Zajímalo by mne, jak by jsi se zachoval poté, co by cyklista po sprše od ostřikovačů ztratil kontrolu nad kolem a poslal by ti to přímo pod auto...9001 píše:Pes: Stačí dobře seřízené ostřikovače po předjetí
Tramvajové tratě a příslušenství
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Pes: Stačí dobře seřízené ostřikovače po předjetí
G: To se mi stalo ve východních Čechách. Dokonce jeli vedle sebe a po zatroubení jsem byl označen jedničkou... Bohužel se spíš setkávám, že cyklisté jsou arogantní zato motorkáři jsou většinou v pohodě...
G: To se mi stalo ve východních Čechách. Dokonce jeli vedle sebe a po zatroubení jsem byl označen jedničkou... Bohužel se spíš setkávám, že cyklisté jsou arogantní zato motorkáři jsou většinou v pohodě...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
V takovýchto chvílích mám chuť sáhnout po písku, než si uvědomím že nesedím v tramvaji, ale v autě...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Tohle Vás pane dokáže vytočit?9001 píše: Spíš mě vytočil cyklista co mi hodil myšku a pak to profrčel po chodníku mimo pro něho určený pruh... Bohužel to není jediný případ...
Od dob kdy mě v klesání na Křivoklátsku (na tachu tak 65) předjel v zatáčce pumpičkář aby mu v navazujícím kopci došel dech a jel tak že jej nebylo možné předjet mě nemůžou překvapit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
slušná kolona na mostě...
foto: Trojský most / 6.10.2014 http://tunelblanka.cz/aktualni-vyvoj-fo ... allery=749
foto: Trojský most / 6.10.2014 http://tunelblanka.cz/aktualni-vyvoj-fo ... allery=749
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Přistupuji k tomu jako naprostý laik, přesto se nemůžu zbavit dojmu, že je pro dopravu lepší, když se dva velké proudy *) spojují na nesvětelné, mimoúrovňové křižovatce než na Argentinská x Plynární.Martin Šubrt píše:No samozřejmě, že to řidiči využijí. V takové míře, že se o to víc prokáže, že takováto kapacitní komunikace dál "nikam nevede" . Tak to bylo myšleno. A pokud tam bude kolona na denním pořádku a s délkou nad 10 minut, tak od severu stejně Vrbenského a Železničáři volbou budou.
*) 1. proud: směr magistrála - Argentinská - D8, 2. proud: Letná - Veletržní - D8
O přítomnosti kolon vůbec nepochybuji, protože tyto kapacitní průtahy přitahují nové řidiče jako mucholapky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
No samozřejmě, že to řidiči využijí. V takové míře, že se o to víc prokáže, že takováto kapacitní komunikace dál "nikam nevede" . Tak to bylo myšleno. A pokud tam bude kolona na denním pořádku a s délkou nad 10 minut, tak od severu stejně Vrbenského a Železničáři volbou budou.willyjeff píše:Jak to, že nikam nevede? Ještě, když jsem měl auto, často jsem jezdíval večer pro ženu do Dejvic. Takže já bych Blanku určitě v úseku Troja - Prašný most využil. Mě by posloužila a tipuju i zkrátila cestu tak o 5 - 7 minut. Vážně si myslíte, že ty autaři radši budou stát v koloně ve Vrbenského a Železničářů, než aby to vzali okolo Výstaviště na Trojský most?Martin Šubrt píše:9001: Ono je úplně fuk, jestli se to zúží před podjezdem, nebo až za ním v křižovatce. Stát to bude až na most taky. Dneska se navíc všichni jeli podívat a zítra už pojedou zase přes Vrbenského nebo Železničáře. Horší to bude s Blankou, kdy to bude napaječ i z opačné strany a jelikož nikam nevede, bude to veselé. Cyklisté v tom nehrají žádnou roli. Pravda ta 112 se asi brzy vrátí na Barikádníky obousměrně .
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Ne, naopak, častokrát pozoruji neuvěřitelné kreace cyklisty předemnou. Po dvou "nehodách", kde vinen byl vždy řidič hloupě předjíždějící, jsem před jakýmkoliv manévrem na kole v očním kontaktu se všemi za mnou.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Pokud myškuješ, tak tě může jednou sejmout auto co to neubrzdí.thriller2 píše:Jo, takový věci se mi taky občas stávaj, ale jezdím na kole, takže mi nehrozí, že bych někoho sejmul.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jo, takový věci se mi taky občas stávaj, ale jezdím na kole, takže mi nehrozí, že bych někoho sejmul.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Spíš mě vytočil cyklista co mi hodil myšku a pak to profrčel po chodníku mimo pro něho určený pruh... Bohužel to není jediný případ...thriller2 píše:Pawel: V klidu, 9001 měl špatný víkend, na konkurenčním fóru ho Káem vytočil tak, že si pozvracel auto.
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Pawel: V klidu, 9001 měl špatný víkend, na konkurenčním fóru ho Káem vytočil tak, že si pozvracel auto.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
Jak to, že nikam nevede? Ještě, když jsem měl auto, často jsem jezdíval večer pro ženu do Dejvic. Takže já bych Blanku určitě v úseku Troja - Prašný most využil. Mě by posloužila a tipuju i zkrátila cestu tak o 5 - 7 minut. Vážně si myslíte, že ty autaři radši budou stát v koloně ve Vrbenského a Železničářů, než aby to vzali okolo Výstaviště na Trojský most?Martin Šubrt píše:9001: Ono je úplně fuk, jestli se to zúží před podjezdem, nebo až za ním v křižovatce. Stát to bude až na most taky. Dneska se navíc všichni jeli podívat a zítra už pojedou zase přes Vrbenského nebo Železničáře. Horší to bude s Blankou, kdy to bude napaječ i z opačné strany a jelikož nikam nevede, bude to veselé. Cyklisté v tom nehrají žádnou roli. Pravda ta 112 se asi brzy vrátí na Barikádníky obousměrně .
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
za kolony aut na nove otevrenem moste muze cyklisticka, chodecka a vubec nemotorizovana verbez. bez chodniku, cyklopruhu a pasu pro MHD by bylo vsem lepe.
9001, to myslis doopravdy vazne?
9001, to myslis doopravdy vazne?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tramvajové tratě a příslušenství
9001: Ono je úplně fuk, jestli se to zúží před podjezdem, nebo až za ním v křižovatce. Stát to bude až na most taky. Dneska se navíc všichni jeli podívat a zítra už pojedou zase přes Vrbenského nebo Železničáře. Horší to bude s Blankou, kdy to bude napaječ i z opačné strany a jelikož nikam nevede, bude to veselé. Cyklisté v tom nehrají žádnou roli. Pravda ta 112 se asi brzy vrátí na Barikádníky obousměrně .