvozky na jednom voze T6 znamenají nástup kotoučů od určitého stupně brzdy místo dynamiky což u RP není. Resp. By se muselo brzdit s vyklopenou pákou. Jinak ruzne varianty ptg a pasu pochopí průměrně inteligentní jedinec.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Co než tu psát romány si přečíst článek na prt.cz na který je tu odkaz...MM-Mikulovsky píše:nepamatuji to, ale citované je zajímavé tvrzení - ve vztahu k fotkám na prtkách, kdy je zachycen jednou dole PTG na 3xT6 na prvním voze a jindy na 3. voze soupravy. Je otázkou, jak byla zapojena spřáhla = (ne)procházelo jimi 600V.m@rtin píše:.... Třetí vůz byl pouze vlekem a simuloval tak zátěž cestujících namísto pytlů s pískem nebo kolejnicemi. ....
No ovšem na 3xRP jsou nahoře všechny tři PTG = velmi pravděpodobně by jsem čekal seplé všechny motory, ale určitě by šlo, že byly vyplé spínačem nejpravděpodobněji ty prvního či možná tak ještě prostředního vozu, ale rozhodně nikoliv zadního/třetího.
T6 měly vypnutý jeden podvozek(2 a 3 vůz) a u R.P byl "mrtvý" prostřední vůz.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
nepamatuji to, ale citované je zajímavé tvrzení - ve vztahu k fotkám na prtkách, kdy je zachycen jednou dole PTG na 3xT6 na prvním voze a jindy na 3. voze soupravy. Je otázkou, jak byla zapojena spřáhla = (ne)procházelo jimi 600V.m@rtin píše:.... Třetí vůz byl pouze vlekem a simuloval tak zátěž cestujících namísto pytlů s pískem nebo kolejnicemi. ....
No ovšem na 3xRP jsou nahoře všechny tři PTG = velmi pravděpodobně by jsem čekal seplé všechny motory, ale určitě by šlo, že byly vyplé spínačem nejpravděpodobněji ty prvního či možná tak ještě prostředního vozu, ale rozhodně nikoliv zadního/třetího.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Třetí vůz byl pouze vlekem a simuloval tak zátěž cestujících namísto pytlů s pískem nebo kolejnicemi. Rozhodně se nejednalo o nějakou tajnou akci, tenkrát to bylo velmi intenzivně probíráno i v médiích.petr03 píše:Ale video pekne. Bylo by vice info o teto akci? Hezke sledovat triclene tramky.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041631petr03 píše:Ale video pekne. Bylo by vice info o teto akci? Hezke sledovat triclene tramky.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
A proč proboha? Co je na tom tak důvěrnýho?Fořtík píše:Hmm, spíš se to nedostalo ven, jelikož každý vynašeč takového materiálu by byl po zásluze potrestán - viz "profil" toho, kdo video nahrál a seznam videí, které nahrál - jenom toto jedno.fricoolinek2 píše:Zatěžkávací zkouška TT Barrandov 01.11.2003
https://www.youtube.com/watch?v=o-S7vvjM5cM
Pěkný archivní poklad. Jako vše ostatní, co se nedostalo na YouTube v době, kdy video bylo aktuální. Pochopitelně, zpravidla z toho důvodu, že YouTube ještě nebylo. Ale i třeba videa z let 2005 - 2007 (tj. ranná léta YouTube) začínají mít své kouzlo....
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ale video pekne. Bylo by vice info o teto akci? Hezke sledovat triclene tramky.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Hmm, spíš se to nedostalo ven, jelikož každý vynašeč takového materiálu by byl po zásluze potrestán - viz "profil" toho, kdo video nahrál a seznam videí, které nahrál - jenom toto jedno.fricoolinek2 píše:Zatěžkávací zkouška TT Barrandov 01.11.2003
https://www.youtube.com/watch?v=o-S7vvjM5cM
Pěkný archivní poklad. Jako vše ostatní, co se nedostalo na YouTube v době, kdy video bylo aktuální. Pochopitelně, zpravidla z toho důvodu, že YouTube ještě nebylo. Ale i třeba videa z let 2005 - 2007 (tj. ranná léta YouTube) začínají mít své kouzlo....
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Zatěžkávací zkouška TT Barrandov 01.11.2003
https://www.youtube.com/watch?v=o-S7vvjM5cM
Pěkný archivní poklad. Jako vše ostatní, co se nedostalo na YouTube v době, kdy video bylo aktuální. Pochopitelně, zpravidla z toho důvodu, že YouTube ještě nebylo. Ale i třeba videa z let 2005 - 2007 (tj. ranná léta YouTube) začínají mít své kouzlo....
https://www.youtube.com/watch?v=o-S7vvjM5cM
Pěkný archivní poklad. Jako vše ostatní, co se nedostalo na YouTube v době, kdy video bylo aktuální. Pochopitelně, zpravidla z toho důvodu, že YouTube ještě nebylo. Ale i třeba videa z let 2005 - 2007 (tj. ranná léta YouTube) začínají mít své kouzlo....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Karosák: Už si slyšel, že nám právě novelizovaly D1/2?
Asi jedinou kladnou změnou (z těch mnou zaslechnutých) je zavedení, k současným "úsekovým OR" (=s návěstí začátku a konce či začátku jiné OR), "místní OR" - která bude (jako při povoleném projíždění zastávky, kde jako "místní OR" je určen označník) přikazovat rychlost TRAM jen při míjení jejím čelem.
