Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Láďa » 07.10.2014 12:48

9001 píše:Pes: Stačí dobře seřízené ostřikovače po předjetí :twisted:
Zajímalo by mne, jak by jsi se zachoval poté, co by cyklista po sprše od ostřikovačů ztratil kontrolu nad kolem a poslal by ti to přímo pod auto...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 07.10.2014 9:58

Pes: Stačí dobře seřízené ostřikovače po předjetí :twisted:

G: To se mi stalo ve východních Čechách. Dokonce jeli vedle sebe a po zatroubení jsem byl označen jedničkou... Bohužel se spíš setkávám, že cyklisté jsou arogantní zato motorkáři jsou většinou v pohodě...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Petrpes » 07.10.2014 9:32

V takovýchto chvílích mám chuť sáhnout po písku, než si uvědomím že nesedím v tramvaji, ale v autě... :D

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od gabuliatko » 07.10.2014 7:36

9001 píše: Spíš mě vytočil cyklista co mi hodil myšku a pak to profrčel po chodníku mimo pro něho určený pruh... Bohužel to není jediný případ...
Tohle Vás pane dokáže vytočit?
Od dob kdy mě v klesání na Křivoklátsku (na tachu tak 65) předjel v zatáčce pumpičkář aby mu v navazujícím kopci došel dech a jel tak že jej nebylo možné předjet mě nemůžou překvapit.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kasme » 06.10.2014 21:15

slušná kolona na mostě... :)

foto: Trojský most / 6.10.2014 http://tunelblanka.cz/aktualni-vyvoj-fo ... allery=749

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od willyjeff » 06.10.2014 17:24

Martin Šubrt píše:No samozřejmě, že to řidiči využijí. V takové míře, že se o to víc prokáže, že takováto kapacitní komunikace dál "nikam nevede" ;-). Tak to bylo myšleno. A pokud tam bude kolona na denním pořádku a s délkou nad 10 minut, tak od severu stejně Vrbenského a Železničáři volbou budou.
Přistupuji k tomu jako naprostý laik, přesto se nemůžu zbavit dojmu, že je pro dopravu lepší, když se dva velké proudy *) spojují na nesvětelné, mimoúrovňové křižovatce než na Argentinská x Plynární.

*) 1. proud: směr magistrála - Argentinská - D8, 2. proud: Letná - Veletržní - D8

O přítomnosti kolon vůbec nepochybuji, protože tyto kapacitní průtahy přitahují nové řidiče jako mucholapky.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Martin Šubrt » 06.10.2014 16:44

willyjeff píše:
Martin Šubrt píše:9001: Ono je úplně fuk, jestli se to zúží před podjezdem, nebo až za ním v křižovatce. Stát to bude až na most taky. Dneska se navíc všichni jeli podívat a zítra už pojedou zase přes Vrbenského nebo Železničáře. Horší to bude s Blankou, kdy to bude napaječ i z opačné strany a jelikož nikam nevede, bude to veselé. Cyklisté v tom nehrají žádnou roli. Pravda ta 112 se asi brzy vrátí na Barikádníky obousměrně ;-).
Jak to, že nikam nevede? Ještě, když jsem měl auto, často jsem jezdíval večer pro ženu do Dejvic. Takže já bych Blanku určitě v úseku Troja - Prašný most využil. Mě by posloužila a tipuju i zkrátila cestu tak o 5 - 7 minut. Vážně si myslíte, že ty autaři radši budou stát v koloně ve Vrbenského a Železničářů, než aby to vzali okolo Výstaviště na Trojský most?
No samozřejmě, že to řidiči využijí. V takové míře, že se o to víc prokáže, že takováto kapacitní komunikace dál "nikam nevede" ;-). Tak to bylo myšleno. A pokud tam bude kolona na denním pořádku a s délkou nad 10 minut, tak od severu stejně Vrbenského a Železničáři volbou budou.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od thriller2 » 06.10.2014 15:58

Ne, naopak, častokrát pozoruji neuvěřitelné kreace cyklisty předemnou. Po dvou "nehodách", kde vinen byl vždy řidič hloupě předjíždějící, jsem před jakýmkoliv manévrem na kole v očním kontaktu se všemi za mnou.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 06.10.2014 15:39

thriller2 píše:Jo, takový věci se mi taky občas stávaj, ale jezdím na kole, takže mi nehrozí, že bych někoho sejmul.
Pokud myškuješ, tak tě může jednou sejmout auto co to neubrzdí.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od thriller2 » 06.10.2014 15:19

Jo, takový věci se mi taky občas stávaj, ale jezdím na kole, takže mi nehrozí, že bych někoho sejmul.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 06.10.2014 15:16

thriller2 píše:Pawel: V klidu, 9001 měl špatný víkend, na konkurenčním fóru ho Káem vytočil tak, že si pozvracel auto.
Spíš mě vytočil cyklista co mi hodil myšku a pak to profrčel po chodníku mimo pro něho určený pruh... Bohužel to není jediný případ...

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od thriller2 » 06.10.2014 15:02

Pawel: V klidu, 9001 měl špatný víkend, na konkurenčním fóru ho Káem vytočil tak, že si pozvracel auto.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od willyjeff » 06.10.2014 14:34

Martin Šubrt píše:9001: Ono je úplně fuk, jestli se to zúží před podjezdem, nebo až za ním v křižovatce. Stát to bude až na most taky. Dneska se navíc všichni jeli podívat a zítra už pojedou zase přes Vrbenského nebo Železničáře. Horší to bude s Blankou, kdy to bude napaječ i z opačné strany a jelikož nikam nevede, bude to veselé. Cyklisté v tom nehrají žádnou roli. Pravda ta 112 se asi brzy vrátí na Barikádníky obousměrně ;-).
Jak to, že nikam nevede? Ještě, když jsem měl auto, často jsem jezdíval večer pro ženu do Dejvic. Takže já bych Blanku určitě v úseku Troja - Prašný most využil. Mě by posloužila a tipuju i zkrátila cestu tak o 5 - 7 minut. Vážně si myslíte, že ty autaři radši budou stát v koloně ve Vrbenského a Železničářů, než aby to vzali okolo Výstaviště na Trojský most?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od pawel » 06.10.2014 14:25

za kolony aut na nove otevrenem moste muze cyklisticka, chodecka a vubec nemotorizovana verbez. bez chodniku, cyklopruhu a pasu pro MHD by bylo vsem lepe.
9001, to myslis doopravdy vazne?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Martin Šubrt » 06.10.2014 14:23

9001: Ono je úplně fuk, jestli se to zúží před podjezdem, nebo až za ním v křižovatce. Stát to bude až na most taky. Dneska se navíc všichni jeli podívat a zítra už pojedou zase přes Vrbenského nebo Železničáře. Horší to bude s Blankou, kdy to bude napaječ i z opačné strany a jelikož nikam nevede, bude to veselé. Cyklisté v tom nehrají žádnou roli. Pravda ta 112 se asi brzy vrátí na Barikádníky obousměrně ;-).

Odpovědět