Dle mých informací má být první zavedení na vjezdech (z obou stran) na křížení TT s IAD mezi Sídl. a Polikl. Barrandov.
Asi jedinou kladnou změnou (z těch mnou zaslechnutých) je zavedení, k současným "úsekovým OR" (=s návěstí začátku a konce či začátku jiné OR), "místní OR" - která bude (jako při povoleném projíždění zastávky, kde jako "místní OR" je určen označník) přikazovat rychlost TRAM jen při míjení jejím čelem.
Dle mých informací má být první zavedení na vjezdech (z obou stran) na křížení TT s IAD mezi Sídl. a Polikl. Barrandov.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Pod Ohradou byla 40, já jí zažil max. v kurzu, taky tam byl nějakej jetej oblouk, už tam nic nevisí a nabrzdím si stejně na 40, není problém. Ta kr@ténizace mě ubíjí. Kdo si bude za jízdy hrát s...čímkoliv, tak to rozstřelí jak při 15 ve smyčce, tak ve 30 v Braníku. Je to úplně k h0vnu, další OR, kterou musíš hlídat a hypnotizovat tacho. Nesnášim to čumění do budíku kvůli +- 2 km/h někde na širé trati bez závad, protože každá ms čumění jinam než na trať je riziko určitě větší, než ta tolerance rychlosti. Vždyť i slavné železničářské heslo NESPOUŠTĚJ OČI Z TRATI, visívá dodnes kolem kolejišť dep. O těch rychlostech v Brně vím, všiml jsem si jich, ale taky by mě zajímalo, jak moc to hrotěj ve vyhodnocování/toleranci. Já bych tu kr@ténizaci trochu zmírnil-už několikrát mě napadlo, že by se hodily 2 druhy OR. Samozřejmě až nyní, ve chvíli, kdy sílí tlak na nepoužívání mozku, ten samozřejmě preferuji. Ale když už, tak jedny současné žluté OR a ty jsou bez debaty natvrdo a přesně, tzn. vexle, lomy kolejnic, areály, pěší zóny, klesání... Druhé, "měkčí" stejná čísla i velikost, ale řekněme bílé číslice na modrém/zeleném pozadí právě pro takovéto účely. Významem: Nebudeme tě jebat za desetinnou čárku, rychlost důrazně doporučujeme a varujeme, že tu hrozí nebezpečí a jestli to přepálíš, zle se ti povede. Takové cedulky pak můžou viset i nad některými oblouky. Ale v našich podmínkách možná úplně zbytečné, bo na tom někdo z DK bude ustříkávat, jiný švec zase zvýšky To mě jen napadlo, že by v dobrých kruzích mohlo pomoci problém zjemnit
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
OR od Ohrady ke Krejcárku byla, ale už dávno není. Proč byla, jestli rozhled nebo stav oblouku, nevím.
Stresovat lidi zodpovědné za bezpečnost jiných lidí je prostě nerozum a jednou se to vymstí...
Řvounům vadí všechno, dřív řvali na konečné, že nechtějí popojíždět, protože je to přerušení BP; teď řvou ve střídacích místnostech, že přijeli pozdě a budou mít tu pauzu kratší.
Jízdní doby se utáhli někdy před třemi (???) lety a zkrátka nutí člověka k rychlé jízdě. Nebo sice může jet klidně, čekat na dobíhající atd., ale pak si na konečné sotva naberu vodu na pití (o dalších tělesných funkcích, které živého řidiče odlišují od mechanické součástky tramvaje ani nemluvě)
Stresovat lidi zodpovědné za bezpečnost jiných lidí je prostě nerozum a jednou se to vymstí...
Řvounům vadí všechno, dřív řvali na konečné, že nechtějí popojíždět, protože je to přerušení BP; teď řvou ve střídacích místnostech, že přijeli pozdě a budou mít tu pauzu kratší.
Jízdní doby se utáhli někdy před třemi (???) lety a zkrátka nutí člověka k rychlé jízdě. Nebo sice může jet klidně, čekat na dobíhající atd., ale pak si na konečné sotva naberu vodu na pití (o dalších tělesných funkcích, které živého řidiče odlišují od mechanické součástky tramvaje ani nemluvě)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
von Špilberk: A kdo utahuje jízdní doby? Když jsme to tu řešili s MŠ asi měsíc zpátky, tak od roku 1990 nenastala prakticky žádná změna.
Obratové jsou zkracované přece příjemnějšími pauzami na střídacích bodech ne? (V tom je trochu ironie) resp. kvůli tomu, že se najde silná skupina řvounů, že nechtějí popojíždět.
Jinak nechci Ti brát iluze, ale myslíš že u mého zaměstnavatele to je jiné? Neprodáváš, neplníš? Čeká dalších 10 na tvoje místo...
On Braník není první... První tenhle typ OR si pamatuji na Krejcárku, kde je dokonce 20 od Ohrady ne?
Obratové jsou zkracované přece příjemnějšími pauzami na střídacích bodech ne? (V tom je trochu ironie) resp. kvůli tomu, že se najde silná skupina řvounů, že nechtějí popojíždět.
Jinak nechci Ti brát iluze, ale myslíš že u mého zaměstnavatele to je jiné? Neprodáváš, neplníš? Čeká dalších 10 na tvoje místo...
On Braník není první... První tenhle typ OR si pamatuji na Krejcárku, kde je dokonce 20 od Ohrady ne?